Het Halloween Topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 11:57

Hoihoi Bokkers,
Het mag dan misschien nog september zijn, het is toch echt bijna zover dat spooktober en dus ook de halloweendagen eraan zitten te komen! Ookal is het natuurlijk veeeeel populairder in amerika, ik merk wel dat het steeds meer in Nederland gevierd wordt (gelukkig maar nu sinterklaas toch gaat verdwijnen ;( ), en dan vooral in de kinderwijken.
Zijn er mensies hiero die het vieren? Vind het zelf echt een ontzettend leuk feest en echt underated in NL! (i know dat we sint maarten hebben, maar vind de spooky sfeer van halloween juist zo leuk :') )
Merk dat ik ieder jaar steeds meer kindjes aan de deur krijg en die krijgen van mij dan ook een hele zak snoep (hoe meer hoe beter! }:) )
Dusss iemand? ;O

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:40

Vieren.. mwah niet echt. Ik vind Halloween in pretparken wel echt fantastisch.

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:08

Wat leuk! Ik ben zeker van plan vanalles uit te proberen qua vegan pompoen recepten en andere typische halloween dingen. Verder wil ik een halloween thema fotoshoot met m'n pony doen _O-
Echt langs de deuren oid wordt hier niet gedaan.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:11

Nala schreef:
Wat leuk! Ik ben zeker van plan vanalles uit te proberen qua vegan pompoen recepten en andere typische halloween dingen. Verder wil ik een halloween thema fotoshoot met m'n pony doen _O-
Echt langs de deuren oid wordt hier niet gedaan.


Bij die fotoshoot, zet je dan je pony een grote pompoen op zijn hoofd ? :') *pum*

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:12

Peerke_ schreef:
Nala schreef:
Wat leuk! Ik ben zeker van plan vanalles uit te proberen qua vegan pompoen recepten en andere typische halloween dingen. Verder wil ik een halloween thema fotoshoot met m'n pony doen _O-
Echt langs de deuren oid wordt hier niet gedaan.


Bij die fotoshoot, zet je dan je pony een grote pompoen op zijn hoofd ? :') *pum*


Haha nou ik dacht meer aan een lange zwarte cape oid, type nazgul.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:15

Zoiets:
Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:27

Ik moet een Halloween theme achtige party gaan hosten (aangenomen dat corona geen roet in het eten gooit).

Was helemaal niet zo gepland (de reden voor de party heeft niets met Halloween te maken) maar kwam toevallig zo uit qua datum... en toen de datum al vast lag werd ik er even fijntjes op gewezen dat het Halloween is (en nog wel met een blue moon erbij) en dat ik dus echt geacht word het huis te versieren enzo.

Denk dat ik een dezer dagen dus maar eens de lokale Action ga leegkopen. ;-)

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 15:44

Dallista schreef:
Ik moet een Halloween theme achtige party gaan hosten (aangenomen dat corona geen roet in het eten gooit).

Was helemaal niet zo gepland (de reden voor de party heeft niets met Halloween te maken) maar kwam toevallig zo uit qua datum... en toen de datum al vast lag werd ik er even fijntjes op gewezen dat het Halloween is (en nog wel met een blue moon erbij) en dat ik dus echt geacht word het huis te versieren enzo.

Denk dat ik een dezer dagen dus maar eens de lokale Action ga leegkopen. ;-)


Oehh ook een leuk idee! Heb t zelf met mn bffs heeeel lang geleden gedaan, goeie ouwe tijd was dat :')
Achjohh, gewoon lekker doen, in deze periode mag er ook best wat plezier en gezelligheid worden gemaakt! En jezelf volvreten met snoep is natuurlijk altijd goed _/-\o_

L_iek schreef:
Vieren.. mwah niet echt. Ik vind Halloween in pretparken wel echt fantastisch.

Oehh dan moet je zeker eens naar fright nights gaan! vorig jaar met mn vriend gegaan en t was fan-tas-tich!! Niet echt voor mensen die snel schrikken zeg maar :Y)

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:24

Ben bij de Action en de So-Low geweest. Vooral die tweede was succesvol. Heb nu genoeg Halloween zooi voor het huis. Alleen een keertje nog wat snoepgoed inslaan. :-)

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:26

Oh! Halloween! Mijn allerfavorietste feestdag en ook nog eens de verjaardag van m'n zusje <3

Ik kom meelezen!

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:30

Ik meld me!
1 x een themafeest georganiseerd vorig jaar.
Kwamen helaas niet veel mensen.

Maar ik word zo blij van halloween. De pompoenen staan al weken in huis ;)

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 22:18

Lieffiefi schreef:
Ik meld me!
1 x een themafeest georganiseerd vorig jaar.
Kwamen helaas niet veel mensen.

Maar ik word zo blij van halloween. De pompoenen staan al weken in huis ;)


Yess klinkt ook ontzettend leuk!! Achjohh, zolang je t maar leuk met zn allen hebt,
Ben zelf van plan morgen zo´n grote pompoen van n stuk land mee te nemen, om vervolgens wat moois uit te snijden!

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:21

Hier laatst al een leuke foto gemaakt :D Afbeelding

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:24

Ik meld mij hier ook, heb thuis een heel spookhuis met bewegende props. Vorig jaar had ik een 2,50 horror clown voor de deur compleet met infrarood sensor en gekidnapped kind. Kinderen uit de gehele wijk kwamen tot diep in de nacht langs om die clown te bekijken :') . Was zo groot succes dat ik dit jaar mijn collectie met nog een clown en weerwolf uit ga breiden. Ben al een heel jaar bezig met een nieuw thema bedenken en alles maken.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:28

Ik heb 't een paar jaar geleden bij Amerikaanse vrienden gevierd die hun hele huis gepimpt hadden. Sowieso is Amerika in oktober supergaaf met al die halloweenversieringen en activiteiten.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 22:30

alice0cullen schreef:
Ik meld mij hier ook, heb thuis een heel spookhuis met bewegende props. Vorig jaar had ik een 2,50 horror clown voor de deur compleet met infrarood sensor en gekidnapped kind. Kinderen uit de gehele wijk kwamen tot diep in de nacht langs om die clown te bekijken :') . Was zo groot succes dat ik dit jaar mijn collectie met nog een clown en weerwolf uit ga breiden. Ben al een heel jaar bezig met een nieuw thema bedenken en alles maken.


Dat klinkt zo gaaf!! Heb je misschien toevallig foto´s? :O
Hou echt van dat soort creatieve dingen!

Nala schreef:
Hier laatst al een leuke foto gemaakt :D [ [url=m/wa9Kj5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahww dies echt leukk! Is ie niet geschikt als fotomodel? *pum*

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 04:17

Afbeelding

Dit is wat ik twee jaar geleden voor de deur had staan. En dan heb ik binnen nog veel meer :o. Het is altijd super grappig als er eens een postbode of iets bij moet en die op de verborgen step pad gaan staan :').

Als het goed is krijg ik binnenkort nog zo'n grote horrorclown binnen met een kind in een kooi, een weerwolf en een schreeuwende ziel. En dan heb ik mijn loot voor dit jaar weer binnen.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:58

Ik heb deze besteld maar die is nog niet binnen:
Afbeelding

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:16

Ik doe hier nooit iets aan Halloween, lijkt me wel heel gaaf om een keer naar de VS te gaan rond deze tijd. :j

Maar waarom verdwijnt Sinterklaas? Dat feest gaat gewoon door hoor. :') <:)

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 09:26

alice0cullen schreef:
[ [url=m/WiQEk9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is wat ik twee jaar geleden voor de deur had staan. En dan heb ik binnen nog veel meer :o. Het is altijd super grappig als er eens een postbode of iets bij moet en die op de verborgen step pad gaan staan :').

Als het goed is krijg ik binnenkort nog zo'n grote horrorclown binnen met een kind in een kooi, een weerwolf en een schreeuwende ziel. En dan heb ik mijn loot voor dit jaar weer binnen.


Omgg dies zo cool!! (Stiekem wil k nu wel langs komen :P ) Komen er ook veel mensen langs ieder jaar? :0


elnienjo schreef:
Ik heb deze besteld maar die is nog niet binnen:
[ Afbeelding ]

Ook altijd leukk

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Het Halloween Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 01:20

Ja, zodra alles buiten staat gaat het als een lopend vuurtje door de wijken geen en komen er zelfs gezinnen uit de naast gelegen buurt langs.
Zelfs 's nachts wel eens vergeten de dingen uit te zetten en de buurman was nieuwsgierig maar durfde niet te kijken overdag, die schrok zich het apezuur om drie uur 's nachts :')