24/7 buiten in Heemskerk gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RenaRosie
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-08-20

24/7 buiten in Heemskerk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-20 12:14

Beste mensen, ik las iets over een stal naast het bos van Heemskerk met 24/7 buiten. Ik zou graag willen weten waar deze stal is. Ik ben heel erg geïnteresseerd. Bedankt alvast

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:53

RenaRosie schreef:
Beste mensen, ik las iets over een stal naast het bos van Heemskerk met 24/7 buiten. Ik zou graag willen weten waar deze stal is. Ik ben heel erg geïnteresseerd. Bedankt alvast


Ik denk dat je de stal bedoelt waar happy horsemanship tv staat, je zou haar een berichtje via insta of facebook kunnen sturen.
De advertentie staat overigens ook op marktplaats.
Ziet er zeker goed uit! Maar ik heb tot nu toe nog niet voldoende 'voors' gevonden om van mijn huidige 24/7 vrije keuze plekje te verhuizen :D

RenaRosie
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-08-20

Re: 24/7 buiten in Heemskerk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-20 18:06

Cera, waar sta jij?

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 19:23

Ik sta in Nieuwveen maar woon ondertussen zelf in Haarlem.
Mijn paard staat nu in een hele fijne kudde waar hij helemaal zijn plekje heeft gevonden, sta daar met mijn instructrice en beste vriendin met een achterberg bak op 5 min stappen :D

Het enige wat ik hier mis zijn buitenrij mogelijkheden, en dat vind ik wel echt jammer. Maar mijn stal heeft nu wel heel veel voordelen en ligt op een gunstige route ook naar school.

Maar toen het een poosje geleden iets minder ging op stal (toen veel onzekerheden) heb ik ook overwogen om op die stal te gaan kijken.

Ik zal kijken of ik een MP linkje voor je kan vinden.

Edit: 24/7 paradise paddock Heemskerk, 50 mtr van duiningang.
Op aanvraag
http://link.marktplaats.nl/m1605177159? ... ialbuttons