Slof ok????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 22:43

ik ken iemand die ging naar een nieuwe stal de 1e keer dat ze in de bak reed reed ze met slof heeft dat nou wel nut? met kenzo reed ik met alleen hoofdstel en nix erbij

Kan je ook beter als je naar een andere stal bent eerst alleen kleine rondjes (van G naar a en dan weer naar H en dan blablabla)rijden ze reed gekke figuren

Maar toch zag ut paard eruit alsof het alle benodigde aandacht kreeg alleen de manen van die fjord iets te lang maarjah!


IK KRIJG EEN MUISARM!!!!!!! (heeft de dokter gezegt)

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 01:20

Als ik de slof eraan hang is dat ook alleen als noodrem, bij harde wind dus. Ik kan me er dus wel iets bij voorstellen dat ze in een vreemde bak hem er voor alle zekerheid aanhangt, als het een moeilijk paard is, maar dan moet hij wel slap hangen, als het paard niet raar doet. Als hij aangespannen staat terwijl het paard braaf is, is dat niet voor de vreemde bak, maar om hem in de krul te trekken waarschijnlijk. Een slof is ok als je hem goed gebruikt, anders niet, maar dat geldt voor alles, en is al eens uitgebreid besproken. Meer dan eens zelfs.

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 19:31

jah, dat begreep ik ook wel k heb vandaag gezien dat ze zonder slof reed maar ze blijft kleine rondjes rijden moet ze zelluf weten zou je zeggen maar ik hellup soms in de stal en dat beestie is dan superlief ook als ik m in/uitstapt is er geen probleem meestal rijden ze toch voltes om het paard rustiger te laten worden? dat paard is rustig alleen in gallop beedje gek maar dat hoort bij het paardenleven

Die pony moet elke keer voltes blijven rijden ik vind het echt zielig ik geef nu al best veel om zo'n pony

ook met longeren ze houd hem superkort en loopt op m te schelden dat ie niet in gallop wilt!

sorry maar ik vind het geen rijden meer het is meer paard mag weten waar die heen gaat zolang die op die kleine volte blijft!