Hulp gevraagd voor mailen filmpje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
purny

Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Hulp gevraagd voor mailen filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 20:11

Hoi Bokkers!
Omdat er hier toch best wel technische mensen te vinden zijn heb ik jullie hulp nodig.
Mijn collega gaat met pensioen en omdat hij niet nu op het werk kan zijn vanwege corona had ik het idee om degene die hem gedag willen zeggen dmv een filmpje van om en na bij 30 seconden. Zo kunnen mensen toch afscheid nemen en ziet hij het filmpje.
Alle filmpjes die ik krijg toegestuurd wil ik achter elkaar monteren met behulp van iemand.
Nu is het zo dat het filmpje te groot is om naar een mail adres te sturen...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen zodat mijn collega toch een beetje een afscheid krijgt?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Hulp gevraagd voor mailen filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:12

Versturen met WeTransfer, of uploaden naar YouTube en de link mailen :)

Oy with the poodles, already

purny

Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 20:14

Hilary schreef:
Versturen met WeTransfer, of uploaden naar YouTube en de link mailen :)

Ah dank je. Ik had daar nog niet aan gedacht

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:15

WhatsAppen naar die persoon. Dan wordt het filmpje ook kleiner.

Is het al lente?

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:18

Storm schreef:
WhatsAppen naar die persoon. Dan wordt het filmpje ook kleiner.

Dit hebben wij ook gedaan voor een collega die met pensioen ging. Whatsapp was echt het makkelijkst.
Tip vraag collega’s het horizontaal of verticaal te laten opnemen. Niet zelf laten kiezen. Dat vonden wij met bewerken rampzalig.


purny

Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 20:21

Storm schreef:
WhatsAppen naar die persoon. Dan wordt het filmpje ook kleiner.

Het is dus de bedoeling dat het naar mij moet komen, dat ik het met een collega aan elkaar ga plakken en dat we het op een usb stick gaan zetten en dat hij het op zijn afscheid krijgt. Hij is erg geliefd en er werken ongeveer 500 mensen op mijn werk... (en om 500 appjes te krijgen vind ik niet echt tof...

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:26

purny schreef:
Storm schreef:
WhatsAppen naar die persoon. Dan wordt het filmpje ook kleiner.

Het is dus de bedoeling dat het naar mij moet komen, dat ik het met een collega aan elkaar ga plakken en dat we het op een usb stick gaan zetten en dat hij het op zijn afscheid krijgt. Hij is erg geliefd en er werken ongeveer 500 mensen op mijn werk... (en om 500 appjes te krijgen vind ik niet echt tof...

Je wilt het dus niet achter elkaar plakken?
Wetransfers moet je wel direct downloaden(je hebt wel een paar dagen hoor) en op slaan. Kost je dus ook wel even tijd.

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:26

In dat geval zou ik voor Wetransfer kiezen, of liever nog via dropbox. Dropbox is een stuk makkelijker als je 500 filmpjes binnen moet krijgen, maar daar moeten mensen wel een Dropbox account voor hebben. Je kan je eigen folder dan delen en toegankelijk maken voor anderen zodat ze hun filmpje in je map erbij kunnen plaatsen. Dan heb je direct alles op een plek staan.
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 09-09-20 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

purny

Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Hulp gevraagd voor mailen filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 20:30

@lenaa_tje: het is juist de bedoeling dat het achter elkaar geplakt gaat worden

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:37

purny schreef:
@lenaa_tje: het is juist de bedoeling dat het achter elkaar geplakt gaat worden

Dan zou ik wetransfer denk ik toch niet doen. Je bent echt lang bezig met die mailtjes aanklikken en opslaan in de juiste map.
Dan dropbox of OneDrive.
Bij ons was juist de keuze voor whatsapp omdat het achter elkaar is gezet via iMovie via de iPad.

ingvdh

Berichten: 6356
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Hulp gevraagd voor mailen filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 20:55

Ik zou de filmpjes niet in een bestand doen maar in meerdere als er heel veel mensen mee doen.
Zodat elke verzameling van filmpjes ongeveer 20-30 minuten lang is.

Dan zijn de bestanden ook minder groot en dat kijkt ook makkelijker.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bodan, Ipsilonka, MyWishMax, Tatjanaa, Vagabondo en 32 bezoekers