Kingsley zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Risico_T

Berichten: 64
Geregistreerd: 09-01-06

Kingsley zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-20 13:55

Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een kingsley d3 zadel. Het is een ouder model, en heb hem in april overgenomen van iemand die hem nieuw had gekocht dit jaar (01-20) maar hem door vroegtijdig pensioen van haar paard verkocht.

De voorboom moet je nog te kunnen aanpassen het is een ouder model het model uit 2016 en dat werd mij ook verteld.

Dat ik het zadel gekocht had is hij door mijn zadel maker gecheckt. Hij lag toen goed. In juni heb ik hem weer laten checken, en was toen nog goed maar mijn paard was erg kwa bespiering gegroeid dus hij moest met de tikd breder. Nu begint hij wat krapper te worden en zou graag de voorboom willen verbreden. Alleen weet ik niet wat voor boom er in zit, en is mijn zadelmaker bang dat hij breekt in de pers. Heeft iemand ervaring met dit zadel of kan iemamd mijn wat meer vertellen? Ik hem hans zelf ook gevraagd, maar op mijn mail enz wordt niet echt gereageerd helaas. Anders zet ik het zadel te koop, wat ik durf het risico anders niet te nemen.


Afbeelding

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Kingsley zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:05

Gewoon Kingsley mailen met het serie nummer.
Ik dacht dat ze kunststof bomen met staalvering hadden. Of ze koud of met UV aangepast kunnen worden weet ik niet.

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Kingsley zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:02

Kinsley mailen en/of Hans even bellen? Ik zou mijn zadel niet meteen te koop zetten, omdat iemand wat lastig bereikbaar is per mail...

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Re: Kingsley zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:07

Hans komt hier ook altijd, hij heeft het vaak erg druk en is ook vaak onderweg. Als ik een appje stuur antwoord hij wel binnen 24 uur. Bellen kan ook is hij met een paard bezig dan gebeurd het wel dat hij niet gelijk oppakt.

Risico_T

Berichten: 64
Geregistreerd: 09-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 09:00

Bellen en mailen had ik natuurlijk al lang gedaan. Met de app is het wel gelukt idd, hij kan binnekort al langs komen. Het zadel kan waarschijnlijk aangepast worden maar moet dan worden opgestuurd.