Accessoires voor je auto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Aranel
Berichten: 20196
Geregistreerd: 09-08-06

Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-20 21:01

Joehoe, bijna 11 jaar mijn rijbewijs maar vanaf morgen heb ik voor het eerst een auto volledig op mijn naam. En een auto die van mij alleen is, moet er ook een beetje leuk uitzien!

Ik heb een zwarte Suzuki alto gekocht en heb al andere stoelhoezen besteld, stickers voor op de buitenspiegels en instap strips bij de portieren.

Volledig tokkie gaan met van die wimpers en panterprint plakfolie is niet aan mij besteed, maar ik ben wel benieuwd wat jullie aan accessoires voor jullie auto gekocht hebben :D
Wie weet kan ik er wat inspiratie uit halen :)


Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:03

Zo'n geurboompje van de Action waardoor je eigenlijk niet meer in je auto wil zitten voor minstens drie weken.

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

prugelpiet

Berichten: 12554
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:04

Een nieuwe bumper, want die had ik stuk gereden, in een andere kleur dan de auto _O-
Foutje, bedankt. Het ziet er niet uit, maar dat is het enige wat ik er voor gekocht heb :=

Ohja: Little Joe. Zo'n geel stinkding.

I am because you were

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:16

Telefoon houder, blauwe kaart, ijskrabber, wisser, ehbo setje, pen, papier, zakdoeken en tegenwoordig ook altijd mondkapjes en ontsmettingsmiddel.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:20

Hiraeth schreef:
Zo'n geurboompje van de Action waardoor je eigenlijk niet meer in je auto wil zitten voor minstens drie weken.


Ik kwam er laatst achter dat je dat folie er in etappes af moet halen. De eerste en gelijk laatste keer dat ik zo’n ding er in had hangen lag hij snel in de prullenbak. :') Ik had die hele verpakking er in 1 keer af gehaald en dan is de geur niet te harden.


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:25

Doet niks aan de looks, maar vergeet de gevarendriehoek niet :+

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Bagheera_206

Berichten: 25881
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:29

Rubberen matten voorin. Kan ik tenminste met een gerust hart met baggervoeten instappen. :+ En de andere accessoire die ik erbij had genomen was een beschermstrip precies op dat randje van de kofferbak.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:31

Autoparfum van Rituals <3

Aranel
Berichten: 20196
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-20 21:39

Macyy schreef:
Hiraeth schreef:
Zo'n geurboompje van de Action waardoor je eigenlijk niet meer in je auto wil zitten voor minstens drie weken.


Ik kwam er laatst achter dat je dat folie er in etappes af moet halen. De eerste en gelijk laatste keer dat ik zo’n ding er in had hangen lag hij snel in de prullenbak. :') Ik had die hele verpakking er in 1 keer af gehaald en dan is de geur niet te harden.


Die heb ik laatst ook gekocht, bedankt voor de tip :')

Eatshay
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-08-17

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:44

Zo'n ruitenwissertje voor als je ruiten beslagen zijn, een vochtvreetkussentje voor binnenin, een parkeerschijf, ijskrabber, geurtje, cdverzameldoosje, een goede ehbo-doos, een fleecedekentje, een paraplu, een dun regenjasje, een safetyvestje, flesje water, paar muesli repen, en een halster met touw (op een of andere manier tref ik regelmatig losgebroken paarden op de weg)

Sas_Mon

Berichten: 1637
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:51

Hondenhaar, verdwaalde bixjes, hooi, zand, stof, vooral heel veel stof...

Zonder gekheid, leren bekleding, want dat valt ten minste fatsoenlijk schoon te maken. Rubber matjes voor bij je voeten, een aansteker naar usb converter voor achterin, voor zit al usb. Ramenkrabber, startkabels, schadeformulieren, winkelwagenmuntjes, schroevendraaiers, reservelampjes, hondenpoepzakjes, meestal een vest of jas, cap chaps en sporen, en standaard veiligheidsspul die in alle auto's zit. Ik gebruik mijn auto als veredelde handtas :')

lessen in bewustzijn, Rebalancingsessies en hulp met paarden icm centered riding.
http://www.mensenbewustzijn.nl

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:31

Deze snoepjes liggen altijd in mijn auto. Kids noemen het autosnoepjes. Te koop bij de action, mmmm!

Afbeelding

Is het al lente?

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:39

Een een of andere bluetooth converter waardoor ik gewoon spotify kon afspelen!

En ik had ook nieuwe stoelhoezen en matten gekocht ja haha.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:45

Deodorant en kauwgom zijn m.i. wel de belangrijkste.

Elk bad heeft er eendje.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:09

Een tasje achterin met een schone onderbroek, een legging, een schoon shirtje, schone sokken, maandverband, tampons, deo en paracetemol/ibuprofen/anders. Je weet maar nooit.

Korter.

prugelpiet

Berichten: 12554
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:09


I am because you were

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:15

Een sh*tload aan zonnebrillen.
Oh en vochtige doekjes.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:33

Oplader
Goede Zonnebril
Flesje water

Komt nog een nieuwe magneetstrip voor mijn telefoon zodat ik beter zicht heb op navigatie als 't stemmetje niet goed genoeg is

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Nyaleti

Berichten: 6103
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:41

Waar bestel je in stap strips ? :)

Oeh ik ben ook nog opzoek naar leuke, veilige! Stuur hoezen. Iemand tips?

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 00:17

Een armsteun, een fatsoenlijke radio en speakers.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 04:22

Beste aanschaf is mijn radio met bluetooth en hands free set. Geen geklooi meer met oordopjes en toch perfect bellen.

Verder de veiligheidsartikelen inderdaad gevarendriehoek, hesjes voor inzittenden, paraplu, boodschappentas voor spontane boodschappen, kotszakjes voor de oudsten en luiers voor de jongsten, wissers krabbers EHBO kauwgom etc. Losgeld en een tolpas mocht je bij betaalde ponten/tunnels wonen. Achterin ook altijd reserve koelvloeistof, olie en ruitenwisserspray, extra kentekenplaat, vork/mes/lepel wegwerp omdat ik wel eens onderweg moest eten, usb oplader. De rest kom ik even niet op.

R a m a e l ♡ 29.11.2018
M a r o d i n ♡ 25.04.2021

wortel115

Berichten: 2124
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 05:19

Telefoon oplader liefst met dubbele uitgang zodat je er twee tegelijk kan opladen, ehbo kit en van deze haken zodat de trailer makkelijk aam te koppelen is.

Afbeelding

Never give up, if you want to succeed. Life has no limitations, except the ones you make.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 05:22

vuilnisbakje

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 06:23

Een waspas voor regelmatig door de wasstraat te gaan

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:38

prugelpiet schreef:
Vergeten, maar de uitvinding van de eeuw is dit:

https://www.bol.com/nl/p/auto-raamwisse ... 9kQAvD_BwE

Onmisbaar.

Wow, dit is echt de beste tip die ik in jaren heb gehad. Ik heb deze gelijk besteld, ik word altijd helemaal lijp van beslagen ramen en veeg het uiteindelijk met mijn handen weg waardoor mijn raam aan de binnenkant super vies is :o

Overigens heb ik een dekentje, een reiskussentje, een dikke trui, een joggingbroek, een paar slippers en wat basis toiletbenodigdheden (mini tandpasta met tandenborstel, wat schoonmaakdoekjes voor mijzelf en een kleine dosis van de medicatie die ik dagelijks nodig heb). Dat ligt erin voor het geval ik ergens strand, al woon ik in Nederland en weet ik realistisch gezien ook dat ik, waar ik ook strand, waarschijnlijk naar een hotel zal kunnen wandelen. Maar goed, als ik ooit spontaan in mijn auto wil slapen heb ik in ieder geval alles wat ik nodig heb bij me.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Annisa, BeFunny, carineken, friezenfan2, Googlebot, Kirrietje, Lestrange01, Nele80, sjaslique, thequeensmum en 87 bezoekers