(Baby)kleertjes van La Redoute?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

(Baby)kleertjes van La Redoute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 21:26

Via een voorgestelde advertentie op Facebook kwam ik op de site van La Redoute terecht.
Ik zag daar hele leuke, betaalbare babykleertjes. Onze man is nu 6 maanden en heeft maat 74 :') maar volgens de site is maat 74 voor kinderen van 1 jaar.

Heeft er iemand ervaring met dit merk? Hoe (be)valt het ?

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers


Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: (Baby)kleertjes van La Redoute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:05

Ze scoren slecht op Trustpilot dus ik zou het sowieso niet doen. Zie eruit als Chinese rotzooi ook.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

lizy29

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: (Baby)kleertjes van La Redoute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:17

Is een Frans merk vandaar de maat. Maat 74 word inderdaad aangeduid als 1 jaar.
Het merk op zich vind ik wisselend. Heb er een hele goede dingen vandaan en dingen die vrij snel slijten maar als je ziet wat je ervoor betaald vind ik het zeker niet slecht.

https://www.bokt.nl/markt/ad/522801/pension-midden-frankrijk
[HK] [VOLG] Ons project in Frankrijk

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-20 05:48

Hier groeit de kleine man zo hard dat ik nu vooral even kijken naar “goedkoop maar goed passende kleding” en als het er nog een beetje leuk uitziet is dat meegenomen :+
Mijn oog viel vooral op de pyama’s met van die voetjes aan de broekjes.
Hij draagt nu snachts van die boxpakjes met voetjes in z’n slaapzak maar vind dat een heel pakketje om uit te pakken als ik hem snachts moet verschonen...

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:27

Galja schreef:
Hier groeit de kleine man zo hard dat ik nu vooral even kijken naar “goedkoop maar goed passende kleding” en als het er nog een beetje leuk uitziet is dat meegenomen :+
Mijn oog viel vooral op de pyama’s met van die voetjes aan de broekjes.
Hij draagt nu snachts van die boxpakjes met voetjes in z’n slaapzak maar vind dat een heel pakketje om uit te pakken als ik hem snachts moet verschonen...


Misschien Marktplaats/Tweedehands een optie ivm nieuwe spullen? Vooral als het maar voor even is en als je naar goedkoop maar vooral goed passend gaat kijken dan is tweedehands een (imo beter) alternatief.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: (Baby)kleertjes van La Redoute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:43

Ik bestel zelf bij La Redoute regelmatig beddengoed. Kost niks en eigenlijk echt fijne kwaliteit wel. Kleding weet ik niet hoe of wat qua kwaliteit. Ze leveren het beddengoed in ieder geval altijd snel en heb nu twee sets van hen al een jaar ofzo in gebruik en die doen het nog prima - voor 12 euro voor een tweepersoons dekbedovertrek valt dat niet tegen.

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-20 20:36

Dank jullie wel!
eenitraM schreef:
Misschien Marktplaats/Tweedehands een optie ivm nieuwe spullen? Vooral als het maar voor even is en als je naar goedkoop maar vooral goed passend gaat kijken dan is tweedehands een (imo beter) alternatief.

Klopt! Toen ik zwanger was heb ik ook bijna alles van MP gehaald incl 2 dozen vol kleertjes 50/56 en 62/68.
Maar ik hou MP al een tijdje in de gaten en er komt niks bij wat ik een beetje leuk vind of ik vind het alsnog te prijzig incl verzendkosten :o

@Lizy: dus als ik maat 74 moet hebben kan ik ook gewoon 74 bestellen?

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers

lizy29

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: (Baby)kleertjes van La Redoute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:51

Ja. Of 1 jaar

https://www.bokt.nl/markt/ad/522801/pension-midden-frankrijk
[HK] [VOLG] Ons project in Frankrijk

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-20 10:59

Kleine update voor evt andere nieuwsgierige :')

Bestelling geplaatst en netjes na enkele dagen thuis gestuurd gekregen.
Maarrr...eenmalig ben ik bang.
Ik heb 4 pyjama’s besteld, 2 boxpakjes en een polo lange mouwen voor mijn man.
De babykleertjes zien er super cute en warm uit. Pasvorm is mwha. Broekjes qua lengte vrij lang en truitje in verhouding wat kort.
En ergste vind ik nog wel dat de drukkertjes aan de achterkant zitten zowel bij het pyjamatruitje als bij de boxpakjes. Dit had ik wel gezien op internet maar wist niet hoe handig dat in de praktijk zou zijn. Nou niet dus. Met een baby die op het verschoonkussen verandert in een kruising octopus/ alligator ( incl dodenrol :') ) bijna onmogelijk om dicht te krijgen....
Polo van man was een hele andere dan besteld dus die gaat dus terug.
Ergens wel te begrijpen want op de verpakking stond de goede kleur maar de verkeerde zat in de verpakking....

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers