Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 07:40

Nou, alles en iedereen leeft nog :D net kwamen ze bijna met hun neuzen tegen elkaar aan en ze deinsden allebei niet heel erg terug dus dat lijkt goed.

Maar jeetje we gaan nog wat te stellen krijgen met die kleine :D wat een ondernemer, ongelofelijk. Voorlopig mag hij, over een tijdje, alleen aan een tuigje naar buiten.

Zijn voer weigert hij dus pertinent :roll: het voer van Pip vindt hij veel lekkerder. Dus ik ga vandaag de kittenvariant maar weer halen van het voer van Pip. Hopelijk eet hij dat wel.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Bloemetje75
Berichten: 1983
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:12

Geniet van het boefje!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:27

Ohhh al die lieve kittens <3 geniet er maar van!

@Druif_01, fijn dat het zo goed lijkt te gaan!!

Tante van mijn vriend heeft pas haar lat laten inslapen, ze was op. Betekende wel dat haar jonkie alleen achter bleef. Dus die heeft er deze week ook weer een bijgehaald. Scheelt wel dat het beestje dat over bleef ook pas net 1/1.5 geweest is. Kunnen ze mooi elkaar terroriseren :=

Wij waren Jessie gister kwijt. Jessie is momenteel wat nieuwe slaapplekjes aan het ontdekken :+ het is weer die periode dat er van slaapplekken gewisseld wordt.. Wij hebben een grote zwarte kast in de gang. Met oa een sleutelbakje en in de open vakken wat rommel. Je kan je vast voorstellen dat wij al 100x langs die kast waren gelopen zonder hem te zien :+
Afbeelding

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:35

LoveUggs, haha ik ben benieuwd hoe het bij je tante bevalt :D

Katten zijn echt meesters in zich verstoppen, ook wel weer grappig, maar het kan soms best even wat stress geven als je ze nergens kunt vinden :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:41

Oooh wat ben ik blij dat Milo gewoon net een hond is en aan komt rennen als ik hem roep := Scheelt heel wat stress momenten!

Hij is trouwens sowieso altijd in dezelfde ruimte als ik ben over het algemeen :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:12

Haha, het is wel een heel knus plekje. <3

Toby =^.^= Mara

Isabel_k

Berichten: 4767
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:16

Mooie namen voor de kittens!

IG: @arabierjoep

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:50

Nou, we zitten nu op dag 2 en we mogen echt niet klagen. Er is nog geen enkele keer gegromd of gevochten. Af en toe wordt er een keer geblazen, maar dat is volgens mij meer van de schrik. Woezel rent hier rond alsof hij nooit anders gewend is en heeft gister de halve avond bij mijn man en mij gebivakkeerd. Zichzelf in de meest ongemakkelijke houdingen positioneren en maar spinnen. Pip is opvallend meer beneden sinds Woezel er is. Eerst lag ze heel veel op zolder, nu een stuk minder. Heel af en toe lijken ze een voorzichtige poging te doen om met elkaar te spelen, maar vooral Pip vindt dat nog heel spannend. Zij heeft altijd wat meer tijd nodig in nieuwe situaties.

Ik heb gister ook maar de kittenvariant gehaald van het voer van Pip zodat Woezel dat hopelijk zou eten i.p.v. haar voer. Dat lijkt ook goed te gaan. Vanmorgen was ik zijn bakje nog aan het vullen en stond hij alweer bij de bak van Pip, maar toen ik daar wegpakte en bij zijn eigen bakje zette vond hij het prima en ging daar zitten eten.

Hoe is het met de andere katten? Hoe is het met Blue? En de kittens van Xoran? Vindt Nishi het nog leuk? ;)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:57

Dat klinkt goed druif! Heerlijk toch?

prutsmuts gaat alles goed. Nishi mauwde me vanmorgen om 8 uur nogal luidruchtig wakker en kito die bij me sliep moest van het bed af. Geen idee waarom. Ik heb alle namen bij de kittens. Ga straks foto’s maken en dan stel ik ze voor.

Hier nog een paar telefoonplaatjes van gisteren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Isabel_k

Berichten: 4767
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:04

Ik vind die zwarte koppies zo schattig.

