Gta V gaat niet online

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Gta V gaat niet online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-20 16:06

Beste bokkers,

Ik heb gisteren Xbox one Live gold voor 3 maanden gekocht, €20 uitgegeven. Ik helemaal blij. De code doet het. Wil ik online gaan op Grand theft auto V, duurt het eerst een eeuwigheid voor die naar online gaat en dan krijg ik na 2 minuten een melding; alert: there has been an error joining a session. Please return to grand theft auto V.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd om online te komen, youtube video’s gekeken etc, maar niks werkt. Ik heb wifi. Iemand die weet wat ik moet doen? Anders heb ik weer lekker €20 weggegooid voor lucht.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:03

It’s needless to say that you need an active internet connection that has good speed and stability. You can also try restarting your device and run the GTA Online game again to check for the issue.

Make sure that the game is running on its latest version. Additionally, check software updates for your console or PC as well. If none of these tricks worked for you, then follow the below methods.

First, launch the GTA Online game.
When you’re in the game, press the menu button, and head over to Online.
Select Choose Character.
It may take some time to get into the online. So, please be patient.
While in the game, press the menu button again and select Online.
Choose Leave GTA Online > Select OK.
From the game screen, press the menu button again.
Head over to Online > Select Play GTA Online.
Next, choose Invite Only Session and select OK.
You’re done.

https://www.getdroidtips.com/fix-gta-on ... a-session/

Dit kan je proberen. Het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn als je googlet op:
gta v there has been an error joining a session

Zijn ook YouTube video’s over. Zoek maar eens.

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Gta V gaat niet online

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:36

Ik Google ook altijd de precieze tekst van de melding. 9 van de 10 keer is het al eens eerder gebeurd en kun je vinden waar het fout gaat.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 07:45

Moderatoropmerking:
Aangezien het gaat om een technische vraag, topic verplaatst naar: [HTT] Huis, Tuin en Techniek

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:08

Photograph schreef:
Beste bokkers,

Ik heb gisteren Xbox one Live gold voor 3 maanden gekocht, €20 uitgegeven. Ik helemaal blij. De code doet het. Wil ik online gaan op Grand theft auto V, duurt het eerst een eeuwigheid voor die naar online gaat en dan krijg ik na 2 minuten een melding; alert: there has been an error joining a session. Please return to grand theft auto V.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd om online te komen, youtube video’s gekeken etc, maar niks werkt. Ik heb wifi. Iemand die weet wat ik moet doen? Anders heb ik weer lekker €20 weggegooid voor lucht.


Ik had die melding ook altijd op m’n xbox. Toen een PS gekocht en nooit meer problemen gehad. Maar volgens mij is het wel te fixen, ligt aan je netwerk. Ik zou het eens Google’n, volgens mij heeft het te maken met proxy’s. Of eventjes op Tweakers vragen :)

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:15

_Reneee schreef:
Photograph schreef:
Beste bokkers,

Ik heb gisteren Xbox one Live gold voor 3 maanden gekocht, €20 uitgegeven. Ik helemaal blij. De code doet het. Wil ik online gaan op Grand theft auto V, duurt het eerst een eeuwigheid voor die naar online gaat en dan krijg ik na 2 minuten een melding; alert: there has been an error joining a session. Please return to grand theft auto V.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd om online te komen, youtube video’s gekeken etc, maar niks werkt. Ik heb wifi. Iemand die weet wat ik moet doen? Anders heb ik weer lekker €20 weggegooid voor lucht.


Ik had die melding ook altijd op m’n xbox. Toen een PS gekocht en nooit meer problemen gehad. Maar volgens mij is het wel te fixen, ligt aan je netwerk. Ik zou het eens Google’n, volgens mij heeft het te maken met proxy’s. Of eventjes op Tweakers vragen :)


Dat is een vrij dure (maar wel goeie!) oplossing. :')

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Gta V gaat niet online

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:48

Het was het waard :Y)