ik wil het ook zo graag!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 18:16

hoi allemaal mijn naam is tamara en ik woon in amsterdam. ik zou zo graag een paard willen. ik kan ze wel betalen maar mijn moeder vindt ze te gevaarlijk. Verdrietig ik mag dus ook nooit naar een manege en nooit naar een wei met paarden gaan. ik heb dus nog nooit een paard aangeraakt e/o gereden. Huilen Huilen Huilen wel ken ik al veel over paarden en heb al 8 jaar boekervaring. Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ik kijk naar veel paardenfoto's en mijn kamer hangt vol met paarden spullen en nog veel meer. een paard was ook ooit een beetje geknipt bij de staart en ik mocht toen het haar ik een klein zakje bewaren.

maar ik wil Zo graag Paarden Verzorgen en liefde met ze delen. ook zou ik ze ook willen berijden. maar dat mag niet van mijn ouders. vroeger is er namelijk iets met mijn zus gebeurdt op een paard. en daar is en blijft ze bang voor! Huilen Huilen Huilen

wie kan me a.u.b. helpen? om haar snel over te halen!!!! ik kan echt niets verzinnen!!! Frusty Frusty Frusty


groetjes Snoopy2001 (tamara)


Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:51

Misschien wordt er niet gereageerd omdat dit geen BPP is?!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:57

nounou dat is wel erg bot gezegd, het is meer gewoon omdat mensen zich net echt aangesproken voelen om te reageren denk ik zoiets

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:59

denk dat je wel een beetje gelijk hebt Flopsy....

maar goed. als ik jou was zou ik eens rustig met je ouders gaan praten, dan bereik je waarschijnlijk veel meer dan wanneer je t hier neerzet en er een reactie onder zet waarom niemand reageert.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 19:18

wat is BBP dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:18

Ik denk eerder dat er niemnad een bericht heeft achter gelaten omdat niemand een oplossing weet.
Ik eigenlijk ook niet, helaas.
Het enige wat ik kan zeggen is dat je er met je ouders over moet praten, maar ik verwacht dat je dat al 100.000 x gedaan hebt.
Maar toch heel veel succes gewenst.
En ouders van Tamara: De meeste paarden zijn lief hoor!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:47

misschien kun je je ouders overtuigen door met ze naar een oude pony te gaan, die zijn meestal heel erg lief en betrouwbaar. misschien dat je ouders dan ook zoiets hebben van dat je wel zo'n lief oud beesie (of jong, maar hele jonge zijn wel vaak vrij speels) mag verzorgen of naar de manege. veel suc6. mail je me of stuur je een prive bericht hoe het is gegaan?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 20:50

ok ik zal mijn best doen! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 23:06

Inderdaad ik zou zo ook geen oplossing weten. of ja laat haar dit forum eens lezen. dan ziet ze meteen hoevel mensen er zijn die echt heel veel plezier hebben van hun paardje.

Misschien een shetj als oplossing. Die zijn zo scheetig die kan toch niemand weerstaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 07:30

Ik weet ongeveer hoe je je voelt Tamara. Ik mocht vroeger ook nooit paardrijden op een manege. Ik ging dan nog wel naar paardjes die langs de weg in een weiland stonden. Praat er eens met je ouders over en misschien is er hier iemand op Bokt die bij jou in de buurt woont. Ik kan je helaas niet verder helpen. Veel geluk ermee...
groetjes

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 09:36

maar als dat mag kan ik nog niet op een shet rijden want daar ben ik veels te groot voor Huilen

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 09:37

bedankt caballo Haha! Haha! Haha!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 09:48

Tja, moeilijk probleem.
Als je je ouders nou zegt dat jij de lessen betaald? En dat je eerst een paar proeflessen neemt en dan kijkt wat je ouders ervan vinden?

Mijn lieve paardje heet Snoopy, dus een leuke naam heb je wel!


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 09:49

Ow... Niet dat Adventure niet lief is hoor! Het berichtje hierboven staat een beetje raar anders...

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 10:11

mijn ratje heet snoopy Haha! Haha! Haha!

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 10:12

ik zal het proberen misschien helpt het. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:16

Je hoeft toch ook niet op die shet te rijden, er zijn zoveel leuke dingen die je wel met een shet kan doen Pling
En dan heb je een echte knuffel pony die niet te groot is, dus misschien vinden je ouders dat niet eng, en dan kun je al het geleerde uit de boeken op je pony toepassen Lachen
Lekker borstelen, lekker wandelen, kunstje leren (kijk eens naar de foto's van Stef en Honey), misschien voor het wagentje doen Lachen
Er zijn echt tal loze dingen die je met een shet kunt doen!!!!

Ik hoop echt dat je je ouders over kunt halen...helaas heb ik verder geen advies voor je hoe je dat zou moeten doen Verward
In ieder geval heel veel succes!!!

snoopy2001

Berichten: 52
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 14:14

bedankt ik zal het proberen! *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx, MirjamRobin, sommodore, Vagabondo en 46 bezoekers