Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaatje77

Berichten: 10430
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 09:46

Hier in Twente zijn ook weer vacatures vrijgekomen. Platte organisatie. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Zowel binnen als buiten, administratief, logistiek en commercieel.

Standplaats Hengelo

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:13

Mochten er nog mensen opzoek zijn naar een fulltime baan in de IT, dan kun je mij een pb sturen :) Wij zijn doorlopend opzoek naar nieuwe ITers, in principe geen IT ervaring nodig (je word dan opgeleid). Hoofdkantoor zit in Vianen, opdrachten door heel Nederland.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 12:23

Heb nu bij eigen werkgever gesolliciteerd en hopelijk wordt dit wel positief ontvangen. Maar tot op heden blijven ze volhouden dat ze geen ander werk dan evenementen werk hebben. Ze hebben vacatures zat open staan op hun site. En dat evenementen werk kom mij werkelijk de keel uit terwijl ik heel duidelijk aangegeven heb dat het tijdelijk voor in het begin geen probleem is om mee op te starten, maar ik absoluut geen zin heb dit lang termijn te moeten doen. Maar krijg gewoon niet het idee dat er moeite gedaan word om ook maar iets van ander werk te regelen. -O-

Krijg gewoon het gevoel gepest te worden terwijl dit mogelijk zo niet bedoelt wordt. ;(

Tel daarbij dat ze bij het UWV niet snappen dat ik niet volledig aan het werk ben (wordt alleen vergeten dat er een hoop spookvacatures zijn ook :') ). Aangezien er werk zat is in de beveiliging.

Kelpla
Berichten: 887
Geregistreerd: 06-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 14:19

Hallo,

Ik meld mij ook hier :D Wij gaan begin volgend jaar verhuizen van de Randstad naar Drenthe. Ga rustig aan op zoek naar een leuke baan. Misschien hebben jullie nog tips waar te zoeken?
Ik ben nu operationeel/administratief medewerkster, maar sta voor veel dingen open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:27

Ah, het mooie Drenthe! Ik zag dat ze nog een koerier/medewerker zoeken voor een bloemist in Meppel of Steenwijk (ben vergeten welke). Pb maar bij interesse, dan zoek ik de advertentie wel weer even op!

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:09

Mijn contract word niet verlengd eind december helaas... Dus ik moet ook weer op zoek.

Ik ben 10 oktober met de studie juridisch administratief dienstverlening mbo niveau 4 begonnen. Het liefst vind ik in die branch een baan of stage, want dat heb ik nodig om mijn diploma te kunnen halen.

In de logistiek mag ook, als ik maar de mogelijkheid kan krijgen om wanneer ik een stage heb gevonden parttime te kunnen werken. Ik moet minimaal 16 uur in de week stage lopen en in totaal 1220 uur.

Ik wil wat werk betreft zeker flexibel zijn met bijvb extra thuiswerken indien nodig etc...

Ik ben opzoek in omgeving Spijkernisse / Rotterdam en voor een fijne baan ook bereid wat verder te reizen.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:09

Door de nieuwe maatregelen voor de horeca ben ik helaas mijn baan verloren. Als uitzendkracht was ik te duur, nu opzoek naar een nieuwe baan, het liefst in de horeca natuurlijk maar dat gaat nu moeilijk.
Ik kijk nu voornamelijk naar vacatures als verkoop medewerker of als service medewerker in amsterdam en omstreken.
Mocht er wat op mijn pad komen in een ander branche, dan sta ik daar voor open.

fjord_brucht

Berichten: 699
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: maarssen

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:41

Bij ons op het werk zijn we nog op zoek naar een horeca medewerker voor 24 uur in de week. Is in maarssen (utrecht)

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:15

Als iemand een bedrijf/praktijk weet die zoekt naar een baliemedewerker in de zorg of klantenservice in de zorg of een huisartsenpraktijk die openstaat voor een doktersassistent die de opleiding wil gaan volgen dan hoor ik het graag O:)

