Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:55

Zika zette zelfs zijn tanden in cactussen :?


Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:10

Hier gaat Woezel alleen midden in de plant zitten...de halve plant is nu plat.

Hij heeft nu ook ineens een fase dat hij een beetje bang is. Scheurde hij eerst zonder zich ergens druk te maken rond, nu loopt hij toch even weg als je aan komt lopen en als Pip komt spelen gaat hij veel op zijn rug liggen en uiteindelijk blazen. Het vreemde is alleen wel dat hij een moment later net zo hard achter Pip aan kan gaan jagen. Heel bijzonder.
Pingpongballetjes zijn hier trouwens echt een hit. Als een dolle stier rent hij achter die dingen aan. Totdat ze onder de bank belanden, dan is het natuurlijk niet leuk meer :roll:

Zo lag meneer vanavond bij mij te slapen.
Afbeelding

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:39

Ik heb geen planten in huis. Niet om de katten overigens. Ik ben gewoon slecht voor planten.
Ik laat een cactus nog uitdrogen.

Hoe lui kan je zijn :')


Afbeelding

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Anoniem

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:48

Wat lief die slapende katten <3

Ik heb voorheen athuriums gehad. Die vonden ze blijkbaar erg lekker want niks lieten ze heel. Nu moet ik zeggen dat ze toen wel nog heel jong waren en niet gecastreerd waren. Voorheen kon ik ook geen rol keukenrol op het aanrecht laten staat zonder dat deze vakkundig door de hele keuken uitgerold werd. Nu kijken ze daar ook niet meer naar om. Ik heb dus de hoop dat ze van de plantjes af gaan blijven.

We zullen het snel genoeg zien!

Matheno

Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:05

Dit sukkeltje krabt zichzelf weleens per ongeluk in het oog.. :+

Afbeelding

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:08

Dat herstelt wel vanzelf?

Een van mijn katten heeft twee keer een beschadiging aan het oog opgelopen (geen idee hoe) en dat pakt iets minder fijn uit (al twee keer geopereerd).

Matheno

Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 11:15

Mandyy schreef:
Dat herstelt wel vanzelf?

Een van mijn katten heeft twee keer een beschadiging aan het oog opgelopen (geen idee hoe) en dat pakt iets minder fijn uit (al twee keer geopereerd).


Ja, tot nu toe is het telkens in de middag weer beter. Haar oogje is nu alweer bijna goed.

Afbeelding

Lijkt me vreselijk als ze echt een beschadiging oplopen...

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:47

Woezel hoest nog steeds. Eigenlijk elke dag wel een keer. Ik vind hem ook veel niezen. Hij oogt verder gezond, schone oren, schone ogen, schone neus, glanzende vacht. Eet goed, drinkt goed, gebruikt de bak goed en is actief en alert. Hij is ook netjes geënt (is in het asiel gedaan). Wat hiermee te doen? Nog even aankijken? Hij wordt volgende week gecastreerd dus mogelijk dan even aankaarten of ze daar gelijk even naar kijken?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:51

Zit er niet een haarbal dwars? Loki gaat ook gek hoesten als ie daar last van heeft.

Beetje haarbalpasta geven misschien?

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 19:55

Ja dat zou kunnen, maar is dat niet erg jong al? Hij is 4,5 maand. Geen idee hoor, misschien kan dat wel al :)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:10

Alles kan op zich. Maar ik geef toe, je zou het niet direct verwachten zo jong.

Anders even filmen en naar de dierenarts sturen?

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:34

Ik denk dat ik het voor de zekerheid volgende week toch even navraag. Meneer eet wel echt alles op wat hij tegenkom :roll: dus dat helpt ook niet echt.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:35

Kan nooit kwaad :j
You never know.. alles opeten wat ie tegenkomt, komt me bekend voor :’)

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:42

Hij lijkt in ieder geval weinig last van iets te hebben :D
Afbeelding

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:55

SimoneeM schreef:
Kan nooit kwaad :j
You never know.. alles opeten wat ie tegenkomt, komt me bekend voor :’)

Betreffende Blue is dat ook een bekend iets. :')

Behalve natvoer op het moment. Ze eet hoofdzakelijk de hills digestive care brokken, maar heel soms ook de andere brokken (maar wel hele kleine beetjes).

Echt en heb nu een grotere bed valt ze nog van bed af.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Isabel_k

Berichten: 4767
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 09:05

Pjotr heeft altijd honger. Evita eigenlijk nooit. Ik kan aan haar ook zien of ze net natvoer gegeten heeft of niet. Dan heeft ze een heel dik buikje _O-

IG: @arabierjoep

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:12

Vanmiddag toch even naar de dierenarts met Woezel. Zeker omdat hij volgende week gecastreerd wordt, dan willen ze zeker weten dat hij niets mankeert als hij onder narcose gaat.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:16

Ah dat is slim ja :j
Succes, hopen dat het meevalt :)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:00

Druif_01 schreef:
Vanmiddag toch even naar de dierenarts met Woezel. Zeker omdat hij volgende week gecastreerd wordt, dan willen ze zeker weten dat hij niets mankeert als hij onder narcose gaat.


Duim dat het mee valt! Succes!

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:05

Ik laat het straks weten als ik terug ben. Ik zie er wel een beetje tegenop.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:41

Succes kom vast goed.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 14:28

We zijn weer thuis. De dierenarts kon niet direct iets vinden, ze dacht mogelijk aan een keelontsteking of keelirritatie. Ik heb nu Novacam mee voor 7 dagen, mocht het dan niet over zijn moet ik terug.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:15

Hopen dat het wat oplost.

Moet dierenarts voer rantsoeneren, want Blue begin een buikje te krijgen. Ze eet trouwens alleen nog het dierenarts voer rest wordt geen blik waardig gegund. Zelfs snoepjes met uitzondering de cosma vriesdroog snacks.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 11:01

Maar Blue woog toch juist zo weinig?

Een buikje hebben ze al snel, door “te veel” vel. Als je de ribben nog gewoon kunt voelen met lichte druk zou ik niet direct minderen hoor :)

Anoniem

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:15

Wel fijn dat hij het dierenartsvoer wel wil eten!

Wij zijn vandaag verhuisd. Gisteren vandaag was het een in en uit geloop van mensen. Katten op 1 kamer gezet en briefje op de deur gezet dat ze de deur dicht moesten houden. Toen zojuist alles op verhuisd was en iedereen weg was hebben we de katten naar het nieuwe huis gehaald. Ze liggen Inmiddels al een kwartier onder de bank 1 keer is Timon onder de bank uit gekomen om even rond te kijken maar vloog daarna weer onder de bank.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers