Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zal jij de date over doen na 2 jaar?

Poll eindigt op

Ja, ik zal de date van 2 jaar geleden over doen.
33 (6%)
Nee,ik zal de date van 2 jaar geleden niet over doen.
484 (93%)

Totaal aantal stemmen: 517


jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-20 23:00

Beste Bokkers,

ik twijfelde wel of ik mijn topic hier op Bokt zal posten, de date van toen hebben we overnieuw gedaan :D

2 jaar geleden had ik een date gehad wat niet leuk afliep voor me, ik werd op zondagavond laat kei hard gedumpt.Toen had hij last van zijn rug en reageerde alles op mij af. Ik was er echt kapot van geweest en vroeg me af wat had ik verkeerd gedaan. Ik poste toen op Bokt een topic waar ik veel reacties op kreeg,dat deed me goed,al koste me het wel een paar weken om het los te laten.

Maar echt los laten kon ik het ook niet, al zijn appjes van toen heb ik nog steeds ik kon ze niet verwijderen en las zijn appjes in het begin vaak terug.Ook op Facebook had ik hem er niet van afgehaald.Op FB reageerde ik maar zelden op zijn berichten, alleen op zijn verjaardag, met kerst en oud en nieuw,dat deed hij toen ook bij mij toen ik jarig was eind september, ik stond daar wel van te kijken want ik had het van hem niet verwacht.En af en toe stuurde ik hem nog een appje waar hij wel op reageerde.

Een week of 3 geleden kreeg ik van hem een appje en we hebben weer contact met elkaar. Ik vroeg hem waarom hij mij toen kei had gedumpt en hij vertelde dat hij daar spijt van heeft en dat hij het niet had durfde te zeggen dat het aan hem lag. En dat hij graag het date weekend wilde over doen want hij had het weekend van toen niet kunnen geven zoals hij het had gewild.

Ik vertelde hem wel dat hij mij hier wel mee overviel en dat ik er ging over nadenken om met hem de date overnieuw te doen. Net voor de grote vakantie date ik met een andere man maar dat schiet ook niet echt op en ik heb dat tegen hem gezegd. Hij vertelde mij ook later dat hij ook aan het date is met zijn ex,wat het voor ons beide lastig maakt.

Hij is vrachtwagenchauffeur en rijdt nog steeds op de melktankwagen. Wat we toen 2 jaar geleden hadden afgesproken was dat ik eens een keer zal mee rijden met zijn nachtdienst, eerst zal dat op een vrijdagavond/nacht zijn maar dat voelde voor mij niet goed tegenover mijn andere date, ook was het in de van de hitte golf en ik moest al om 06:00 beginnen met werken elke dag stond ik op om 04:30 uur en ik was op vrijdag echt super moe en zei de rit met hem af.

Sinds 13 februari ben ik verhuisd maar waar ik nu woon daar is het echt niet leuk, er gebeurde hier weer van alles en ik was het echt meer dan zat en moest er een avondje weg. Dus stuurde ik hem een appje dat ik alsnog met hem mee mocht een dag later, wat dus mocht. Wel hadden me van de voren afgesproken dat we als vrienden met elkaar zouden omgaan.Stapte halve wegen zijn rit bij een boer op de vrachtwagen en zal rond de klok van 01:00 uur weer terug gebracht na mij auto toe.

Alleen liep alles anders,we waren pas om 04:00 uur klaar en ik was zo erg moe dat ik mijn ogen bijna niet meer open kon houden laat staan dat ik toen nog eens 45 minuten na huis toe moest rijden, was ik bij hem blijven slapen.

Toen ik bij hem in zijn vrachtwagen zat voelde ik bij mijn gevoelens voor hem weer echt op komen en ik was degene die als eerste begon met het hem zoenen onder het laden van de melk bij een boer :o :D, hij vond het wel leuk en vertelde mij dat hij ook na 2 jaar nog steeds gevoelens voor mij heeft.

De date hebben we overnieuw gedaan en het was meer dan leuk, we hadden een super avond met elkaar gehad. hoe het nu afloop dat weten we nog niet, we kijken hoe het gaat lopen maar hij weet wel dat ik voor hem 100% ervoor ga,ik heb toch goede hoop dat het deze keer wel gaat lukken om met hem een relatie te krijgen.



Waarom een poll bij mijn topic: Ik ben nieuwsgierig naar Bokkers die een date na 2 jaar geleden zouden over doen of niet . Ik ben benieuwd.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:14

Pas maar op dat hij niet weer naar Amerika moet :=

TS, ik zou hem na wat hij je 2 jaar geleden geflikt heeft, echt geen nieuwe kans geven. Het gaat te makkelijk bij je, je hebt nu al gezegt dat je 100% voor hem gaat?? Hij zal je hart weer breken. Blijf gewoon weg bij hem. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Nogmaals, je geeft je hart te makkelijk aan hem, en als hij weet dat hij je heeft, is hij je ook zo weer zat.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:16

Fijn dat het goed bevallen is alsnog! Had je nou ook een andere date of las ik dat verkeerd? Ik zou het ook doen hoor, als je er een goed gevoel bij hebt alleen, sommige mensen hoop ik nooit van mijn leven meer tegen te komen :D Maar neem je tijd om hem weer te leren kennen! Geen overhaaste beslissingen nemen !

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:17


JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:19

Misschien niet wat je hoopte, maar ik heb ‘nee’ gestemd. Hij heeft 2 jaar de tijd gehad om zijn excuus aan te bieden. Nu hij weer wat van je wil, komen de excuses pas.
Dat zegt wel iets over hem.
Als ik je post zo lees, heb je, je keuze volgens mij al gemaakt en ga je ervoor en dat is ook oké ;)
Maar als iemand mij onterecht zo zou kwetsen en vervolgens dumpen, zou ik hem niet meer de kans willen geven om het nog eens te kunnen doen.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:25

Storm schreef:
Ter info: het vorige topic uit 2018
jansje73 @ [LZP] Ben Ik Bedrogen ???

Oh in dit geval had ik echt niet zo makkelijk voor een tweede date gekozen xD hooguit een bakkie koffie drinken om zijn slappe excuses aan te horen en daarna zie ik wel verder.

Maar TS, mocht hij wel de ware zijn, wat ik voor je hoop, neem echt je tijd. Houd nog een beetje afstand en kijk het aan.

imaudy
Berichten: 5031
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:29

Hij speelt met je!

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:30

Ik zag de ts en wist direct waar het over ging.
Gaan de alarmbellen nu echt niet af bij je???

xSCWx
Berichten: 7057
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:33

Rennen en niet meer omkijken...

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:35

Ja, ik zou het doen. Mensen veranderen, geef hem een kans. Is het niks? Dan weet je het in ieder geval en blijf je niet met een “wat als”-gevoel zitten en kun je het voor jezelf afsluiten, want zo te lezen kon je dat voorheen niet. En als het van beide kanten goed bevalt, is dat alleen maar leuk :) Imo heb je niets te verliezen.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:41

Is hij nog van plan om naar Amerika te gaan?
Ik hoop voor je dat hij het meent en je niet gebruikt om iets op te vullen voor dit moment.
Geniet er van maar wees realistisch al denk ik dat het je niet meer gaat lukken. Je lijkt al helemaal voor hem gevallen.

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:45

Nee. Hij speelt met je, heeft slappe en rare excuusjes, voor zover ik uit je vorige topic kan halen. Dat er nog geen alarmbellen gaan rinkelen vind ik interessant. Dat hij maar even wat lieve dingetjes hoeft te zeggen en je meteen weer helemaal hoteldebotel bent, vind ik nog interessanter..

Withers
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-12-15

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:49

Heb je iemand die nuchter in het leven staat waar je regelmatig mee kan praten? Het klinkt alsof je erg het goede in mensen ziet en niet zo op je hoede bent voor hoe makkelijk dat tegen je gebruikt kan worden

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:53

Run, run. Nu kan het nog!
Ik zou hem echt geen 2de kans geven!

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:56

Nee dat zou ik zeker niet doen! Je weet hoe dit gaat aflopen, en het zal je de volgende keer alleen maar meer pijn doen. Bescherm jezelf want je hoopt op iets wat er niet inzit. Sorry TS, ik gun het je van harte maar andere mensen kan je niet veranderen (helaas) :(:)

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 00:05

Sja, hij kon door corona niet naar de kroeg en verveelde zich, en dan is het lekker makkelijk contact opnemen met iemand die hem in die 2 jaar blijkbaar nog leuk genoeg vond om niet te ontvolgen. Ofwel; hij wist dat je beschikbaar was en blijkbaar een gemakkelijke prooi.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 00:28

Hoe leuk je herinneringen aan de eerste date ook zijn, iemand die mij zo zou hebben behandeld, zou de schijt mogen krijgen. Dus ik heb nee gestemd.

Eleeke

Berichten: 2030
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 00:38

Alarmbellen hier.
in eerste instantie dacht ik : leuk , als een date mislukt, kan het twee jaar later best alsnog gezellig worden.
Maar toen las ik je oude topic.
Dit was niet zomaar een mislukte date, en zelf niet zomaar een " one night stand" van iemand die niets wil en nu van gedachten is verandert. Bij deze vent klopt iets niet.
Hij loog op een vreemde manier en heeft het daar twee jaar bij gelaten.

Lukasje
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 00:53

En lees ik nou niet dat hij momenteel met een ex vriendin ook aan het daten is ?!?!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110661
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 01:26

Nee, dit had ik ook niet gedaan. Ik denk dat je gewoon een makkelijk "hapje" voor hem bent.
En als hij nog gevoel voor je heeft na die 2 jaar, waarom heeft ie dan niets laten merken?
Ik denk ook dat jij je te makkelijk mee laat slepen en dat hij daarom snel misbruik van je kan maken.
Dit is zo te lezen absoluut geen fijne vent en als hij het echt had gemeend, had hij dat wel veel eerder laten weten.

Edit: nog eens het topic van 2018 gelezen. TS.. Rennen! Hard! Wat een nare en foute vent is dit..
Waarom zou je jezelf zo tekort willen doen door een relatie te willen met zo'n persoon?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 03:24

Ah nee, ik had 'm geen kans meer gegeven. Gaat het hier om 2 gezonde mensen of zijn er beperkingen?

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:24

Je bent 2 jaar verder en hebt het meeste al kunnen verwerken. Dan zou ik er niet voor kiezen om hem opnieuw de kans te bieden om je te kwetsen. Hij heeft het de vorige keer niet bepaald netjes aangepakt. Als hij dat wel had gedaan dan was het wellicht een ander verhaal geweest

shadowstar

Berichten: 340
Geregistreerd: 13-12-14

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:35

Wat Haarbal zegt dacht ik!
Ik hoop dat het goed afloopt TS maar vrees het ergste.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110661
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:49

TS, lees vooral je eigen topic van 2 jaar geleden eens terug.
Daarin zeg je letterlijk dat je nooit meer in zo'n kwal zult trappen.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:51

Haarbal schreef:
Sja, hij kon door corona niet naar de kroeg en verveelde zich, en dan is het lekker makkelijk contact opnemen met iemand die hem in die 2 jaar blijkbaar nog leuk genoeg vond om niet te ontvolgen. Ofwel; hij wist dat je beschikbaar was en blijkbaar een gemakkelijke prooi.

Dit.
Het lijkt er op alsof hij gewoon jeuk heeft en jij even kunt krabben.
Trap er niet in TS. Je kunt beter krijgen.