wat kan paardrijden toch ooit erg zijn!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 10:00

hihi..... Nee maar serieus ik heb deze week al keifijn gereden maar gisteren..... Plotseling overal van schrikken niet opletten etc. Volgens mij had hij door dat ik les kreeg want hij was toch een partij irritant. Er ging ook wel iets goed hoor maar soms. En het heeft natuurlijk niks te maken dat ik me zo aan hem irriteerde omdat van het weekende de rode vlag weer uit wordt gehangen. Soms zou je toch de Mora bellen... Vandaag wordt hij bekapt dus zaterdag zal ik hem weer flink op zijn nummer zetten. Hij is ook wel lief hoor .......... als hij slaapt. Groetjes Lisette


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 10:38

dat had iones gisteren ook. Iedere keer kop omhoog en schrikken, want dat is leuker om te doen dan nageven en goed je rug gebruiken. Maar daar heb ik toch korte metten mee gemaakt! Ik heb hem echt goed voorwaarts gegaloppeerd en lang! En toen ben ik de contragalop gaan oefenen en daarna het changeren. Het schrikken was afgelopen! En toen ging hij aan het werk en kreeg ik hem toch voor elkaar! Toch tevreden weer afgestapt.


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 10:45

Het ging ook goed bij mij maar toen we terug naar de stal liepen was hij nog steeds zo stom rond te kijken van oh wat eng hier allemaal en dan niet stil willen staan. GRMBL:( Maar ja je hebt ook allemaal je dagen niet. Ik had gisteren mijn moeder gebelt die op vakantie was met de mededeling dat hij vandaag niet bekapt zou worden. Vond ik nl niet nodig omdat hij toch door de slager werd opgehaald. Moest ze wel om lachen. Groetjes Lisette

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 13:36

het was schrik dag zeker!
Ik ging longeren dus dan heb ik er niet zo last van maar hij deed het ook tot ik 'm echt een hele tijd heb laten galoperen tot ie heeeel braaf eindelijk dan lang en laag werd en goed over z'n rug ging lopen toen nog 5 min doorgewerkt op 2 handen in draf en uitgestapt maar ja wel eerst een half uur op m'n buik erachteraan gesleept als ie weeeer schrok van weet ik het wat

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 136 bezoekers