Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 13:29

Kerst <3 I love it! Na de zomer, als de dagen weer korter en donkerder worden dan begint het al te kriebelen. En nu helemaal, ik wil die gezellige kerstboom naar huis slepen en optuigen, kitsche kerstspulletjes neerzetten, warme chocomelk drinken bij de sfeervolle lichtjes, kerstmuziek draaien, cadeautjes voor al mn vrienden en familie uitzoeken en onder de boom leggen en flauwe, romantische kerstfilms kijken.

Wie houdt er ook zoveel van kerst en kan niet wachten!
<|- <|- <|-



_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:36

Jaaaaaaaa *\o/*!!! Ik heb er enorm zin in, kerst is mijn favo tijd van het jaar. Leuke muziek, fijne sfeer in huis, de geur van de kerstboom, gezelligheid met de schoonfamilie <3

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:36

Nee. Totaal niet.

Ik ben alleen en ik haat het.
Vind het eenzame periode.

Verder heb ik daar het hele jaar geen last van.
Ben ook echt wel gelukkig.maar kerst zie ik echt tegen op.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Raineri
Berichten: 6197
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:41

daantjuhhh schreef:
Nee. Totaal niet.

Ik ben alleen en ik haat het.
Vind het eenzame periode.

Verder heb ik daar het hele jaar geen last van.
Ben ook echt wel gelukkig.maar kerst zie ik echt tegen op.



:knuffel:
Ik geloof dat er soms initiatieven zijn waar je een eenzame oudere kunt uitnodigen oid. Is dit iets voor je?

Afhankelijk van hoe we er voor staan met Corona willen mijn vriend en ik dit ook doen.

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:51

OEH JAZEKURR WEL!!
Basically zit ik elk jaar weer te wachten tot kerst er weer is, en hopelijk met een pak sneeuw :D
Vooral nu sinterklaas afgeschaft wordt ben ik kerst toch wel meer gaan waarderen hoor, is eerlijk ook een stuk gezelliger dan alle andere feestdagen, lekker met de hele familie bij elkaar in de warme huiskamer, genieten!

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:22

Danique_G schreef:
daantjuhhh schreef:
Nee. Totaal niet.

Ik ben alleen en ik haat het.
Vind het eenzame periode.

Verder heb ik daar het hele jaar geen last van.
Ben ook echt wel gelukkig.maar kerst zie ik echt tegen op.



:knuffel:
Ik geloof dat er soms initiatieven zijn waar je een eenzame oudere kunt uitnodigen oid. Is dit iets voor je?

Afhankelijk van hoe we er voor staan met Corona willen mijn vriend en ik dit ook doen.

Haha. Wel een leuk idee. En voor normaal zeker iets om over na te denken.

Maar met kerst wil ik gewoon iemand waar ik tegen aan kan kruipen. Lekker mee kan borrelen en kletsen. Iemand die dus een beetje op de zelfde wijze in het leven staat.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 15:31

daantjuhhh schreef:
Nee. Totaal niet.

Ik ben alleen en ik haat het.
Vind het eenzame periode.

Verder heb ik daar het hele jaar geen last van.
Ben ook echt wel gelukkig.maar kerst zie ik echt tegen op.

Dit vind ik echt heel naar voor je :knuffel:

Wij vieren kerst zelf met familie, maar door de jaren heen heb ik altijd vriendinnen, die anders alleen zouden zitten, meegenomen. Juist omdat het in mijn ogen een feest is om met zoveel mogelijk mensen te delen. Was altijd erg gezellig. In het begin voelden ze zich wel iets bezwaard, maar mijn familie vindt het hartstikke gezellig als er extra mensen meekomen en er is altijd eten genoeg.

Maar juist de aanloop er naar toe vind ik zo heerlijk! De lampjes op straat en in de winkels, thuis de kaarsjes en kerstboom aan. Zo’n lekker warm sfeertje!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:42

Nog 68 dagen *\o/*!

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:50

Ceffyl schreef:
daantjuhhh schreef:
Nee. Totaal niet.

Ik ben alleen en ik haat het.
Vind het eenzame periode.

Verder heb ik daar het hele jaar geen last van.
Ben ook echt wel gelukkig.maar kerst zie ik echt tegen op.

Dit vind ik echt heel naar voor je :knuffel:

Wij vieren kerst zelf met familie, maar door de jaren heen heb ik altijd vriendinnen, die anders alleen zouden zitten, meegenomen. Juist omdat het in mijn ogen een feest is om met zoveel mogelijk mensen te delen. Was altijd erg gezellig. In het begin voelden ze zich wel iets bezwaard, maar mijn familie vindt het hartstikke gezellig als er extra mensen meekomen en er is altijd eten genoeg.

Maar juist de aanloop er naar toe vind ik zo heerlijk! De lampjes op straat en in de winkels, thuis de kaarsjes en kerstboom aan. Zo’n lekker warm sfeertje!



Ja misschien heb ik dit jaar wel meer geluk met vriendinnen.
Normaliter zitten die allemaal met kerst en oud en nieuw of op een of ander bounty eiland of op een berg ergens in Oostenrijk of Frankrijk.

Maar wellicht door Corona dit jaar niet en kan ik bij hun langs komen.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:55

Normaal wel, dit jaar niet echt. Wij vieren kerst tijd groot bij mijn familie in Duitsland en door Corona gaat het niet door. Wij zitten dus thuis en ja, ik heb een dochter en man, maar kerst is de enige keer per jaar waar ik mijn familie, oma's en tantes etc vaker en langer zie dan een weekend :(
Oh en wij gaan 1-2 weken voor kerst verhuize. :+ dus extra stress. Maar uiteindelijk gaan we het wel knus en gezellig maken.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 15:56

_San87_ schreef:
Nog 68 dagen *\o/*!

Jaaaa! En nog 44 dagen tot 1 december en dan mag ik van mezelf voor een kerstboom gaan kijken :D

Stampeltje
Berichten: 386
Geregistreerd: 18-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:58

Veel zin in. Maar dit jaar zijn we wel een beetje aan het brainstormen over hoe vorm te geven. Normaal zitten we met veel te veel mensen op elkaar gepropt. Voor dit jaar niet echt handig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:06

Ceffyl schreef:
_San87_ schreef:
Nog 68 dagen *\o/*!

Jaaaa! En nog 44 dagen tot 1 december en dan mag ik van mezelf voor een kerstboom gaan kijken :D

Jaaa, leuk :D.

Ik moet nog bedenken waar onze kerstboom komt... Ons huisje is maar klein :).

Emj_23
Berichten: 1181
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:09

Ik heb er ook al helemaal zin in! Begin december de boom opzetten en alles in kerstsfeer dompelen.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 16:28

Ons huis is ook klein en met de kerstboom erin staat het propvol. In het nieuwe jaar lijkt mijn woonkamer dan ineens weer heel groot :D

lor1_1984

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:43

Jaaaaa, ik heb er weer zin an! **\O/**

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:45

Er zijn met kerst ook altijd wel wat bokkers die mensen uit willen nodigen. Ik heb zelf best wel veel zin in de kerst, het vergeet toch wel een klein beetje het leed wat we met zijn allen ondervinden nu

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:46

Jaa ik hou echt van kerst. Dit wordt de eerste kerst van mijn vriend en mij samen in ons nieuwe appartement. We moeten dus alle kerstversiering nog kopen en daar kijk ik echt heel erg naar uit!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:48

__Sannne schreef:
Jaa ik hou echt van kerst. Dit wordt de eerste kerst van mijn vriend en mij samen in ons nieuwe appartement. We moeten dus alle kerstversiering nog kopen en daar kijk ik echt heel erg naar uit!

Omg, klein beetje jaloers :D.

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:56

Hier dit jaar extra veel zin in de kerst. Ben verder helemaal geen wintermens maar de gezellige decemberperiode sleept me er altijd wel een beetje doorheen <3

Dit wordt voor ons ook de eerste kerst in ons nieuwe huis, heb nog wel wat kleine kerstspulletjes en een mini boompje van toen ik op kamers woonde maar dit zou het eerste jaar zijn dat ik écht een mooie grote boom in mijn eigen huis kan opzetten. Kijk er zo naar uit :):)

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:57

Normaal kijk ik daar onwijs naar uit, maar dit wordt 3e jaar op rij dat mijn kerst niet wordt wat ik graag hoopte.
2 jaar terug in scheiding maar nog wel samen een huis, niks aan kerst gedaan en bij mijn ouders gevierd.
Vorig jaar net 1.5 maand eigen huis, flink versierd en helemaal zin in. Toen overleed mijn hond van 23 op 24 december.
Dit jaar zou iedereen bij mij komen incl familie en vrienden uit het buitenland maar ik voorzie dat dat hem ook niet wordt.
Ga wel helemaal los met versieren maar is dan puur voor mezelf en de katten.

Het leven is als een kerstmuts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:59

Kerst *\o/*
Afbeelding

Nu alleen geduld hebben tot ze echte kerstbomen gaan verkopen..

Verder heb ik niet veel met kerst. Vorig jaar bijna gelukt niks te doen. Maar toch nog wezen lunchen met de schoonouders. Dit jaar wilde ik echt niks.. dus lekker paar dagen weg en nergens last van. Dat weekje weg doen we maar even niet nu. Gewoon helemaal niks en pizza bestellen zal wel lukken :D

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-20 17:31

__Sannne schreef:
Jaa ik hou echt van kerst. Dit wordt de eerste kerst van mijn vriend en mij samen in ons nieuwe appartement. We moeten dus alle kerstversiering nog kopen en daar kijk ik echt heel erg naar uit!

Oooh bofferd! Ik koop ieder jaar één mooie kerstbal erbij. Liefst zou ik een boom vol antieke kerstballen hebben.

katybug
Berichten: 458
Geregistreerd: 02-11-19

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:35

Hier ook een kerstliefhebber! Net een nieuw kerstservies gekocht. :D

Oh Sannne dat is echt leuk, alles nog moeten kopen! Wij kopen wel ieder jaar iets bij. We moeten wel nieuwe lampjes ook.

”I don’t go looking for trouble. Trouble usually finds me.” ~ Harry Potter

_djoeke_
Berichten: 284
Geregistreerd: 31-10-07

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:38

Ik ben ook al een beetje in kerststemming sinds man vorige week alvast zijn kerstpakket mocht uitkiezen (heb ik voor hem gedaan). Dit jaar maar wel een kerstboom en misschien ook een kerstservies!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Athelas, Char_elle, Daninietje, GoogleAdsense, luxx, ManonGrr, MarliesSam, Sandyislief, vaxie, Vecar, VinandoW, xhanneadje, xSimonee, YandexBot en 216 bezoekers