Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Himyar schreef:We deden de dingen samen. Maar nu hij 40 uur meer vrije tijd heeft dan ik, voelt het als oneerlijk.
Toen we elkaar leerden kennen 18 jaar geleden, woonde hij op zichzelf al een aantal jaren. Hij heeft het dus ook alleen gedaan allemaal.
Daarbij heeft hij nu ca 500 euro inkomsten per maand minder. Hij zou af en toe nog wat bij gaan verdienen om zo zijn auto te kunnen houden, maar volgens mij vind hij het zo voorlopig wel best.
Nico12 schreef:Mijn jongere vrouw werkt fulltime en ik heb pensioen/ aow ivm 70 jr. Sinds kort solliciteer ik weer. Mijn eis is parttime werk en hoog salaris. Werkgevers tonen veel belangstelling echter bieden ze aan fulltime. Mijn diploma’s en ervaringen zijn zeer divers.
Dus werk zit er niet in maar bijvoorbeeld koken daar begin ik niet aan, dan pak ik wel een sneetje brood. Dus ik vermaak mij met kleine klusjes thuis en heb een paard in bruikleen.
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, diemth, Elin_, Googlebot, jansje73, Kaus, lenaa_tje, Lizzy__87, minouesmee, ogidni, Shetje14, xColorCross, Yellowbird en 38 bezoekers