Facebook pagina mensen taggen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jackyyb

Berichten: 405
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Stuifzand

Facebook pagina mensen taggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 08:07

Hoi!

Een vraagje, wie weet hebbeb jullie de oplossing.
Voor onze rijvereniging is lang geleden een pagina aangemaakt en ben ik sinds een tijdje mede beheerder.
Tot 2 weken terug kon ik mensen taggen in het bericht.
*verhaaltje met uitslagen en dan de leden er in taggen*
Het lukt nu niet meer. Het taggen via die pagina lukte ook alleen op de laptop, maar als ik nu @denaam typ krijg ik een lijst met bekende mensen met diezelfde naam...

Hopelijk snappen jullie hoe ik het bedoel en heeft er iemand een oplossing. :D
Of is dit een nieuwe update van Facebook? Kan dit alleen nergens vinden...

Nou ik ben benieuwd! :o

Kato; Ferdinand X Houston ; B+12 ; L1+13 ; L2+14 ; M1+13 ; M2+10 ; Z1+4


Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Facebook pagina mensen taggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:44

Vinden ze de pagina nog leuk?


MallyBelly

Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Facebook pagina mensen taggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:01

Het wil nog wel eens helpen, het bericht te plaatsen als pagina en dan met je eigen profiel de pagina op te zoeken. Bericht wijzigen en dan kun je als het goed is wel taggen.

[KS-MK] Lot's Zaïra Liz. en Mallow Baby's 3.0
Lot's Zaïra Liz. x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024
Lot's Mallow x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:07

Melissa1996 schreef:
Het wil nog wel eens helpen, het bericht te plaatsen als pagina en dan met je eigen profiel de pagina op te zoeken. Bericht wijzigen en dan kun je als het goed is wel taggen.
Dit inderdaad!

Dit is al langer een probleem voor veel pagina’s. Meestal lukt het bij mij bijvoorbeeld alleen om inderdaad bekende mensen of andere pagina’s te taggen. Veel mensen hebben het taggen door pagina’s ook uit staan.

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:10

Ik vind het als bedrijfspagina soms ook maar wat onhandig, ik kan je ook niet helpen sorry. Maar gelezen meldingen blijven na openingen bij mij vaak op ongelezen staan. Niet bij elke groep kan ik kiezen om lid te worden als bedrijfspagina. Bij verkoop groepen moet je het dan delen vanaf je privé account en dat wil ik niet. Als ik als bedrijfspagina een bericht in een andere groep plaats en er reageren mensen onder dan kan ik ze geen pb sturen vanuit mijn bedrijfspagina. Misschien heeft iemand hier ook antwoorden op, dan hoef ik geen nieuw topic te openen :')

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:30

Dat heb ik ook met mijn stalling! Ik ben daar de huisfotograaf en maak hun video's, maar ze kunnen mij dus niet taggen in onze projecten. Andere klanten kunnen dat dus wel, op nog één ander na.. Echt héél irritant, want mijn bedrijfspagina en andere mensen (dus persoonlijke profielen) doen het wel!

Als ik er deze dagen achter kom hoe dat komt, zal ik het zeker delen. Voor nu duik ik in de meeleesstand in de hoop dat een ander het hier weet. O:)

Jackyyb

Berichten: 405
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 09:52

Melissa1996 schreef:
Het wil nog wel eens helpen, het bericht te plaatsen als pagina en dan met je eigen profiel de pagina op te zoeken. Bericht wijzigen en dan kun je als het goed is wel taggen.


Dit las ik inderdaad al ergena, maar werkt helaas niet. :(
De persoon die ik nu wou taggen, heb ik in eerdere berichten ook genoemd en toen werkte de tag wel.
Daarom vind ik het nu juist ook zo frustrerend.
Mijn persoonlijke account vindt de pagina nu ook in 1x niet meer om te taggen....

Kato; Ferdinand X Houston ; B+12 ; L1+13 ; L2+14 ; M1+13 ; M2+10 ; Z1+4

Jackyyb

Berichten: 405
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Stuifzand

Re: Facebook pagina mensen taggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 09:53

Dank voor het mee denken trouwens!

Kato; Ferdinand X Houston ; B+12 ; L1+13 ; L2+14 ; M1+13 ; M2+10 ; Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers