DHL op punt heel ver weg geleverd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 11:48

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen week iets besteld. Dit zou in mijn gebouw geleverd worden. Echter zijn ze twee keer gekomen op tijdstippen dat ik er niet was (ze geven tijdsvakken aan van 8 uur tot 18 uur) en is mijn pakketje geleverd op een DHL punt.

Nu had ik niet door dat ze hier in Brussel vrijwel geen DHL punten hebben (daar ga ik nu vanuit in ieder geval) en is mijn pakketje dus geleverd buiten Brussel. Ik woon in Etterbeek en het pakketje is in Ternat geleverd. Helaas heb ik geen auto hier, dus er even heen rijden gaat niet. Met het OV zou dit mij 1,5 uur kosten, enkele reis. Ik heb alleen geen dagen dat ik even 3 uur weg kan om een pakketje op te halen.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt. Is hier een oplossing voor of niet?

Mijn enige oplossing was om dit met mijn vader op te halen op zaterdagmiddag, wanneer hij mij komt ophalen. Echter zag ik dat het pakketpunt alleen doordeweeks open is.

Groeten,
Joy

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram


Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:53

Hey, toevallig heb ik morgen een vrije dag.
Als je wil kan ik wel rijden voor een kleine vergoeding IVM benzine en ik van Limburg kom

Leef en laat leven.

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:04

Art_Ificious schreef:
Hey, toevallig heb ik morgen een vrije dag.
Als je wil kan ik wel rijden voor een kleine vergoeding IVM benzine en ik van Limburg kom


Wauw, wat een mega lief aanbod!

Ir111

Berichten: 11943
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:06


Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:10

Geen vrienden of collega's die even voor je kunnen rijden? Kan normaalgezien ook zonder dat jij er dan bij moet zijn moest je geen tijd hebben. En dan geef je die persoon een fles wijn ofzo als bedankje.
Anders inderdaad contact opnemen met DHL, veel meer opties zijn er niet.

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 13:09

Art_Ificious schreef:
Hey, toevallig heb ik morgen een vrije dag.
Als je wil kan ik wel rijden voor een kleine vergoeding IVM benzine en ik van Limburg kom


Dat is heel lief maar er staat helaas bij dat ze mijn ID moeten zien.

Ir111 schreef:
Als je op de pagina van DHL kijkt zie je dat er zelfs een DHL punt in Etterbeek zit!
https://www.dhlparcel.be/nl/particulier ... vicepoints

Ik zou even contact opnemen met DHL als ik jou was, vrij bizar dit!

Ik heb het ook even opgezocht maar er zitten meerdere punten dichtbij, waaronder 1tje op 100 meter lopen van mijn kamer. Ik snap het dus ook echt niet.

Heb een bericht gestuurd op FB. Ze gaan er naar kijken.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:38

Ok :)

Hoop dat ze het toch naar een ander punt kunnen brengen. Of alsnog bij jou aanbieden.

Leef en laat leven.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:41

DHL ^)

Bij DPD was de regel dat ze maximaal 8 km vanaf het huis adres mogen afgeven bij een punt.
Nou waren sommige chauffeurs wat flexibel in die 8 km, maar in jouw geval is het wel heel ver weg..

Ik zou DHL contacteren en vragen of het naar een afhaalpunt dichterbij kan worden gebracht :j

DinkyOmie

Berichten: 532
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: in een huis

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:44

ik heb bij DHL al een paar x hetzelfde aan de hand gehad! En ze gaven aan dat ze mij gemist hadden... het werd op mijn werk geleverd dus dat kan niet!
Ik heb al 3x gehad dat ze het 4 dorpen verder hebben afgeleverd.... Ik heb dan meteen gebeld maar ze kunnen daar niks meer aan doen, belachelijk!
Ik heb hiervoor ook al 2 x een klacht ingediend, maar daar doen ze volgens mij niet veel mee

*I'm not perfect, i am original*


Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:49

Mijn zus had het laatst ook. DHL punt zit op 100 meter van haar huis, maar het werd bij een DHL punt 35 kilometer verderop bezorgd.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 13:51

Peerke_ schreef:
DHL ^)

Bij DPD was de regel dat ze maximaal 8 km vanaf het huis adres mogen afgeven bij een punt.
Nou waren sommige chauffeurs wat flexibel in die 8 km, maar in jouw geval is het wel heel ver weg..

Ik zou DHL contacteren en vragen of het naar een afhaalpunt dichterbij kan worden gebracht :j


In Nederland heb ik nooit problemen met DHL....altijd op tijd en anders op een DHL punt vrijwel tegenover mijn huis geleverd. Maar ja, hier in België dus niet helaas.

DinkyOmie schreef:
ik heb bij DHL al een paar x hetzelfde aan de hand gehad! En ze gaven aan dat ze mij gemist hadden... het werd op mijn werk geleverd dus dat kan niet!
Ik heb al 3x gehad dat ze het 4 dorpen verder hebben afgeleverd.... Ik heb dan meteen gebeld maar ze kunnen daar niks meer aan doen, belachelijk!
Ik heb hiervoor ook al 2 x een klacht ingediend, maar daar doen ze volgens mij niet veel mee


Hmm dat voorspelt niet veel goeds. Lag het bij jou ook op een sorteercentrum van hun? Want voor zover ik kan zien, is het nu gewoon geleverd bij het sorteercentrum van hunzelf.

Weet iemand wat er gebeurd als je het niet komt ophalen? Het product kreeg ik gratis, heb alleen verzendkosten betaald. Dus als ik geen oplossing geregeld kan krijgen (een vriendin gaat het volgende week proberen te halen met een foto van mijn ID) denk ik dat ik het daar gewoon laat liggen.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 13:55

Matheno schreef:
Mijn zus had het laatst ook. DHL punt zit op 100 meter van haar huis, maar het werd bij een DHL punt 35 kilometer verderop bezorgd.


Met de auto is het 19km nu. Echter moet ik met het ov zo'n beetje heel Brussel door voordat ik in de goede richting zit. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet zo lang, dus om een auto te huren in Brussel zie ik ook niet zitten helaas.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

pillow
Berichten: 7785
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:35

Als jou pakket 19 km verderop is geleverd, is het niet geleverd toch. Slaat nergens op ze moeten het gewoon opnieuw bezorgen.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 15:00

pillow schreef:
Als jou pakket 19 km verderop is geleverd, is het niet geleverd toch. Slaat nergens op ze moeten het gewoon opnieuw bezorgen.


Ze hebben het twee keer proberen te bezorgen...ik was alleen op de campus denk ik (kan niet zien op welke tijd ze het hebben geprobeerd). Echter zijn er ook opties om het bij de manager te leveren, die is van 9u tot 17u aanwezig om pakketjes aan te nemen. En als die er niet is kunnen ze het in een box afleveren. Dat is allemaal niet gedaan.

En dan is het niet geleverd op een punt dichtbij waar ik woon maar meteen op het sorteercentrum.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 15:18

Bij mij staat in de mail altijd een linkje waarin ik aan kan geven waar het afgeleverd kan worden als ik hem niet zelf kan aannemen. Is dat bij jullie niet?

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 15:25

zonnebloem18 schreef:
Bij mij staat in de mail altijd een linkje waarin ik aan kan geven waar het afgeleverd kan worden als ik hem niet zelf kan aannemen. Is dat bij jullie niet?


Ik heb geen mailtje gekregen. Krijg alleen via de tracking dit te zien.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

Mloui

Berichten: 1644
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 15:25

Ik zou toch bellen met dat punt of je pakketje daar wel echt is. Ik heb ook eens een bericht gehad dat mijn pakket op te halen was in Bodegraven, terwijl ik in oost overijssel woon. Zo’n 150 km hier vandaan dus. Bij nabellen bleek het pakketje daar helemaal niet te zijn en gewoon bij DHL punt in het dorp waar ik woon te liggen. Foutje in de melding dus!

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 15:26

Mloui schreef:
Ik zou toch bellen met dat punt of je pakketje daar wel echt is. Ik heb ook eens een bericht gehad dat mijn pakket op te halen was in Bodegraven, terwijl ik in oost overijssel woon. Zo’n 150 km hier vandaan dus. Bij nabellen bleek het pakketje daar helemaal niet te zijn en gewoon bij DHL punt in het dorp waar ik woon te liggen. Foutje in de melding dus!


Ik heb contact met DHL, ze ging er naar kijken maar nog geen reactie terug.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 16:16

Ik heb van DHL een reactie gekregen. Zij zeggen dat het bedrijf dat het verstuurd heeft het opnieuw kan inboeken op een tijdstip dat voor mij past. Ik heb nu een bericht gestuurd naar dat bedrijf of dat mogelijk is of gewoon naar een DHL punt bij mij in de buurt.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:22

zonnebloem18 schreef:
Bij mij staat in de mail altijd een linkje waarin ik aan kan geven waar het afgeleverd kan worden als ik hem niet zelf kan aannemen. Is dat bij jullie niet?



Ja dat herken ik ook inderdaad! Ze geven de optie aan waar ze het af willen gaan leveren maar dat kun je dus veranderen naar een andere locatie als je dat wil.

huricane
Berichten: 788
Geregistreerd: 05-01-09

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:08

Ik heb het ook een keer gehad, was het afgegeven bij afhaalpunt in Eindhoven, woon in tilburg |o .
Contact gehad met zooplus waar het pakket vandaan kwam en uitgelegd dat ik het daar nooit kan halen met de fiets, hahaha.
Ze zeiden dat als het pakket binnen 3 dagen niet wordt opgehaald het retour afzender gaat.
Ze hebben mijn bestelde product nog een keer gestuurd en die in Eindhoven lag is retour gegaan naar hun.
Nu doe ik meteen als ik een mailtje krijg in de ochtend een afhaalpunt selecteren, als ik dat in de ochtend doe, ligt het meestal dezelfde dag vanaf 15.00 uur klaar.

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: DHL op punt heel ver weg geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 21:20

Ik heb dus helemaal geen mail van DHL gekregen. Alleen een mail van het bedrijf met de verzendbevestiging. Vanuit die mail kon ik doorklikken naar de trackingpagina. Maar dus geen mail van DHL zelf.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

huricane
Berichten: 788
Geregistreerd: 05-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:57

Joy_Mennings schreef:
Ik heb dus helemaal geen mail van DHL gekregen. Alleen een mail van het bedrijf met de verzendbevestiging. Vanuit die mail kon ik doorklikken naar de trackingpagina. Maar dus geen mail van DHL zelf.


Oke, dan is het lastig inderdaad.
Ik krijg altijd een mail van zooplus als het meegegeven is en dan van DHL dat er een pakketje is. Bezorgtijden is altijd heel ruim 8.00-18.00 8)7 vandaar dat ik het maar meteen naar een afhaalpunt laat gaan.

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-20 22:13

huricane schreef:
Joy_Mennings schreef:
Ik heb dus helemaal geen mail van DHL gekregen. Alleen een mail van het bedrijf met de verzendbevestiging. Vanuit die mail kon ik doorklikken naar de trackingpagina. Maar dus geen mail van DHL zelf.


Oke, dan is het lastig inderdaad.
Ik krijg altijd een mail van zooplus als het meegegeven is en dan van DHL dat er een pakketje is. Bezorgtijden is altijd heel ruim 8.00-18.00 8)7 vandaar dat ik het maar meteen naar een afhaalpunt laat gaan.


Als ik dat kan kiezen de volgende keer, dan ga ik dat ook doen.

Bumper & Ollie ~ Hulphonden
Facebook Instagram

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:13

Op die trackingpagina zou je het ook aan moeten kunnen geven als het goed is.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Antgillya, Astrophe, boyca, Christina, DJZ, Duran123, ellen05, fjord_brucht, Freyr, Kitty_, Koekie_186, Sabbientje, Sasqiua, SentiBot, soeboenoe, supervon78, Tamara1991, VenoSnorlax, WendyShet, YandexBot en 247 bezoekers