Kramer Paddockroosters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Plantje15
Berichten: 129
Geregistreerd: 29-04-20

Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-20 23:34



Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 04:54

Ik volg ook eventjes ben wel benieuwd hiernaar

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 07:52

Zelf ben ik geen fan van zulke roosters met gaten. Of je moet er al heeel veel zand over doen. Mijn pony heeft er een week alleen overdag in de paddock op gestaan en die kon amper lopen omdat zijn voetjes helemaal afgesleten waren. Gisteren zag ik op Facebook een pagina voorbij komen van paddockmaker en die zagen er fijner uit maar geen ervaring mee. Na het grapje bij mijn pony geen rooster meer gebruikt. Rubber tegels heb ik momenteel liggen en daar ben ik tevreden over. Op marktplaats heb ik die voor 4 euro per stuk gehaald en ze zijn 50x50cm groot

Sarah 08'10'10~ 12'09'17
'My favorite hello and hardest goodbye'
Soof 16'10'17 ~ 16'08'21
Het geluk was niet voor ons

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 08:29


21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

TaraMariska
Berichten: 17
Geregistreerd: 06-09-20

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 22:10

Ik zou ook aanraden om voor een ander merk te gaan, deze zijn echt heel erg duur!
Ik zelf heb grasroosters in mijn paddock liggen. Zelf heel tevreden hiermee maar heb dan ook de hele paddock opnieuw opgebouwd. Direct op de klei leggen of blubber zal nooit het gewenste effect hebben. Dus wees je er van bewust dat er nog veel kosten bij komen.


Sintara

Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 22:12

Staat er niet in de tekst dat je er 6 krijgt voor dat geld?

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

KLC

Berichten: 263
Geregistreerd: 20-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 22:15

Zelf heb ik deze https://grindplaatshop.nl/geosystem-g3/
Erg tevreden over, zowel over de service als de platen zelf. Wel hebben wij eerst een laag zand (+- 20cm) gelegt en deze aangerolt, dan de platen en dan weer zand tot ruim 5cm boven de platen. Mijn paddock is echt kurkdroog.

Stand up for what you believe in, even if you're standing alone

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 22:43

Sintara schreef:
Staat er niet in de tekst dat je er 6 krijgt voor dat geld?

Klopt maar dan blijft die van Nedlandic goedkoper voor 1m² als je uittelt.

Voor 80x80cm (voor mijn gemak afgerond naar 40cm per plaat) betaal je bij kramer namelijk al 14,60€

Bij Nedlandic voor 100x100cm betaal je 13,95€

En die van grindplaatshop is de goedkoopste met 10,50€

@topicstarter, bedenk wel dat je altijd minstens 5cm zand erbovenop legt. Anders krijg je dat de roosters stuk gaan door de hoeven. Althans is mijn ervaring. Ik heb een deel grasroosters gelegd en de eerste die ik gelegd heb liggen bloot en doordat ik een oudje heb die de hoeven meer sleept dan optilt breken er dus stukken af.

De laag die ik deze lente bijgelegd heb ligt 5cm dieper. En die zie je ondanks gesleep van de hoeven eroverheen nog niet liggen. ;) Ik controleer wel dagelijks of op de beschadigde roosters geen scherpe punten uitsteken.
Het is misschien ook niet handig als je een paard hebt dat graag schraapt of kuilen graaft.

Leef en laat leven.

Cemlys

Berichten: 14950
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 07:48

Ik zat laatst naar mudcontrol platen te kijken, lees en zie er goede dingen over.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 10:03

In Duitsland, en Kramer is een Duits bedrijf, zijn vrijwel alle gebruiker van paddockplaten en unaniem eens dat die van Riedwiesenhof het beste zijn. Die zijn ook duur, en duurder dan die van Kramer, maar dat zijn de beste zegt men. Ik heb net even die Mudcontrol platen bekeken, die zijn kwa model gelijk aan de Riedwiesenhof, en kwa prijs is de Duitse versie goedkoper ;) even als tip Cemlys.

Die van Kramer heb ik eerlijk gezegd nog geen review van gelezen. Het is of RWH of een goedkoper merk, maar dan wel een soort die lijkt op de RWH's.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Lindsey_99
Berichten: 2475
Geregistreerd: 20-12-14

Re: Kramer Paddockroosters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 10:32


Over de IJssel

Cemlys

Berichten: 14950
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 13:56

rina schreef:
In Duitsland, en Kramer is een Duits bedrijf, zijn vrijwel alle gebruiker van paddockplaten en unaniem eens dat die van Riedwiesenhof het beste zijn. Die zijn ook duur, en duurder dan die van Kramer, maar dat zijn de beste zegt men. Ik heb net even die Mudcontrol platen bekeken, die zijn kwa model gelijk aan de Riedwiesenhof, en kwa prijs is de Duitse versie goedkoper ;) even als tip Cemlys.

Die van Kramer heb ik eerlijk gezegd nog geen review van gelezen. Het is of RWH of een goedkoper merk, maar dan wel een soort die lijkt op de RWH's.

Mijn vriend had er inderdaad van een duits bedrijf aangeboden gekregen, misschien waren dat ze inderdaad. Even naar kijken, bedankt.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Plantje15
Berichten: 129
Geregistreerd: 29-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-20 22:08

Prijs is per pak als ik me niet vergis, 6 stuks 39x39cm, 1,52m2. Zijn dan toch niet heel duur?

Bedankt voor de alternatieven in elk geval!
Over deze vind ik inderdaad geen reviews.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 00:31

Plantje15 schreef:
Prijs is per pak als ik me niet vergis, 6 stuks 39x39cm, 1,52m2. Zijn dan toch niet heel duur?

Bedankt voor de alternatieven in elk geval!
Over deze vind ik inderdaad geen reviews.

Nee maar nog steeds de duurste van de 3 als je vergelijkt:

Voor 80x80cm (voor mijn gemak afgerond naar 40cm per plaat) betaal je bij kramer namelijk al 14,60€

Bij Nedlandic voor 100x100cm betaal je 13,95€

En die van grindplaatshop is de goedkoopste met 10,50€

Je kan voor prijsvergelijking de prijs best delen naar prijs per plaat en dan berekenen hoeveel je er nodig hebt voor aan 100x100cm te komen, en dus
(aantal platen x prijsplaat)= prijs per m².
Zo kan je zien bij wie je dan toch het goedkoopste kan krijgen.

Leef en laat leven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo, fro, Mandy73_unes, Sintara en 85 bezoekers