Gerstestro gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Drico

Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Gerstestro gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-20 10:15

Pfoe wat is het een zoektocht om een aantal balen gerstestro te vinden :(

Weet er iemand een adresje in de omgeving van Veenendaal (midden Nederland)? We willen best een stukje ervoor rijden 15/20km.

Bezorgen zou helemaal ideaal zijn, echter hebben wij maar twee pony's dus hebben geen plek en ook geen 20 balen in één keer nodig.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Gerstestro gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 10:34

Misschien weet venhorst-fourage iemand in die buurt die redelijk wat gerstestro afneemt, waar je een aantal balen kan overnemen. Zij leveren zover ik weet alleen per 20 balen inderdaad.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.


MelanieB

Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 10:45

Ik haal kleine gerste stro baaltjes in Nijkerk.
Die zijn 5,- per stuk en eten ze hier ook goed, haal er ook steeds 10 per keer ivm ruimte idd.
Je kan me een berichtje sturen voor gegevens, is een boer, niet echt bedrijf :j

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 7 bezoekers