Anna Kasprzak zwanger

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 16:42

Horses.nl
Sport

Afbeelding
Anna Kasprzak met Donnperignon in Rio 2016.
Foto: Hippo Foto / Dirk Caremans / FEI/ Flickr


De Deense Grand Prix-amazone Anna Kasprzak is in verwachting van een dochtertje. Het wordt het tweede kindje voor Kasprzak en haar partner Mathias Skov Rasch. De amazone is uitgerekend in maart 2021.

Lees het hele artikel, inclusief de humoristische aankondiging, op Horses.nl

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:47

Jullie moeten een Story/Weekend sectie beginnen :D

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

purny

Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:57

Jaa een entertainment voorpagina nieuws

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:00

Als je elke zwangere amazone moet gaan berichten is een aparte sectie vast geen overbodige luxe :D

Anoniem

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:01

Nooit van gehoord, maar proficiat!


purny

Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:14

idinn schreef:
Als je elke zwangere amazone moet gaan berichten is een aparte sectie vast geen overbodige luxe :D

Ja of wanneer een zangeres een paard koopt.
Eigenlijk wel een goed idee vind ik.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:30

Anders moeten jullie de nieuwsredactie vervangen. :) jullie hebben duidelijk veel meer zicht op hoe het wel moet.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:34

Wie?

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:59

Ayasha schreef:
Anders moeten jullie de nieuwsredactie vervangen. :) jullie hebben duidelijk veel meer zicht op hoe het wel moet.

Ik snap je post, maar dit is toch wel een komkommertijd artikel.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 23:48

Goudhaan1 schreef:
Wie?

Degene die de NR zeggen wat niet geschikt is. Dit is nu al het tweede artikel op korte tijd waar dit gezeur onder staat. De titels zijn duidelijk zat, boeit het je niet, sla dan over, of meld je aan en doe beter.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:04

Ayasha schreef:
Goudhaan1 schreef:
Wie?

Degene die de NR zeggen wat niet geschikt is. Dit is nu al het tweede artikel op korte tijd waar dit gezeur onder staat. De titels zijn duidelijk zat, boeit het je niet, sla dan over, of meld je aan en doe beter.


Als degenen die zeggen dat dit niet geschikt is allemaal zwanger zijn, verwacht ik daar wel een nieuws-verslagje van!
Alle gekheid op een stokje; echt boeiend nieuws is het niet; een zwangerschap van een amazone waar ik en velen met mij nog nooit van hebben gehoord. Of mogen we alleen maar comments leveren in de trant van “aaaaahhhh wat schattig.”?

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:10

Ik vind het vooral zo opvallend dat elk nieuwsbericht door verwijst naar een andere site voor meer informatie. Het lijkt alsof er te weinig tijd is om volledige berichtgeving te doen en vaak wordt er klakkeloos gekopieerd van andere sites inclusief spelfouten enzo. Dus voor mij heeft VN überhaupt grotendeels geen waarde meer. Ik vind het vooral zo jammer dat ik geen volledige berichtgeving meer krijg door het door verwijzen, want dan denk ik algauw laat dan maar zitten. Ik zou het ook prima vinden als het uitgebreider/onderverdeeld wordt met verschillende delen zoals binnenland/buitenland/ sportresultaten/ entertainment eventueel op flarum ingevoerd.

Wel proficiat voor de ruiter overigens. Heel leuk dat ze haar tweede kindje mag verwachten.

Alex en Jorie <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:24

Goudhaan: Ze is ook nog maar twee keer op de OS geweest met haar 31 zomers. Totale dressuur-nobody deze meid. :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:28

Ayasha: helemaal vergeten dat ik iedere naam moet onthouden van OS-ruiters! Thanks voor de reminder.

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:30

Hebben jullie vanavond allemaal zuurkool gegeten of met je benen wijd door de zandbak gekropen? Mag best eens wat aardiger

Korter.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:36

Goed voorbeeld doet goed volgen.

Goudhaan: neen. Dat moet je niet. Maar het betreft dus niet Josefien van op de hoek maar gewoon een internationale top dressuurruiter met twee olympische deelnames voor haar 30e. Dat maakt het IMO wel nog wat anders.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:41

Ayasha schreef:
Goed voorbeeld doet goed volgen.

Goudhaan: neen. Dat moet je niet. Maar het betreft dus niet Josefien van op de hoek maar gewoon een internationale top dressuurruiter met twee olympische deelnames voor haar 30e. Dat maakt het IMO wel nog wat anders.


Het heeft nog steeds geen toegevoegde waarde aan zowel mijn wereld, als de paardenwereld. IMO.

Maarja, nieuws is nieuws, zullen we maar zeggen.

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Qimm

Berichten: 15112
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 04:29

Jorex schreef:
Ik vind het vooral zo opvallend dat elk nieuwsbericht door verwijst naar een andere site voor meer informatie. Het lijkt alsof er te weinig tijd is om volledige berichtgeving te doen en vaak wordt er klakkeloos gekopieerd van andere sites inclusief spelfouten enzo.


Vaak mogen artikelen (van de desbetreffende website) niet overgenomen worden, alleen de eerste x aantal worden en dan een doorlink

Citaat:
Overname van informatie afkomstig van deze websites is alleen toegestaan onder voorwaarden en met bronvermelding. Er mag een citaat worden overgenomen van beperkte omvang (maximaal 35 woorden, inclusief kop), met daaraan gekoppeld een hyperlink die ook echt werkt en doorverwijst naar het volledige artikel op de betreffende site.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:30

Ik zou graag zien dat jullie het hier een beetje gezellig houden, als je het een onzinnig bericht vind kan je het ook gewoon weer wegklikken he.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:35

Goudhaan1 schreef:
Ayasha schreef:
Goed voorbeeld doet goed volgen.

Goudhaan: neen. Dat moet je niet. Maar het betreft dus niet Josefien van op de hoek maar gewoon een internationale top dressuurruiter met twee olympische deelnames voor haar 30e. Dat maakt het IMO wel nog wat anders.


Het heeft nog steeds geen toegevoegde waarde aan zowel mijn wereld, als de paardenwereld. IMO.

Maarja, nieuws is nieuws, zullen we maar zeggen.

Dat Marc Houtzager een nieuw paard in het olympisch kader heeft, heeft dat voor mij ook niet. Maar dat maakt het niet minder nieuwswaardig. :)
De wereld draait niet om jou. :) Net zoals er mensen zijn die het wel fijn vinden om te weten dat Marc Houtzager een nieuw paard in de top mee doet draaien, zullen er mensen zijn die dit fijn vinden om te weten. :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:35

Ayasha, dat heeft nog altijd meer met paarden te maken, nee, Nederlandse paarden te maken dan een zwangerschap van een Deense amazone.

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Anna Kasprzak zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:51

Ik 'ken' haar wel en vind het wel leuk nieuws!

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:46

Ayasha schreef:
Anders moeten jullie de nieuwsredactie vervangen. :) jullie hebben duidelijk veel meer zicht op hoe het wel moet.


Ik mis de knipoogsmiley, dan was je sneer compleet geweest.

Een mening mag gegeven en dat kan ook op een constructieve manier.
Dat laatste geldt voor alle partijen trouwens.

Er zijn vast mensen die nu beschuit met muisjes halen ter hulde van het nieuw op te richten larfje. Ieder zijn/haar ding.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 12-09-20 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:50

Leuk, goede amazone, gebruikt het corona tijdperk dus nuttig :D


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Blacky94, janneke_S, Julia_, Kidde, Vagabondo en 26 bezoekers