Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:31

daffodil schreef:
Ik maak nergens een geheim van, ik jureer in Brabant, Zuidholland, Utrecht, Gelderland, Noordholland.

Nogmaals je bent van harte welkom maar ik snap niet waarom je zo een langlopend topic in beukt met zoveel negativiteit. Je mag uiteraard iets vinden maar de manier waarop is niet echt heel prettig.


Oh je vind de manier waarop niet prettig. Nou ben ik niet degene die het heeft over roeptoeteren, zeiken en over beuken. Jij bent degene die heel negatief is. Dit topic heeft een voortschrijdende ontwikkeling. Van tips en tricks en ervaringen delen naar hoe nu verder. En over dat hoe nu verder heb ik een mening. En dat die mening jou niet aanstaat is volkomen duidelijk en dat geef je op een hele negatieve manier aan.

Ik hoop van harte dat jij op een andere manier jureert dan dat je hier reageert.


Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:42

Ben je altijd zo onvriendelijk Julhan of is dat speciaal vandaag?

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:47

Katja schreef:
Ben je altijd zo onvriendelijk Julhan of is dat speciaal vandaag?


Nee hoor dat is alleen nav aantijgingen op dit topic. Normaal gesproken ben ik super vrolijk en gezellig.

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:49

julhan99 schreef:
Ik snap jou helemaal! Ik erger me kapot aan de stal genoten die zes keer een filmpje opnieuw starten omdat ze ergens een fout maken en daarna het filmpje opsturen. I

Mochten ze dan winstpunten rijden, gaan ze met droge ogen op internet zetten wat een geweldige prestatie geleverd hebben. Wat een onzin! Ik kan mijn proef toch toch ook niet opnieuw starten als ik een foutje maak.

Dit is je reinste competitie vervalsing!!

Online heb je niet te maken met van het terrein gaan, op een vreemde locatie moeten rijden, andere vreemde paarden ontmoeten, de weersomstandigheden niet voor het uitkiezen hebben en in een keer een proef goed neerzetten.

Als je zo je punten wilt halen zijn het agossie punten.
Dit was je post waarmee je hier binnenkwam toen had nog niemand iets tegen je gezegd en de vriendelijkheid en gezelligheid spat er nou niet echt vanaf.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:51

Je kan online ook niet dezelfde persoonlijkheid hebben als in het echte leven.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

SweetVanille
Berichten: 1765
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:54

Wat moet dat lastig zijn, leven met zoveel jaloezie en misgunning. :knuffel:

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:03

Katja schreef:
julhan99 schreef:
Ik snap jou helemaal! Ik erger me kapot aan de stal genoten die zes keer een filmpje opnieuw starten omdat ze ergens een fout maken en daarna het filmpje opsturen. I

Mochten ze dan winstpunten rijden, gaan ze met droge ogen op internet zetten wat een geweldige prestatie geleverd hebben. Wat een onzin! Ik kan mijn proef toch toch ook niet opnieuw starten als ik een foutje maak.

Dit is je reinste competitie vervalsing!!

Online heb je niet te maken met van het terrein gaan, op een vreemde locatie moeten rijden, andere vreemde paarden ontmoeten, de weersomstandigheden niet voor het uitkiezen hebben en in een keer een proef goed neerzetten.

Als je zo je punten wilt halen zijn het agossie punten.
Dit was je post waarmee je hier binnenkwam toen had nog niemand iets tegen je gezegd en de vriendelijkheid en gezelligheid spat er nou niet echt vanaf.


Zeker scherp neergezet maar ik heb nergens woorden als: bedreigen, roeptoeteren, zeiken of beuken gebruikt

Die woorden kwamen (van een jurylid denk ik) toen ik begon over het stoppen in een proef.

Voor mensen zonder juridische achtergrond: een dergelijke actie zou je kunnen zien als de start van een bodemprocedure ofwel een artikel 12 procedure . :) Je doet namelijk iets vergelijkbaars (art 12 is voor strafbare feiten en dat is dit uiteraard niet) en volgt een formele procedure om te laten toetsen of dit mag. Daaruit volgt jurisprudentie. Uiteraard ga ik dit niet doen maar het zou me de 2 minpunten waard zijn.

Overigens heb ik ook al aangegeven dat ik voorstander zou zijn van een tweede competitie vorm zodat iedereen van deze sport plezier kan hebben.