IG: @arabierjoep

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:26

Mooi dat het zo goed gaat.
Nishi. <3

Eh Blue heeft niet meer gekotst, maar loop nog wel 2x daags te stoeien om kwart tabletje naar binnen te krijgen. En voor de rest weer zo maf als voor die tijd. Alleen dan wel met wat extra ondeugend zijn. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:43

Hahaha als hij ontdeugend is voelt hij zich vast alweer veel beter :D

Die Nishi en echt wat een prachtige kittens! Daar smelt je toch van? Heb je vakantie nu?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:05

Druif_01 schreef:
Hahaha als hij ontdeugend is voelt hij zich vast alweer veel beter :D

Die Nishi en echt wat een prachtige kittens! Daar smelt je toch van? Heb je vakantie nu?


Ja vorige week, deze week en dan nog 2 weken. Heerlijk ergens wel fijn dat ze gewoon direct onze eerste vakantie dag meende die kittens eruit te moeten gooien. Was even een shock dat ze dat toen al deed maar wel fijn. Nu mogen ze in de laatste vakantie week al overdag naar beneden :)

xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:43

Onder leiding van ons fotomodel en mama Nishi
Afbeelding
Afbeelding

Hebben alle kittens weer even hun beste beentje voorgezet.

Mag ik jullie voorstellen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Lanah blijft bij ons wonen.
Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:46

Lanah is wel alvast moeders blik aan het oefenen.

En zou mij niet verbazen als ze betreffende kleur richting mama's warme kleur gaat.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:59

Ja d'r oogjes beginnen open te gaan dan lijkt het alsof ze d'r oogjes knijpt. Ik hoop dat ze en warme wildkleur gaat worden.


DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:55

Mooie fotoa hoor! Wat een schatjes! :D

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Mando

Berichten: 15681
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:55

Ik mag zeker niet met een grote boodschappentas op visite komen... O:)

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

xoranlover

Berichten: 6574
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:14

Mando schreef:
Ik mag zeker niet met een grote boodschappentas op visite komen... O:)

Oh jawel hoor alleen die tas wordt wek gecontroleerd als je naar huis gaat. (Als je tenminste bij mij bedoelt :P)

Mando

Berichten: 15681
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:12

_O-
Jammer.... je bent wel streng hoor.

Ze zijn schitterend Xoranlover

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:02

Wat ik me afvroeg, kan een kat ook leren spelen met een soortgenootje? Woezel begint steeds meer toenadering te zoeken en ook uit te dagen, maar Pip lijkt niet zo goed te weten wat ze ermee moet.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Isabel_k

Berichten: 4767
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:09

Druif_01 schreef:
Wat ik me afvroeg, kan een kat ook leren spelen met een soortgenootje? Woezel begint steeds meer toenadering te zoeken en ook uit te dagen, maar Pip lijkt niet zo goed te weten wat ze ermee moet.


Ik zou denken van wel. Wij hebben een paddock paradise aan huis en toen er een paard uit een 'traditionele' stal kwam dat vaak zonder vriendjes had gestaan moest hij echt paardentaal leren en ook leren spelen. Dat is gelukt. Ik kan me voorstellen dat katten dat ook kunnen leren.

IG: @arabierjoep

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:48

Ja volgens mij wel. Maira hield in het begin ook afstand en wilde niks van Blue weten. Als Blue te dicht in de buurt kwam was Maira weg. Nu racen ze regelmatig achter elkaar aan en Maira daagt ook echt Blue uit. Soms lekker portie stoeien wat Blue eigenlijk standaard verliest. :')

Maar ze zitten nu ook gerust naast elkaar. Maira is beter gaan eten door Blue. Ze durft nu ook meer en is zeker geen bange onzekere kat meer. Ze doet nu zelfs dingen die ze voor Blue nog niet eens durfde.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:53

Daar hoop ik dus ook op inderdaad. Pip is heel afwachtend en vindt veel dingen spannend in het begin. Woezel lijkt geen enkele angst te kennen. Pip wil opzich wel snuffelen, maar op haar voorwaarden. Dus af en toe staan ze neus aan neus te snuffelen en als Woezel voorbij komt gerend rent ze daar ook achteraan, maar als Woezel dan stopt, maakt ze zich snel uit de voeten :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:56

Die Kimo vind ik leuk <3 met dat zwarte koppie.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers