Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13997
Geregistreerd: 20-04-16

Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-20 18:10

oogtv.nl
Ingezonden door Mariska_28
Algemeen

Afbeelding
Foto: Prugelpiet


Bij een verkeersongeluk op de Winschoterweg tussen Groningen en Waterhuizen is in de nacht van donderdag op vrijdag een paard om het leven gekomen. Dat meldt de politie. Het ongeluk gebeurde rond 00.05 uur nabij de kruising met de Waterhuizerweg. “Het ging om een aanrijding tussen een bestelbus en een paard”, vertelt politiewoordvoerder Paul Heidanus. “Drie paarden waren door nog onbekende oorzaak losgebroken en op de Winschoterweg terecht gekomen. De bestuurder van de bestelbus heeft de dieren te laat in de smiezen gekregen waarna een aanrijding het gevolg was.”

Het hele artikel lees je op oogtv.nl

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:13

Wat erg voor die bestuurder. Het zal je maar overkomen.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Mariska_28

Berichten: 10498
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:25

Het is mij een paar jaar terug gebeurd op weg naar mijn werk 's ochtends. Gelukkig was het net licht aan het worden en zag ik de twee paarden lopen. Notabene op een slingerend stuk weg dat door bos ging. Kon één pony aan het hoofd een erf vlakbij op geleiden en de andere volgde. Door het geluid van hoeven op het erf werd de eigenaar wakker en nam zijn paarden van mij over.. Had zo anders kunnen aflopen als het echt donker was geweest..

Berdien

Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 09:49

Wat vreselijk :\ Mijn grootste nachtmerrie, zeker nu ik zelf een uitbreker heb. Dit is al de tweede aanrijding in de omgeving in korte tijd..

Sterkte gewenst voor alle betrokkenen :(:):

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 09:52

Ja, daar schrok ik ook al van Berdien, het is al de 2e... Dat mij ook al door het hoofd schoot dat iemand daar wellicht lol in ziet om hekken open te zetten. Maar dat zal wel niet... (hoop ik dan).

Gelukkig staat die van mij niet dicht bij een grote weg en vrijwel alleen bestemmingsverkeer, maar heb ze al eens los op straat gehad en dan gaat er toch wel een schietgebedje dat er niet opeens een auto niet uitkijkt.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:28

Jeetje wat naar zeg. Voor zowel de bestuurder als de eigenaar. Heel erg sneu

Horsesnoep
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-10-20

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 19:19

Waar is de omheining als ik vragen maf.Een goede omheining komt een paard niet snel uit

hwn
Berichten: 4688
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 19:21

Verschrikkelijk! Zo ook eens een loslopend paard overhoop zien rijden (had zijn ruiter afgeworpen). Leek er nog op dat het zou goedkomen, alleen een grote vleeswonde aan de schouder, maar helaas is het dier 's avonds in shock gegaan en in zijn stal overleden.

Hutcherson

Berichten: 7330
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Loslopend paard overleeft aanrijding met bestelbus niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 19:47

Oh verschrikkelijk. Zowel voor de bestuurder als voor de eigenaar van de paarden. Wat heftig!

Heb zelf driedubbel afsluitbare hekken/linten/elastieken maar het kan natuurlijk altijd. Verschrikkelijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beert, Benzz, Binck8, cinniz123, Duality, Hindo2, laura22, Mallow, mariettek, Mo_86, Natascha, pluimpje, Polarize, S_Figo, Saab99, Sab1685, senna21, SharonIndezz, Swift, TinusB, Verara, VinandoW en 94 bezoekers