spondylitis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

spondylitis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 19:25

Mijn 13 jairge Haf.heeft dit, vandaag gehoord.
Nooit meer mogen wij op zijn sterke rug.
Esther


Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:39

sterkte meidje

Een galop verdrijft elk kwaad

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:40

hoi,
Het klinkt wel ernstig maar mag ik weten wat het is, want dat weet ik niet
In ieder geval sterkte
groetjes marlon

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 19:45

Hij heeft botwoekeringen, allerlei scherpe stukken tussen zijn ruggewervels, die daaraan gegegroeid zijn. Het hoort mooi rond en glad te zijn, maar bij Moos zitten een aantal van die aangroeisels op het stuk waar ook het zadel ligt. Er is niets aan te doen, en ze kunnen niet zeggen hoe progessief het is. Onze klacht was; weinig voorwaarts zijn (deed dus pijn), niet ruim kunnen lopen en heel moeite met galoperen. Haden we hem 3 jaar geleden maar laten keuren bij aanschaf...

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:57

tsja dat zie je veel.
de eigenaresse van de stal heeft mij haar tinker verkocht en hoe goed ik het beestje ook vond heb hem laten keuren (klinisch) zij vroegen wrom en ik heb dit uitgelegd i.v.m. nbiet zichtbare gebreken.
nu heeft zij een nieuw paard gekocht maar dacht dat keuring niet noodig was.
gevolg ze zit met een paard wat doorgesneden zenuwen heeft en niet al te intensief kan worden gereden....
blijf erbij dat wat voor gevoel je ook hebt je een paard iig klinisch moet laten keuren voor aanschaf.
vind het jammer dat jullie die les zo hard hebben moeten leren maar ik wens jullie heel veel sterkte met je haffie en hoop dat ie verder nog een goed leven krijgt (weet ik wel zeker) bij jullie!!!! geef hem maar een knuf van me


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:20

jilleroo schreef:
gevolg ze zit met een paard wat doorgesneden zenuwen heeft en niet al te intensief kan worden gereden....
toevallig doorgesneden in de kootholtes? Das dan heel fijn want dan heeft ze een paardje dat 'behandeld' is aan HKO (voor zover dat te 'behandelen' is). Hopelijk voor haar groeien die zenuwen niet meer aan (die kans bestaat wel) en heeft ze er verder toch wel een leuk paardje aan. Overigens is HKO iets wat door de verkoper vermeld moet worden! Helemaal als ze er van op de hoogte zijn.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:01

Kan/mag ie ook niet voor de wagen lopen? Dan belast je z'n rug iets minder. dacht ik. Je zit er in ieder geval niet bovenop.
Veel sterkte met het dier.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:37

neej niet in de kootholte maar al hoger.
maar kan ook best voor hoefkatrolontsteking.
ze kan er ook wel op rijden maar niet meer intensief.
dus om de dag een uurtje hobbelen gaat wel maar meer wil ook niet. gaat ie kreupel lopen


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annibel, elise t., Googlebot, GrapeshotBot, IASCrawler, Pallatin, TinusB en 36 bezoekers