Virtuele bloemetjes: zeeuwsemeid, fjordjes en Moyra

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prugelpiet

Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Virtuele bloemetjes: zeeuwsemeid, fjordjes en Moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 18:22

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Foto door Bellatrix.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan Prugelpiet of Banjer

Ze kwamen niet zo hard binnen, de bloemetjes van de afgelopen tijd. Desondanks hebben we een paar mooie verzameld die we graag uitreiken.

Het eerste bloemetje van vandaag mag naar zeeuwsemeid. Halverwege september opende zij een topic over haar lieve Moos, die erg ziek bleek te zijn: [BB] Oh Moos, mijn lieve Moos. Duimen draaien in overvloed leek te werken; Moos knapte langzaam maar zeker weer op!

Het 2e bloemetje mag naar fjordjes. In het "Waar heb jij je vandaag aan geƫrgerd?" topic postte zij het volgende:
fjordjes schreef:
Dat september een en al ellende is, en heel duur!

1. Vaatwasser kapot
2. Bed kapot
3. Zadel alweer te krap
4. Milo erg ziek (3x bij de dierenarts geweest en moet nog gecastreerd worden met speciale apparatuur zoals hartbewaking ivm hartruis dus gaat extra geld kosten)
5. Oma bovenarm gebroken (en ze heeft eierstok kanker)
6. Oma van m'n man heup gebroken
7. Koelkast kapot (doet het gelukkig weer maar waarschijnlijk kortsluiting dus zal alsnog een nieuwe moeten)
8. M'n man heeft een nekhernia

Wat is het volgende?

Heel veel pech op heel veel pech dus. Fjordjes, via deze weg willen we je nog graag een bloemetje aanbieden om je een hart onder de riem te steken!

Het 3e bloemetje mag naar Moyra. In 2018 werd het topic [MWS] Wanneer iemand out of the blue zegt... geopend, waarin je het verhaal van haar moeder kan lezen en volgen. Vele bokkers deden dit, en leefden mee met Moyra en haar familie. Ondertussen zijn we 2 jaar verder, en zijn er problemen opgetreden met het steunhart. Moyra, via deze weg willen we jou en je familie heel veel sterkte wensen in de komende tijd.

I am because you were


fjordjes

Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Virtuele bloemetjes: zeeuwsemeid, fjordjes en Moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:18

Bedankt voor het bloemetje :)

Gelukkig gaat het met Milo (hond) een heel stuk beter! De wond is bijna dicht en hij hoeft nu niet gecastreerd te worden!

Helaas is nu mijn andere oma gevallen, dus daar gaat het wat minder goed mee.


LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Virtuele bloemetjes: zeeuwsemeid, fjordjes en Moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:43

Jullie verdienen hem allebei :(:)

Moyra, ik zal er altijd voor jou zijn :knuffel:

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NienkeThella en 22 bezoekers