Flicka12

Berichten: 3111
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:10

eventueel schreef:
Ook fijn dat de discussie of paardrijden wel of geen sport is, voorbij is: de regering heeft bevestigd dat het niet zo is want sporten mocht niet, en paardrijden wel.

Dit is echt het slechtste argument ooit :Y) wat dacht je van de mogelijkheid tot afstand kunnen bewaren? Geen teamsport?

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:14

Flicka12 schreef:
eventueel schreef:
Ook fijn dat de discussie of paardrijden wel of geen sport is, voorbij is: de regering heeft bevestigd dat het niet zo is want sporten mocht niet, en paardrijden wel.

Dit is echt het slechtste argument ooit :Y) wat dacht je van de mogelijkheid tot afstand kunnen bewaren? Geen teamsport?


Flicka, dit was een g r a p j e! Soms lijken smileys overbodig...

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:19

Ik kies er voor om niet meer op jullie te reageren. Ik kan namelijk niets met mensen die graag leven vanuit een negatieve inslag. Mensen die het een sport vinden om, liefst zo anoniem mogelijk, vooral heel hard dingen te roepen in de hoop dat andere mensen daarvan op tilt raken. Dat soort mensen hoort niet in mijn omgeving en ook al is dit internet, dan nog steeds kan ik daarvoor kiezen. Daar is mijns inziens het leven veel te kort voor!

In de tussentijd laat ik mijn nooit aflatende enthousiasme en positiviteit (en nee dat is dus geen sarcasme en de mensen die mij kennen weten dan!) gewoon lekker los op het organiseren van wedstrijden, jureren ervan en het begeleiden van mensen die graag hun hobby uitoefenen!

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:25

Daffodil (je echte naam?), heb je mijn laatste berichtje uberhaupt gelezen? Dat was helemaal niet negatief. Ik legde hierin uit wat je me vroeg en gaf er blijk van het voor een deel met je eens te zijn. Jammer hoor, dat je me zo neerzet.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:42

Katja schreef:
Jeetje, ik was hier een stille meelezer en ben naar aanleiding van dit topic best een beetje fan van de online proeven geworden. En nu komen er ineens een aantal mensen een hoop drama maken omdat zij het er niet mee eens zijn.

Ook op gewone wedstrijden wordt gefraudeerd met andere ruiters en andere paarden. Zeker een ander paard is best makkelijk want op de kleinere wedstrijden wordt er eigenlijk nooit naar het paspoort gekeken.
En dan heb je nog de ruiters die bij hun eigen instructeur gaan starten dat kan online ook niet.

Online wedstrijden zijn zeker niet perfect maar wel een hele fijne mogelijkheid om te starten voor mensen die daar normaal minder makkelijk de kans toe krijgen. En ik denk dat het leuk is als die mogelijkheid blijft bestaan.
Iedereen kan van een paard checken op welke manier de winstpunten behaald zijn en dat moet je als eventuele koper ook doen. Alleen online is niet ideaal maar dat is alleen gestart op de thuislocatie ook niet en een paard dat door een handige ruiter geklasseerd is ook niet. Daar moet je dus al koper gewoon je huiswerk doen.

En de mogelijkheid om te snel te promoveren daardoor is toch niet zo boeiend? Die mensen komen zichzelf wel weer tegen in een volgende klasse en krijgen daar vanzelf spijt van of gaan weer terug naar hun oude klasse.


Ook hier een meelezer en het zo met je eens!

Wat een negativiteit zeg! Ga eens met de tijd mee :roll: Als er iets is, wat weinig verandering of verbetering kent. Dan is het de paardensport wel. En kom op zeg, we hebben het over de basissport en niet over topsport. Ik geloof er niets van dat je tig keer een proef opnieuw op neemt. Dan zou je misschien onterecht een winstpuntje halen in de B t/m M2? Wauw dat zou werkelijk een ramp zijn. Diezelfde situatie kan zich voordoen bij de officiële wedstrijden. Als je elke weekend 2 proeven kan rijden, dan kom je op den duur ook wel een klasse uit ook al bak je er niets van. Dat zegt dus helemaal niets over het niveau van iemand.. En als iemand al zoveel tijd en zin heeft om een proef tig keer op te nemen, dan valt iemand vanzelf een keer door de mand in de hogere klasse. Ik snap werkelijk niet wat het probleem is van de online proeven. Bij de normale wedstrijden kan men net zo goed de boel bedonderen. Wat een illusie om te denken dat daar niets gebeuren kan. Dan leef je echt onder een steen :roll:

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 23:04

SweetVanille schreef:
Wat moet dat lastig zijn, leven met zoveel jaloezie en misgunning. :knuffel:


Precies wat ik dacht... man man man... vast op andere vlakken net zo.

Joy (16 jaar) B+10 PR 201 / L1+10 PR 192 / L2+11 PR 190 / M1+2 PR 186 vervroegd pensioen
Cellina (5 jaar) BB+4 PR 191.5 / B+16 PR 200 / L1+10 PR 190 / L2+7 PR 185.5
Dilyla (12 jaar) recreatief

pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 07:39

SweetVanille schreef:
Wat moet dat lastig zijn, leven met zoveel jaloezie en misgunning. :knuffel:

Nou zeg, dat precies.

Het enige wat ik dacht: en wáárom heb jij daar last van?

Waarom moet je een ander iets verbieden ('ik hoop dat het stopt') en waarom kun je niet gewoon bedenken: 'niets voor mij, ik doe niet mee'.

Fijn toch juist als die 'rare mensen die online willen rijden' minder op 'jouw' wedstrijden op locatie komen.



Dat zou hetzelfde zijn als dat ik ga roepen dat mensen die 'alleen maar dressuur in een dressuurring (kunnen) rijden' watjes zijn omdat ze niet minstens hun paard een cross kunnen doorsturen. Ik vind het daardoor maar moeilijk om een echt stoer eventingpaard te kopen die een beetje lef heeft. En daarom wil ik graag dat ze stoppen met dressuur als losse discipline en de dressuurproef aanvullen met een spring en terrein proef. Dat dat voortaan de enige optie is. Dan weet ik bij de zoektocht naar een fijn paard tenminste of dat paard wel voldoende lef en aanleg heeft voor mijn (heel specifieke) wensen }:0
Oh, nee dat is mijn probleem en niet dat van een ander die gewoon voor zijn hobby met het paard bezig is.

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:18

eventueel schreef:
Daffodil (je echte naam?), heb je mijn laatste berichtje uberhaupt gelezen? Dat was helemaal niet negatief. Ik legde hierin uit wat je me vroeg en gaf er blijk van het voor een deel met je eens te zijn. Jammer hoor, dat je me zo neerzet.


Idd overheen gelezen, excuus! En nee niet mijn echte naam, hoewel het wel op een bordje in mijn voortuin staat :D

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:34

nou wat een gezeur zeg...

Ik ga ook echt niet alles lezen, zo jammer dit!

waar gaat het over of je nu bang moet zijn dat je een jurry tegen kom hahah jeetje wat een kinderachtig gedoe. Wij rijden omdat het leuk is toch en gun elkaar de lol. Online wedstrijden zijn tot M2 dus wat is daar spannend aan? Als je 10x je proefje filmt voor dat je opstuurd (sorry vind ik erg triest en moet je toch je zelf afvragen waar je nou mee bezig bent.. je hou je zelf voor de gek hha) Kwa jurry ja dat heb ik ook wel eens gedaan hoor als ik met ander paard wist dat een persoon jurreerde ging ik niet , lekker boeiend.

Zitten hier niet om elkaar af te zeiken toch? en zijn wel ergere dingen in het leven(bij mij in iedere geval wel) dus hou het gewoon een beetje leuk!


Dee_Es

Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:44

Ik vraag me af of degene die hier zo hard roepen dat filmpjes 10x opgenomen worden het wel eens zelf hebben geprobeerd? Ik vind persoonlijk gewoon op wedstrijd gaan minder werk dan die online proeven :')

