Netflix probleem! Help?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Netflix probleem! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 09:01

Iemand dit ook? Ik heb een Sony Bravia TV met Netflix maar na de update van de Netflix app krijg ik alleen maar de melding NW-2-5 te zien, met andere woorden: kan geen verbinding maken met het netwerk. Trubbel is, internet op mijn TV doet het gewoon. Wil ik teruggaan naar de fabrieksversie van Netflix, dan doet hij het gewoon. Heel raar. Ook op mijn PS4 doet Netflix het gewoon, zonder gedoe. Het is die &%^&$%-app van Netflix op mijn TV! -:(-

Op allestoringen.nl staat dat Netflix geen storing heeft. Weird.

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Re: Netflix probleem! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:07

Die melding kreeg ik vorige week ook opeens op mijn Samsung smart tv. Niks aan de kabels veranderd, wel even de tv opnieuw gestart en opnieuw verbinding met het internet gemaakt. Dus verbinding verbreken en opnieuw verbinden. Dat heeft bij mij geholpen.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 09:10

Marsu schreef:
Die melding kreeg ik vorige week ook opeens op mijn Samsung smart tv. Niks aan de kabels veranderd, wel even de tv opnieuw gestart en opnieuw verbinding met het internet gemaakt. Dus verbinding verbreken en opnieuw verbinden. Dat heeft bij mij geholpen.

Heb ik ook gedaan, geen succes bij mijn Sony.

lianne484
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: westfriesland

Re: Netflix probleem! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:26

Ik had precies hetzelfde met mijn Sony Bravia. Ik had alles uit gegaan. Alle stekkers uit het stopcontact en alles weer Op nieuw opgestart. Nu geen problemen meer

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Netflix probleem! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:30

Zoiets heb ik ook gehad op mijn Philips smart TV.
Ik heb ergens bij instellingen een menu gevonden waar je apps kon updaten, en na een update deed hij het weer.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 11:06

lianne484 schreef:
Ik had precies hetzelfde met mijn Sony Bravia. Ik had alles uit gegaan. Alle stekkers uit het stopcontact en alles weer Op nieuw opgestart. Nu geen problemen meer

Nou ik ook maar het is nog steeds k met een rietje, als ik terugga naar de fabrieksversie doettie het wél goed.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Netflix probleem! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 20:00

Heel raaaaar, het probleem heeft zichzelf opgelost? Blijkbaar is de update toch nog uitgevoerd op de achtergrond en nu doet Netflix het wél normaal. Geen storing meer (en dat terwijl ik normaal nog steeds op PS4/PC kon kijken)