Hondjes, kipjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Hondjes, kipjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-20 15:16

Erg originele titel, maar het dekt de lading :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ten de labrador


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jinte de chorkie

Afbeelding

Teun de neppe malthezer

Afbeelding

En de 3 serama kipjes!

Ik ben er wel tevreden mee :D

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Hondjes, kipjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:14

Wat een ontzettend mooie foto's! Leuk sfeertje heb je vast weten te leggen. :)

Ik had nog nooit van een Chorkie gehoord, maar ik ben wel fan. :') Mega grappig hondje.

Telpeva

Berichten: 14711
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:30

Ik heb het eigenlijk niet snel met fotoschoots, maar bij deze vind ik ze allemaal wel echt iets hebben. Je ziet gewoon het karakter er in terug komen lijkt wel, heel leuk gedaan!

De kipjes springen er voor mij echt met kop en staat bovenuit, die vind ik toch wel zo ontzettend schattig, zijn die nou gewoon zo tam dat ze dit allemaal oke vinden om relaxed ergens op te blijven zitten en poseren? Die foto zou denk ik ook heel leuk staan op een ansichtkaart, zo dat fietsje, blije kipjes, helemaal schattig <3

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Hondjes, kipjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-20 18:18

De kipjes zijn niet zo heel tam, maar tam genoeg dat als je ze ergens op parkeert en dan afstand neemt dat ze wel gewoon rustig blijven zitten :D

Marley93, wij hadden er ook nog nooit van gehoord. Het is het kleinste hondje dat we ooit in de familie hebben gehad, ze weegt 1.5 kilo en is 4 jaar. Of misschien wel 5 onderhand. Toen we haar een paar maanden hadden zei iemand: hé, dat lijkt wel een chorkie! Kruising klopte, we hebben alleen nooit geweten dat het een bekend iets was :')