Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liiesjjj

Berichten: 1184
Geregistreerd: 08-01-08
Woonplaats: Hardenberg

Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 14:16

Hoi allemaal!

Via Marktplaats een leuk paardje gevonden bij Stal Vera Huntink, volgens Google ook wel Stal Wibedaki. Aangezien ik al best wat horrorverhalen rond heb horen gaan over handelaren, hier de vraag of iemand ervaring heeft met haar / deze stal(en)?

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 14:58

Liiesjjj schreef:
Hoi allemaal!

Via Marktplaats een leuk paardje gevonden bij Stal Vera Huntink, volgens Google ook wel Stal Wibedaki. Aangezien ik al best wat horrorverhalen rond heb horen gaan over handelaren, hier de vraag of iemand ervaring heeft met haar / deze stal(en)?


Ik ken haar niet maar weet wel dat Stal Wibedaki vroeger een pensionstal was die ermee gestopt is, in Harreveld. Als ik op haar naam zoek vind ik zowel hier op Bokt als op FB goede recensies. Ze heeft vroeger gewerkt op een goed bekend staande pensionstal in Doetinchem http://www.delangewilm.nl/historie/

4e bericht van boven [ED] Betrouwbare handelsstal
https://www.facebook.com/stalverahuntink/

Ik ken haar dus niet persoonlijk.

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:17

Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.


Als je nog wat wilt weten?
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!

Liiesjjj

Berichten: 1184
Geregistreerd: 08-01-08
Woonplaats: Hardenberg

Re: Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 15:45

@ ElCid: klopt! Ik had het ook al Gegoogled en daar kwamen positieve reacties uit, maar wilde het even zeker weten.

@Janine: oké super om te horen! Dan ga ik met een gerust hart kijken

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:52

Liiesjjj schreef:
@Janine: oké super om te horen! Dan ga ik met een gerust hart kijken


1e bericht op bokt. Zou mij wat voorzichtig maken..

Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:54

JanineLe schreef:
Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.


Als je nog wat wilt weten?
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!


Heb je daar helemaal een profiel voor op Bokt aangemaakt?

Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:54

Mara2000 schreef:
Liiesjjj schreef:
@Janine: oké super om te horen! Dan ga ik met een gerust hart kijken


1e bericht op bokt. Zou mij wat voorzichtig maken..


Ik ook. Verder ook helemaal geen persoonlijke info over haar of het paard

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Re: Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:21

Zucht.. Vandaar dat ik dus nooit reageer op welk topic dan ook :') Probeer iemand even te helpen met mijn positieve ervaring.. Maar iedereen mag me best pb'en, het paard staat nog wel op haar Facebook met de verkoopadvertentie, kan ik foto's sturen van het paard bij mij, foto's dat ik daar aan het rijden ben... Heb de gesprekken met haar nog..

Dat ik mijn profiel niet heb volgedrukt met foto's van mijn paard, maar alleen het leuk vind om op bokt mee te lezen is blijkbaar ook niet goed... Maar goed, succes.

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:22

Autumnn schreef:
JanineLe schreef:
Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.


Als je nog wat wilt weten?
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!


Heb je daar helemaal een profiel voor op Bokt aangemaakt?


En, als je kijkt ben ik nu een jaar geregistreerd. Dus nee, heb niet gewacht op een topic over deze stal :')

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:24

Hier ook zeer positieve ervaring van 2 jaar geleden en geen nieuw bokt account

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110664
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:29

Autumnn schreef:
JanineLe schreef:
Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.


Als je nog wat wilt weten?
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!


Heb je daar helemaal een profiel voor op Bokt aangemaakt?


Joh, ze heeft het account al sinds 2019, dus waarom zo'n rare reactie?
Ze mag toch hier met een eerste bericht reageren?

Liiesjjj

Berichten: 1184
Geregistreerd: 08-01-08
Woonplaats: Hardenberg

Re: Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 17:32

Rustig aan maar. Ik heb op Google ook alleen maar positieve reacties gevonden, maar deze kwamen uit 2018 en 2019. Dus voor de zekerheid even een topic gestart om te kijken of er recente ervaringen waren.

Ik heb ook een aantal pb’s ontvangen met mensen die een goede ervaring hebben met deze stal. Dus als iemand daar bovenop in dit topic ook een positieve reactie heeft, geeft mij dat wel een goed gevoel.

Dus ik ga zaterdag mooi kijken

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 18:59

Liiesjjj schreef:
Rustig aan maar. Ik heb op Google ook alleen maar positieve reacties gevonden, maar deze kwamen uit 2018 en 2019. Dus voor de zekerheid even een topic gestart om te kijken of er recente ervaringen waren.

Ik heb ook een aantal pb’s ontvangen met mensen die een goede ervaring hebben met deze stal. Dus als iemand daar bovenop in dit topic ook een positieve reactie heeft, geeft mij dat wel een goed gevoel.

Dus ik ga zaterdag mooi kijken


Veel plezier! De paarden die ik nu te koop zie staan lijken me erg leuk, hopelijk bevalt het en is het de juiste match voor je! :-)

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:04

Hier ook positief. Heb het paard dan wel niet gekocht waar ik bij ging kijken, maar de service van Vera was fijn & het zag er goed uit.
Verhaal klonk eerlijk, mocht paard zelf uit de box halen, zadelen, kiezen wat ik wilde zien (vrijspringen, voorrijden, zelf enz.)

Had geen klik met het paard, maar zou er gerust weer gaan kijken.

boemel

Berichten: 8386
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Ervaringen Stal Vera Huntink / Stal Wibedaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:16

ik ben een paar maanden geleden bij Vera geweest. Uiteindelijk geen paard gekocht.

Paarden staan er netjes bij en ze is vriendelijk en totaal niet opdringerig.

Ik heb daar 2 Paarden proefgereden.
Met de 1e geen klik. De 2e was niet rad in de bak. Ze gaf aan dat ze vermoedde dat hij teugelkreupel was, omdat hij erg slecht met veel slof gereden was. Wel een erg leuk paard overigens. Ook nog even met m buiten gereden. Toen vond ik m top.

Hij was gewoon te hoog geprijsd voor een dergelijk projectpaard en daarom laten staan.

Verder vond ik dat ze de paarden eerlijk reed. Ben inmiddels geslaagd in het kopen van een paard, maar mocht ik ooit weer zoeken, dan ga ik zeker weer naar haar toe als ze wat leuks heeft staan.