Kinke

Berichten: 20525
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:51

Mocht er hier toevallig nog een ZZP-er zijn die wat uurtjes (gem.3 a 4 uur p/week) over heeft om een melkveehouder te helpen met de administratie, dan hoor ik het graag. Regio Zwolle-Zuid/Wijhe
Betreft inkoopfacturen boeken/bank boeken/memoriaal boekingen (aangiftes worden door de accountant gedaan)

Kinke

Berichten: 20525
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:45


Zertab

Berichten: 12213
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:23

Hoi allemaal,

Binnen de organisatie (zorg) waar ik werk zijn ze actief op zoek naar nieuwe werknemers. Van gastvrouw, tot verzorgende en verpleegkundige. Maar ook therapeuten, planners, andere administratieve taken en noem maar op. De organisatie zit trouwens landelijk!

Bij interesse kan je mij een berichtje sturen, dan kan ik meer info geven :)

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 15:02

Via dit topic (een paar delen eerder) heb ik mijn baan gevonden op de kinderboerderij <3

Nu hebben wij een vacature voor een dierverzorger voor 20/24 uur per week! In eerste instantie tot einde van het jaar, maar afhankelijk van subsidie wellicht voor langere tijd. Het is op een fantastische kinderboerderij in Soest.

Meer informatie: https://www.stichtingbalans.nl/over-bal ... verzorger/

Kinke

Berichten: 20525
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 15:20


Zertab

Berichten: 12213
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:19

Wij hebben een vacature uit staan voor teamcoach (in de zorg) en verzorgende IG. Stuur me even een pb voor meer informatie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 23:12

Wij zoeken ook nog 2 collega's.. agrarische sector richting milieu vergunningen. Net als heel Nederland lijkt het wel :')

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 07:00

Ik ben bezig met de opleiding Juridisch-administratief dienstverlening en zou graag eens willen praten iemand van de gemeente en het OM.
In de omgeving Spijkenisse / Rotterdam zit ik, maar ik ben in het bezit van een auto. :)

flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 13:11

idinn schreef:
Wij zoeken ook nog 2 collega's.. agrarische sector richting milieu vergunningen. Net als heel Nederland lijkt het wel :')


Waar? En wat voor iemand zoeken jullie? Vriendinnetje van mij heeft milieukunde gestudeerd en zoekt nog een baan.

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 22:23

Hallo allemaal,

- ben nieuw in dit topic -

Zit al een hele tijd thuis, helaas ziektewet ook.

Binnenkort is dit voorbij en ik wil mijzelf laten omscholen tot verpleegkundige niv 4 (richting ouderenzorg het liefst). Heb al een MBO 4 diploma op zak, maar wil niet in de commerciƫle
wereld verder.

Al contact gehad met een organisatie ook hierover, maar ik vroeg mij af of er meer bokkers waren die hetzelfde hebben gedaan?

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 22:26

Wij zoeken nog een hele hoop dierverzorgers in noord Limburg.
Pb voor meer info :)

Weet niet of het topic hier voor bedoeld is. Maar zag het voorbij komen :P

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:17

In de omgeving van Asten is de dagopvang waar mijn hond ook heen gaat nog opzoek naar een medewerker voor in de zomer.

Waar ze naar op zoek zijn en wat ze jou kunnen bieden staat in onderstaande vacature.
Ik kan je zeggen dat je een superleuke bazin krijgt, iemand waar je veel van kan leren, en het is echt een superleuke werkplek! Bonus is natuurlijk dat je met mijn hond mag knuffelen :D

https://www.accresbv.nl/vacature/1548/a ... denpension

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 18:42

Iemand die wellicht een vacature voor in de zorg (verpleegkundige) in Utrecht weet?

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 19:00

Ik bied een leuke baan met doorgroeimogelijkheden aan bij Zeeman in Boskoop.. 12-32 uur of vaste uren bespreekbaar.. :)

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 20:06

Dreamy schreef:
Iemand die wellicht een vacature voor in de zorg (verpleegkundige) in Utrecht weet?

Dat heeft bijna iedere organisatie in de ouderenzorg wel :j

Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:35