Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
pien_2010

Berichten: 43110
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:31

Storm bv wij sexen samen. In vertrouwen worden er naaktfoto's gestuurd naar jou. Dat is iets tussen jou en mij. Jij zet het op internet. Wie is er dan fout?

Je mag mij dom, naïef noemen, maar ik heb het niet op internet gezet. Dat heb jij gedaan (bv).


Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:48

En als je dat en je bent getrouwd dan weet je dat het risico om betrapt te worden er altijd in zit...je weet wat de gevolgen kunnen zijn. Dat maakt het voor sommige extra spannend.

Ik ben het met Storm eens.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:56

Helemaal met Pien eens. Diegene die de foto's verspreid is fout, is schuldig. Of men getrouwd is, partner het al dan niet weet doet daar niets af van.


pien_2010

Berichten: 43110
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 09:26

dromertje2 schreef:
Helemaal met Pien eens. Diegene die de foto's verspreid is fout, is schuldig. Of men getrouwd is, partner het al dan niet weet doet daar niets af van.


Dit dus, WANT hoe een echtpaar omgaat met buitenechtelijke relaties dat is privé. Daar heb ik helemaal niets mee te maken, laat staan dat ik een oordeel hierover heb. Justitie zoekt terecht naar die persoon, waarvan het vermoeden is dat het één en dezelfde persoon is. Ik denk als die persoon gevonden is dat er een flinke douw komt en van mij mag er zelfs gevangenis straf uit voort komen.

Hoe laf en gemeen kun je zijn, om dit te doen met (bekende) mensen. :r

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 13:37

Ik ben het er ook mee eens dat de persoon die het opgestuurd heeft, gepakt en bestraft moet worden. Absoluut zelfs!
Maar ik blijf erbij dat je zelf ook verantwoordelijkheid in je botte kop moet hebben.
En dat het ronduit laag is dat je je gezin hiermee belast, staat helemaal als een paal boven water.

Is het al lente?

pien_2010

Berichten: 43110
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 13:43

Citaat:
En dat het ronduit laag is dat je je gezin hiermee belast, staat helemaal als een paal boven water.


Ken jij de afspraken tussen het Koppel?
Misschien hebben ze wel een open relatie waar avonturen mogen. Ik was er niet bij en ken de afspraken niet, jij wel?
Weet jij alle in en outs van dit gebeuren? Ikke niet.

Het is ronduit laag vd posters dat ze zijn gezin hier zo mee belast, DAT staat als een paal boven water! En als dit bewust gedaan is, dan moet deze mens niet raar kijken als anderen nooit meer willen sexen.
Mijden als de pest zo eentje.

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 15:59

Als je het topic geleden hebt, lees je ook dat de eerste relatie al uit is. De afspraken tussen dat koppel waren dus duidelijk :wave:

Is het al lente?

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 16:03

Tot op heden is dat een roddel en onbevestigd door beide partijen.
Daarnaast heeft de persoon waarover het ging geen vriendin (zoals in de roddel gemeld werd), maar een vrouw.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Sexting - ook bv's werden er de dupe van. Jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 18:44

Als je op roddels verder gaat :')

De enigste die het fijne erover weten zijn de betrokken zelf, wat trouwens prive is.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexandra309, AngeliqueB, eridinges, Flux en 53 bezoekers