startpas meerdere paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SophieFredri
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-20

startpas meerdere paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-20 19:34

hoiii,
ik wil graag voor de handelstal waar ik voor rij af en toe starten met de verschillende paarden. nu kan ik op knhs wel een universele pas vinden alleen vind ik het niet zo heel duidelijk uitgelegd (dat kan aan mij liggen) hierbij dus de vraag wat heb ik allemaal nodig voor z'n pas, wat zijn de eenmalige kosten en wat zijn de terugkerende kosten? als iemand mij hiermee kan helpen en weer wat wijzer zou kunnen maken zou dat heel fijn zijn!

al vast bedankt.


0000
Berichten: 5464
Geregistreerd: 04-06-10

Re: startpas meerdere paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:38

Je kan via de knhs een aanvraag doen voor de universele startpas. Je betaald daarvoor per jaar en dan moet je per paard dat je wil starten gewoon een startpas aanvragen, krijg je een combinatie nummer per paard ook. Die startpassen zijn dan gratis. Het is echter wel heel duur (actuele tarieven in de tarievenlijst te vinden) dus ik zou even goed kijken of je het er ook uit denkt te halen.

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.

minouesmee

Berichten: 7416
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:39


Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

0000
Berichten: 5464
Geregistreerd: 04-06-10

Re: startpas meerdere paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:40

Even opgezocht, dit jaar om precies te zijn 1635 euro.... Daar kan je er heel wat voor starten hoor.

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: startpas meerdere paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:41

Universele startpas is pas voordeliger als je voor minimaal 17 paarden een jaarstartpas aanschaft.
Als je voor paarden waarvan je verwacht dat ze snel weg gaan een maandpas koopt ga je al richting de 30 verschillende paarden (ervan uitgaande dat je dan ook nog een enkele jaarpas hebt of een keer een maand verlengd). Je moet er dus wel heel erg veel rijden op jaarbasis om de kosten van een universele pas terug te verdienen.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaco
Berichten: 374
Geregistreerd: 31-10-15

Re: startpas meerdere paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:00

Dit dus.

Daar komt bij dat je eerste startpas het duurste is en iedere volgende wat goedkoper wordt. Maar ik neem aan dat Gomir dat mee heeft genomen in haar berekening.

Heb weleens gehoord dat er maar weinig universele startpassen worden gebruikt. En dat het voor de meeste profs (die voor de sport gaan) niet uit kan. Blijven alleen de ruiters bij de grote handelsstallen over.

onpaard

Berichten: 2952
Geregistreerd: 28-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:04

Je kan ook een startkaart voor een dag (€ 19,50), week (€ 29,25), maand (€ 49,00) aanschaffen. Misschien is dat wel voordeliger.

*****


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, sinnekinne en 0 bezoekers