Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Anne. schreef:Hi Bokkers,
Ik zit met een prangende vraag..
Ik heb twee weken terug een bestelling geplaatst in een webwinkel. Het gaat om een product wat zij niet als pakket willen opsturen, maar met hun eigen koeriersdienst willen afleveren. Dat lijkt me prima..
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag een link met de bezorgtijden waarin stond aangegeven dat mijn bestelling geleverd zou worden tussen 9:00 en 11:00. Ook weer dikke prima.
Maar nu.. De levertijd is aangepast. Ik weet niet precies wanneer dit is gebeurd, maar toen ik gisteravond voor de zekerheid de link nogmaals checkte was de levertijd gewijzigd naar 07:30-09:30
Ik ben echt geen ochtendmens en misschien overheerst mijn ochtendhumeur nu mijn vermogen hier rationeel over na te denken.. maar ik vraag me sterk af of een koeriersdienst, zonder overleg met de klant, überhaupt mag leveren op dit tijdstip?!
Wie weet hoe dit zit?
Niet geheel onbelangrijk
Er is niets met mij overlegd, bij bestelling geen voorkeur voor tijdstip op (kunnen) geven. Ik ben niet per mail of telefonisch ingelicht over de wijziging van het tijdstip en had na checken dus geen mogelijkheid om contact op te nemen met het bedrijf (omdat dit na 17.00 was)
Mariposa11 schreef:Je hebt zaterdag de mail gehad, het is nu woensdag, dus of je hebt t pakket al gehad, of je hebt al 2 dagen gehad om contact op te nemen en te overleggen.
Post nl wisselt soms smorgens nog de tijd van 14:00 naar 11:00 t zal wel mogen. Het nu eenmaal lastig van te voren zeggen hoe laat ze precies komen dus doen ze een schatting tot ze weten hoeveel pakketjes ze hebben voor welke route en dan komt een definitieve tijd.
Je kan niet verwachten dat ze met elke klant contact op nemen of dat uitkomt, dan blijven ze op en neer rijden.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Antonius, Esther, Jette, karinmanon, Pantykous, rosalie_a en 162 bezoekers