Rit rond Zaamslag (Zeeuws--Vlaanderen) 17 okt 2020

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Rit rond Zaamslag (Zeeuws--Vlaanderen) 17 okt 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-20 08:07

Op zaterdag 17 oktober wordt er een rit georganiseerd van ongeveer 25 km in de buurt van Zaamslag (Terneuzen).
Zelf heb ik heel veel zin om te gaan maar ik ga zoals het er nu voor staat alleen. Heeft er iemand tijd en zin om mee te gaan?
Ik rij met een brave D pony van 20 jaar. Die op het moment in haar 2e jeugd is.

Op zaterdag 17 oktober 2020 organiseert Zeeuwse Gronden in samenwerking met Recreatie Ruiters Zeeuws-Vlaanderen een rit van 28 km voor ruiters en menners. De route loopt door de prachtige én historische polders in de omgeving van Zaamslag.
Vanaf 9 uur ben je welkom op de Kraaghoeve in Terneuzen. Hier is het start- en eindpunt en kun je een bakje koffie of thee drinken en de routebeschrijving ophalen. Start vervolgens op eigen gelegenheid aan de mooie route. Tijdens de rit kun je op één van de stops genieten van een lunch en na afloop staat er soep voor jullie klaar.
Aanmelden
Wil je meerijden? Meld je dan aan via info@zeeuwsegronden.nl. Dit kan tot 10 oktober. Geef bij je aanmelding aan met hoeveel personen je komt en of je speciale dieetwensen hebt. Deelname is gratis en de rit is op eigen risico.
Zeeuwse Gronden zet actief paarden in bij het herstel van cliënten. Op een veilige wijze ritten maken door de mooie Zeeuwse natuur maakt daar deel van uit. Zeeuwse Gronden en Recreatie Ruiters Zeeuws-Vlaanderen hebben elkaar in die doelstelling gevonden

https://www.zeeuwsegronden.nl/kraagrit- ... -zaamslag/

Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Rit rond Zaamslag (Zeeuws--Vlaanderen) 17 okt 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:23

Hij was nu afgelast dacht ik. Maar ter plekke dan je altijd wel aanhaken met iemand hoor.
Ben je al lid van de Recreatie ruiters Zeeuws Vlaanderen? Ze hebben ook best een actieve facebookpagina waar je altijd wel een oproepje kan plaatsen als je een rijmaatje zoekt. Organiseren zelf ook regelmatig ritten normaal (nu met corona minder).
Ik rijd ook regelmatig mee met mijn haflinger