Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Dennis schreef:Met veel pijn wil hij nu al regelmatig een rondje door het huis (onder begeleiding), doet flink debiel bij het voeren om daarna echt flink extra pijn te hebben. We zijn pas 2,5 dag onder weg, hoe moet dat weken.
senna21 schreef:Je zou nog een prijsopgave kunnen laten doen bij een andere dierenarts. Er zit soms flink verschil tussen.
Dennis schreef:@Hevonen: wat heeft het ongeveer gekost?
Wat mij vanmiddag verteld is is het dubbele van wat ik van een kennis betaald heeft (die het zelf niet weer poot besparend zal doen, die poes is nog steeds kreupel en onhandig).
Dennis schreef:Dit is te lelijk door midden en zijn boven been, poot is nu zeker 2cm korter omdat het bot zo ver naast elkaar zit.
Dus in gips of spalken is geen optie.
Kosten die mij nu verteld zijn gaat om 2200/2500 euro.
Amputatie 500/600 euro.
Teller voor wat foto's+pijnstillers
op zaterdag ochtend vroeg staat pas op 170 euro. En we weten dat daar nog flink bij gaat komen, wat we ook beslissen.
Met veel pijn wil hij nu al regelmatig een rondje door het huis (onder begeleiding), doet flink debiel bij het voeren om daarna echt flink extra pijn te hebben. We zijn pas 2,5 dag onder weg, hoe moet dat weken.
senna21 schreef:Ik zou denken Amsterdam= hyper-Randstad=duur
Maar misschien is dat mijn vooroordeel.
Gebruikers op dit forum: Anna79, GoogleAdsense, LauraEH, lovelucydan, venga, YandexBot, Yffiejj en 37 bezoekers