Change3x schreef:Ik geef alleen supplementen als ik merk dat ze het nodig hebben of als het een goede aanvulling is op het management. Maar nooit zomaar 'random' iets.
crow schreef:Sommige kruiden kun je zien als bestanddeel van het normale rantsoen van paarden, zoals paardenbloem en weegbree. Verder zet ik kruiden gericht in om te reinigen of aan te vullen of als natuurlijke pijnstiller. Als kuur en gericht.
Mariljo schreef:Ik denk dat kruiden voor paarden toch natuurlijker zijn als de brok e.d. van tegenwoordig. Toen ik mijn paard net had at hij zelf de brandnetels met prik en al uit de wei. Aangezien er niet veel stonden toch maar in een emmertje besteld. Wat op viel was dat hij toen stopte met zand likken. Als hij ze zo op eet zal hij het wel nodig hebben. Mariadistel ook een tijdje gevoerd na een kuurtje voor verhoogde leverwaarden. Nu op advies van de osteopaat over gestapt van vitalbix naar brok met kruiden ed met natuurlijke vitamine ipv synthetische maar dat voer ik pas net dus daar kan ik nog niks over zeggen. Dus ja, aangezien ze er in de natuur ook van zouden eten, geloof ik er wel in.
Wat supplementen betreft vind ik extra vitamine e wel een belangrijke om bij te geven.
Gebruikers op dit forum: _Margarita_, Googlebot, julya, pillow, xPabloBokt en 11 bezoekers