[PG]Gezocht Kelly en Banjer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tirza_2379
Berichten: 122
Geregistreerd: 14-09-20

[PG]Gezocht Kelly en Banjer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 18:24

Hoi,
Ik ben op zoek naar mijn 2 oude verzorgponys die verkocht zijn. (staan sinds 21 maart bij de nieuwe eigenaar)
Ik heb lang voor ze gezorgd maar ze waren opeens verkocht zonder dat ik het wist..
Dus ik zou graag weten hoe het met ze gaat etc. En graag contact krijgen met de nieuwe eigenaar als die dat wil, zodat ik misschien een keer kan komen kijken.
Het gaat om 2 Shetlanders: Kelly en Banjer
Ik weet niet precies hoe oud ze zijn maar banjer is volgens mij rond de 13 en Kelly rond de 10. Banjer is nu een ruin en is de vader van Kelly.
Kelly is een merrie.
Ik weet verder dat ze ergens in Drenthe zouden staan. De nieuwe eigenaar heeft ook kinderen die nog niet heel oud zijn. (laatste 5 foto's zijn bij de nieuwe eigenaar gemaakt)
Als u ze heeft gezien of als u de eigenaar bent of kent, zou u dan alstublieft contact met mij willen opnemen?
Groetjes Tirza
Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-09-20 14:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Tirza_2379
Berichten: 122
Geregistreerd: 14-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 18:26

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Gezocht Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 20:55

Ik verplaats dit topic naar opsporing verzocht. Succes met de zoektocht!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:48

Mocht het een troost zijn,de pony's zien er super uit en op de foto's te zien krijgen ze veel liefde en aandacht.

Tirza_2379
Berichten: 122
Geregistreerd: 14-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 17:24

Daan13 schreef:
Mocht het een troost zijn,de pony's zien er super uit en op de foto's te zien krijgen ze veel liefde en aandacht.

Klopt. Maar het zijn wel echr ponys met een gebruiksaanwijzing waar de vorige eigenaar zelf geen raad mee wist en een deel begreep en wist ze niet. En ik weet niet wie het zijn en of ze ervaring hebben met paarden etc en is mis ze zo erg. Ik was al sinds het begin voor ze aan het sparen dat ik ze op een dag over kon kopen. Ik wil ze zo graag vinden, gewoon om te weten dat het goed is en misschien afscheid te nemen zodat ik het ook kan loslaten en achter me kan laten...

Tirza_2379
Berichten: 122
Geregistreerd: 14-09-20

Re: [PG]Gezocht Kelly en Banjer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 17:26

Kleine info update:
Er staan meerdere hoogspanningsmasten in de buurt van wat ik op foto's heb gezien die de oude eigenaar doorstuurde, ook dubbele, dus met 2 van die torens naast elkaar. Die komen niet op veel plekken voor in Drenthe. Ze staan volgens mij wel in de buurt van Eursing, naar Hooghalen en Laaghalen, richting Assen, maar dan naar Witten en dan stopt het weer bij Zeijerveen. Ook zitten ze ergens bij Hoogeveen.(voor meer info over de plaats en detaild stuur vooral pb) Dus als iemand in de buurt woont van hoogspanningsmasten, kijk dan vooral rond. De nieuwe eigenaar heeft ook meerdere kinderen die nog niet heel oud zijn. Ze zouden ook nog niet lang verhuist zijn.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG]Gezocht Kelly en Banjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:43

Aangezien de pony's zijn gevonden, de topicstarter heeft hierover een pb gestuurd, plaats ik hier een slotje voor het overzicht.