Het begon al met klokslag 10uur klaar zitten om je überhaupt in te kunnen schrijven. De juiste proef uit je hoofd leren. Dan op de opname dag elke keer de bak afzetten op 20x40, letters goed zetten. Afhankelijk van hoe de zon staat de hele bak omdraaien. Paard vlechten, apepakkie aan, filmer zoeken die niks vergeet en echt netjes het paspoort filmt en het hele verhaaltje opdreunt, rondje paard doet, snapt wat een bit, sporen en afrekeningen zijn en niet stopt met filmen tussendoor (maw je moet bijna een paardenmens vinden want anderen maken hier echt een potje van). Dan komt het fijne deel, lekker rijden en op het moment dat je paard fijn loopt je proef filmen tenzij je filmer naar huis wil, dan moet je opschieten. Vergeet niet de bak en bakletters weer goed te zetten voordat je naar huis gaat. Dan thuis het filmpje nakijken of alles er goed op staat en dan uploaden met de juiste titel en ordernummer er bij en daarna dagenlang mijnknhs verversen voor je punten.

Ik geloof echt niet dat mensen 7 dagen 2 proefjes gaan filmen hoor. Wat een werk := :D

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

Queelens

Berichten: 8018
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:26

Dee_Es schreef:
Ik vraag me af of degene die hier zo hard roepen dat filmpjes 10x opgenomen worden het wel eens zelf hebben geprobeerd? Ik vind persoonlijk gewoon op wedstrijd gaan minder werk dan die online proeven :')

Het begon al met klokslag 10uur klaar zitten om je überhaupt in te kunnen schrijven. De juiste proef uit je hoofd leren. Dan op de opname dag elke keer de bak afzetten op 20x40, letters goed zetten. Afhankelijk van hoe de zon staat de hele bak omdraaien. Paard vlechten, apepakkie aan, filmer zoeken die niks vergeet en echt netjes het paspoort filmt en het hele verhaaltje opdreunt, rondje paard doet, snapt wat een bit, sporen en afrekeningen zijn en niet stopt met filmen tussendoor (maw je moet bijna een paardenmens vinden want anderen maken hier echt een potje van). Dan komt het fijne deel, lekker rijden en op het moment dat je paard fijn loopt je proef filmen tenzij je filmer naar huis wil, dan moet je opschieten. Vergeet niet de bak en bakletters weer goed te zetten voordat je naar huis gaat. Dan thuis het filmpje nakijken of alles er goed op staat en dan uploaden met de juiste titel en ordernummer er bij en daarna dagenlang mijnknhs verversen voor je punten.

Ik geloof echt niet dat mensen 7 dagen 2 proefjes gaan filmen hoor. Wat een werk := :D


Moet zeggen dat online starten mij wel oprecht minder tijd kost. Maar ik leer vrij makkelijk een B proef uit mijn hoofd, heb een eigenaar van het paard die kan filmen, vlecht liever niet dan wel, hoef de bak niet gereed te maken en de bak ‘reserveren’ doen wij sowieso al op de kleine stal waar we staan. Inschrijven heb ik nooit in the heat of the moment gedaan. Meestal pas na een tijdje dat het event live was en ik was dan altijd met vijf minuten door het inschrijfproces heen :)

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:47

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om niet onnodig persoonlijk naar elkaar te reageren. Helemaal niet nodig en vooral sfeerverpestend voor een toch interessant topic lijkt mij.

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:53

Onze regio heeft een update geplaatst, verder overleg vindt in oktober plaats.

Update Paardrijden.nl – online proeven rijden
Eind augustus hebben de leden in onze regio massaal input geleverd via onze poll over de pilot online proeven rijden via paardrijden.nl. De uitkomsten waren zeer divers. Er is in Zuid-Holland een lichte voorkeur voor het voortzetten van online proeven rijden. Wel met aangescherpte regels en met veel meer oog voor het paardenwelzijn. De uitkomsten zijn gedeeld binnen de ledenraad, waar ook de anderen hun input hebben gegeven.

De ledenraad staat positief ten opzichte van innovatie in de sport maar onderkent een aantal aandachtspunten, waaronder het borgen van paardenwelzijn, die zwaar wegen en een verdere uitwerking vragen. Uit onze poll, de regio’s en het dressuurforum zijn bovendien veel waardevolle suggesties gekomen. Omdat haast in deze situaties geen juiste raadgever is en er een weloverwogen beslissing moeten komen, heeft het bestuur van de KNHS aan de werkorganisatie gevraagd om de uitkomsten van de evaluatie te presenteren en op basis van de conclusies aanbevelingen te doen. Dat zal gebeuren op 5 oktober a.s.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 06:08

Fijn dat je regio je zo op de hoogte houdt.

Ik ben trouwens erg benieuwd wat er bedoeld wordt met meer oog voor paarden welzijn. Zou het welzijn van een paard echt minder zijn geweest omdat er online gestart werd? En waar moet ik dan aan denken?
Dat je de sport resultaten kan beïnvloeden dat snap ik. Maar het welzijn kan door online rijden toch niet opeens minder zijn?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Hilli

Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 06:14

Er is geen toezicht bij het losrijden als je aan online proeven deelneemt. Echter, door WenK is al benoemd dat het kennelijk niet ondenkbaar is dat er soms mensen zijn die offline gewoon net uit het zicht dingen flikken. Plus dat je dan alsnog met hetzelfde punt zit: je ziet 6 minuten van de 168 uur in een week en van wat iemand uitspookt met z'n paard. Een paard rij je dus thuis stuk, en paardenwelzijn begint thuis. Dat is dus echt je eigen verantwoordelijkheid en dat gaat de KNHS nooit gecontroleerd krijgen.

pol013

Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:25

Helemaal met jou eens hili.

Maar snap het ergens ook wel. Als mensen thuis rottigheid uithalen is het hun eigen verantwoordelijkheid. Als ze dat doen 'onder jouw vlag' deel je wel mee in die verantwoordelijkheid. Dus al is het inderdaad meer 'voor de buhne' ik snap wel dat ze het gevoel hebben iets te moeten met die opmerkingen.
Maar ze hadden er zo al best wat nette punten bij ingebouwd. Bijvoorbeeld maar 1 proef mogen rijden. En dat rondje om de ruiter kon ook al best wat zaken in beeld brengen die je regulier niet zo duidelijk in beeld kreeg.

Daarbij zijn er voor de paarden ook echt wel duidelijke welzijns winsten bij online starten. Zoals minder uren op de trailer (reizen en wachten), minder spanning bij paard (en ruiter), beter kunnen inspelen op hitte. Niet voor iedereen altijd van toepassing maar toch winst voor sommige paarden/momenten.

Het enige jammere vind ik dat ik ergens de mensen die zo hard over welzijn roepen een beetje wantrouw. Dat ze het vooral gebruiken als argument omdat ze het maar niks vinden. Maar dat is misschien onterechte achterdocht van mij........

swatch
Berichten: 1383
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 15:36

Ik was in het begin wat actiever met posten in het topic, maar de sfeer is hier wel wat veranderd.

Als kopers/ geïnteresseerden twijfelen over het niveau en de behaalde punten van het paard, dan kun je toch het bijbehorende filmpje laten zien?
Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Dan heb je ook een net filmpje waarop een hele proef goed te zien is en niet alleen maar een lange zijde draf en galop en kunnen ze zelf hun oordeel geven over de vertoonde verrichtingen.

Ik zou het leuk vinden als dit als alternatief blijft bestaan. Er is volgens mij best wel behoefte aan dit concept naast de reguliere wedstrijden. En als je het niets vindt dan doe je daar niet aan mee.

En de argumenten welzijn en frauderen vind ik hier wel erg overtrokken. Op reguliere wedstrijden in de basissport wordt bijna nooit een paspoort gecontroleerd en gebeuren ook minder fraaie dingen die ook niet altijd door die ene federatievertegenwoordiger worden gezien naast toch wel vaak de ons kent ons vriendjespolitiek.
Online heb je in iedergeval een check van ruiter en paard en wordt alles netjes in beeld gebracht en wordt de proef beoordeeld door een jury die jou waarschijnlijk niet kent.
En als ze nog wat dingen naar aanleiding van de feedback op de pilot kunnen verbeteren dan is dat toch weer mooi meegenomen?

Niet alleen voor de ruiters kan het fijn zijn als het voortgezet wordt, ook juryleden kunnen zo wel beoordelen en voldoende proeven beoordelen voor hun licentie en dit op momenten dat het hen uitkomt en niet altijd een heel weekend kwijt zijn.

Dee_Es

Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:33

Ik heb de uitslag van de enquête van Overijssel ingezien en daar is een meerderheid tegen voortzetten van de online proeven met als grootste argument het gebrek aan controle. Deze resultaten worden teruggekoppeld aan het dressuurforum.

Zijn er al meer resultaten bekend?

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers