Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 15:15

Hoi, ik ben benieuwd of jullie weleens met vrienden/vriendinnen zijn weggeweest en de vakantie een negatieve invloed op de vriendschap heeft gehad, en waardoor dit kwam!

Aanleiding is eigenlijk dat ik met iemand op vakantie zou gaan en niet meer ben uitgenodigd, en er eigenlijk achterkom dat vriendschappen en vakanties nog best complex liggen. :) Ik denk dat de meeste onenigheid komt door:
- Andere wensen (wel/niet uitgaan, soort vakantie)
- Ander budget waardoor één zich continue moet aanpassen of dingen niet kan doen.

Ik heb zelf weinig negatieve ervaringen verder gehad (hooguit kleine ergernissen) en ben vooral op vakantie geweest met vriendinnen die dezelfde verwachtingen hadden. :)

Wel vroeger eens op vakantie geweest met een vriendin waarbij ik twijfelde of op vakantie gaan wel een goed plan was, omdat ze veel kon zeuren over dingen (heel lastig met eten bijv.) en alles wilde plannen, en ik totaal niet. Uiteindelijk zijn we wel geweest, 9 dagen geloof ik, en is het helemaal goed gegaan. Zij heeft gewoon alles gepland qua excursies en ik vond het wel prima, zij wilde elke avond om 10 uur slapen dus ging ik lekker alleen over de boulevard wandelen (we zaten op een eiland). Dat was soms wel saai maar ook geen ramp, en wel een mooie en ontspannen vakantie gehad. Paar jaar later zijn we wel uit elkaar gegroeid, maar dat kwam niet door de vakantie.

Wat zijn jullie ervaringen, en heeft de vriendschap het overleefd?

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:29

Ik ben een keer gedumpt op dag 2 van de vakantie op Cuba.
Had de reis van mijn leven moeten worden.
Uiteindelijk heb ik mij zelf herpakt.
Vriendschappen gesloten met een grote groep gezellige ordinaire Britten. En hij zat alleen.

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 15:36

daantjuhhh schreef:
Ik ben een keer gedumpt op dag 2 van de vakantie op Cuba.
Had de reis van mijn leven moeten worden.
Uiteindelijk heb ik mij zelf herpakt.
Vriendschappen gesloten met een grote groep gezellige ordinaire Britten. En hij zat alleen.


Wauw dat is l*llig van hem! En ook echt op dag 2 zelfs.. Zijn jullie nog wel samen teruggevlogen?

Goed dat je je hebt herpakt en er het beste van hebt proberen te maken!

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:41

Ik zou niet met elke vriend / vriendin die ik heb op vakantie gaan. Nu heb ik ook niet de wereld aan vrienden maar er zijn er genoeg waarvan ik denk nou liever niet.

Mijn beste vriendin zou ik zo mee op vakantie gaan , dat zijn we ook al wel steeds aan het plannen. We hebben dezelfde interesses en manier van denken over een vakantie. Zo willen we beide een vakantie waar we kunnen mountainbiken , paardrijden , plekken ontdekken en kunnen fotograferen. En spontane ongeplande actie's zijn we beide ook wel van. Eten zou ook niet een groot probleem zijn ik pas mij daar wel makkelijk in aan. Ook qua budget zitten we aardig op een lijn.
Nu ben ik ook totaal niet iemand die houdt van ruzie of onenigheid.

Vindt vaak met familie op vakantie sneller uitlopen op ruzies en irritaties.

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:43

Art_ofLiving schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik ben een keer gedumpt op dag 2 van de vakantie op Cuba.
Had de reis van mijn leven moeten worden.
Uiteindelijk heb ik mij zelf herpakt.
Vriendschappen gesloten met een grote groep gezellige ordinaire Britten. En hij zat alleen.


Wauw dat is l*llig van hem! En ook echt op dag 2 zelfs.. Zijn jullie nog wel samen teruggevlogen?

Goed dat je je hebt herpakt en er het beste van hebt proberen te maken!

Ja we zijn wel samen teruggevlogen.
Wel miste hij bijna het vliegtuig. Hij was namelijk zijn visum kwijt. Dus toen ik in het hokje mijn visum liet zien kwam hij in paniek zijn hokje uit naar mij. Volgens hem had ik zijn visum kwijt gemaakt. Maar die had ik echt niet. Toen moest ik door het poortje en hij werd apart meegenomen. Erg leuk was dat zijn Engels bar slecht was. Ik hoopte zo dat hij het vliegtuig zou missen. Helaas kwam hij op het allerlaatste moment toch door de douane.

Hebben zelfs nog samen de hotelkamer moeten en delen. Maar ja. Ik vertikte het om geld uit te geven terwijl hij degene was die het uit maakte.

Ik had nog wel gekeken of ik mijn vlucht om kon boeken. Maar dan moest ik 700€ bij betalen. Vond ik ook zonde.

Marije112

Berichten: 3387
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:46

daantjuhhh schreef:
Ik ben een keer gedumpt op dag 2 van de vakantie op Cuba.
Had de reis van mijn leven moeten worden.
Uiteindelijk heb ik mij zelf herpakt.
Vriendschappen gesloten met een grote groep gezellige ordinaire Britten. En hij zat alleen.


:wow:

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:51

O daantjuhhh wat erg :oo wel leuk dat hij er zelf nog de meeste last van heeft gehad.

Ik heb echt nooit hele nare dingen mee gemaakt. Wel irritaties, maar bij mij helpt het vaak om even afstand te nemen door ergens rustig te gaan lezen of alleen een stukje te gaan wandelen.

Gini
Berichten: 17898
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:02

Ik zou echt niet zo snel ruzie maken om van die kleine dingetjes op vakantie.
Zo ben ik eens met een vriendengroepje op vakantie gegaan en vond ik het enorm zonde om de tweede avond in de McDonalds te spenderen in plaats van de eigen lokale keuken te gaan proeven. Maar ik zie mezelf daar echt niet ruzie over maken.
Nu is het wel zo dat de echt grote dingen je op voorhand wel doorspreekt hoop ik. Zo heeft dezelfde vriendengroep ook eens het plan opgevat om een echt feestweekend te gaan doen. Hoofdfocus lag op uitgaan en dan 's ochtends tot de middag in bed liggen. Zulke vakanties trekken mij helemaal niet, dus ik heb dan ook gepast en dat was geen probleem. Ik ga dan inderdaad niet meegaan om een heel weekend te klagen dat het niet leuk is en dat niemand rekening houdt met wat ik wil.

Budget, soort vakantie, welke activiteiten etc. zijn toch wel dingen die ik voor het boeken van de vakantie ongeveer duidelijk willen hebben. En dan kan het nog altijd zijn dat je ergens water bij de wijn moet doen, als je dat helemaal niet wilt, kan je ook kiezen om alleen op vakantie te gaan.

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:02

Ik ben een paar jaar met een vriendin op vakantie gegaan en zij zei altijd: als we maar doen wat jij wil dan gaat het prima.
Nee hoor, altijd veel lol gehad.Ga nu regelmatig met mn zus en de paarden weg en op wat zussengekibbel ook altijd leuk.

Vorig jaar met nog 2 anderen erbij naar de Almeloose ruiterdagen geweest en was ook beregezellig.

Skessa_
Berichten: 10608
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:15

Toen ik 17 was met een vriendinnetje op vakantie geweest naar Renesse. Zij kreeg daar een vriendje en liet mij compleet links liggen.
Toen we terug waren geen contact meer gehad. Tot een paar maanden naderhand toen het uit was gegaan. Toen heb ik vriendelijk bedankt en gezegd dat ze dat maar eerder had moeten bedenken.


Verder nog wel een aantal x met vriendinnen op vakantie geweest. Dat is altijd wel super leuk geweest en goed gegaan :D

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:15

Ik ben een aantal jaar terug met een vriendin voor een week naar Rome geweest.

Bij ons kwam de ruzie voor dat we daadwerkelijk gingen. Zij had de vakantie geboekt en zou betalen, dus ik had mijn deel aan haar al heel vroeg over gemaakt. Kreeg ik 1 of 2 weken voor de vakantie een telefoontje vanhet reisbureau ze stonden op het punt van cancellen omdat er tot die ochtend niks was betaald en ze niet reageerde op mail en telefoons. Uiteindelijk had ze die ochtend op 50 euro na het bedrag overgemaakt. Dus die resterende 50 euro heb ik betaald zodat de vakantie doorging. Ik heb meteen contact gezocht met haar maar de eerste 3 dagen kreeg ik dat ook niet.

Uiteindelijk heb ik toen zelf een plan gemaakt van wat ik allemaal wilde zien en wanneer enz. Zei kwam later met een slap excuus en is mee gegaan in mijn plan. De vakantie was verder leuk ik heb kunnen doen wat ik wilde en zij liep mee.

Uiteindelijk is de vriendschap ook vervaagd niet direct door de vakantie maar heeft denk ik wel een rol gespeeld.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:26

Ik heb een keer een hele negatieve ervaring met iemand gehad. Wat heel jammer is want we waren 7 jaar best goede vrienden. Weekje festival maar op de heenweg had meneer mijn auto gesloopt en ik heb er helaas geen cent van gezien. Als het een ongeluk was geen probleem. Maar niet wanneer ik lig te slapen 170 knallen en daarna de transformator met de accu mollen door er 2 telefoons, 3 power banks en de airco tegelijker tijd aan te zetten. Ik had daarvoor 5 uur achter mekaar gereden in de avond en was knock out vandaar dat ik het niet merkte. We zouden afwisselen maar hij hield een half uurtje in de nacht rijden al niet vol.
Daarna was die helemaal kwaad omdat ik was gaan aanpappen met een meisje waarvan hij bedacht had om die te "scoren" helaas voor hem vond ze mij leuker.

Een andere was toen ik met een alleen maar jongens groep weg ging. Op een gegeven moment vond er een grappig om grappen te maken dat ik ongesteld was en over mijn geaardheid. Toen er een begon ging de rest ook aan de slag. Heb toen daar 2 leuke britse meiden ontmoet en daarmee een goede week gehad.

Met al mijn andere vrienden nooit geen problemen gehad op vakanties. Zelfs niet toen we een maand door europa met een rugzakkie rondtrokken.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:27

Ik zou 2x met vrienden gaan, eerst kwam corona en daarna hebben zij zelf vlak voor vertrek afgezegd en vervolgens mijn nummer geblokkeerd zonder aanleiding. Gelukkig dat de vakantie met hen niet is doorgegaan.
Ik ben ook eens met een vriendin geweest die alleen maar op een barkruk wilde zitten en zuipen, als het dan nog bij een leuke tent was maar dat was het ook niet.
Ik ben later nog een weekend met haar weggeweest(ik was toen 17), tijdens het stappen werd ik ziek (bleek een maagzweer te zijn) maar ik kon mooi in mijn eentje met de taxi vanuit een onbekende stad naar huis want zij bleef.
Vriendschap heeft het half overleefd.

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:32

Ow, heerlijk, een popcorn en cola topic :')

Ik ging een keer een week met een vriendin op paardrij-vakantie op Terschelling. Had ik nooit moeten doen. Onze enige overeenkomst was namelijk de paarden...
Ze blowde, en vroeg van te voren of ik het erg vond als ze dat ook tijdens deze week deed. Nee, zolang ze niet op onze kamer rookte geen enkel probleem. De boot afstappend ging de eerste joint aan. Op onze kamer aangekomen ploften we onze koffers op de bedden, en serieus, dat vond ze het goede moment voor de opmerking dat ze van me verwachtte dat ik deze week wel helemaal los zou gaan. Met blowen en alcohol.
Ik ben best saai daarin, maar wanneer iemand me op die manier voor het blok zet gaan bij mij helemaal de hakken in het zand. Heb overwogen om direct naar huis te gaan, maar dat was me teveel weg gegooid geld. Kortom, het werd een lange week uitzingen, tussen de mooie strandritten door. Op de terugweg is ze (goddank) overgestapt in een andere trein, en heb ik haar nooit meer gezien. Geen seconde gemist.

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:43

Met mijn beste vriendin heb ik geweigerd om op vakantie te gaan. Zij was meer een feestganger en wilde naar zo'n geesteskind, en ik ben compleet het tegenovergestelde. Ze is superlief, maar dit zijn nou net van die situaties die een vriendschap kunnen beschadigen.

Ik ga wel op vakantie met een groep vrienden van de Regency liefhebbers (niet alleen Nederlandse nationaliteit). Ik ben al wel samen met anderen naar balls (ook in het buitenland) en bijv het Jane Austen festival in Bath geweest, maar dat is gewoon super te doen. Iedereen heeft eenzelfde grote interesse, en je leert ook nog zoveel leuke mensen kennen. Dat gaat altijd goed.

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:43

Mijn relatie is laatst stuk gegaan op vakantie in Budapest, ik heb uiteindelijk wel de bom gedropt. Het ging al langer niet goed, hij woonde in Duitsland en we hadden elkaar al een maand niet gezien en zijn dan meteen op vakantie vertrokken. De confrontatie was toen gewoon te groot, was niet van plan om het daar uit te maken maar tijdens een ruzie kwam het er plots allemaal uit. Echt geen leuke ervaring, maar achteraf wel gewoon nog het beste van gemaakt.

Dan een keer met unief vrienden naar Berlijn gegaan, met vriendinnetje dat bij mij op de kamer sliep afgesproken dat we geen jongens mee namen naar onze kamer want we hadden samen een tweepersoonsbed. Krijg ik een avond tijdens het uitgaan plots een smsje dat ze een jongen mee had en die was ziek. (Corona was toen ook net aan het opkomen) heb toen in een andere kamer geslapen bij iemand op het hotel met veel geluk maar was toen wel echt boos want ik moest ook nog in dat bed slapen. Daarna is de vriendschap ook niet meer 100% hersteld. De week erna was ik dus ook ziek. Geen idee of het corona geweest is, maar de week daarna ging het land dicht :+

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:48

Ik ga altijd alleen op vakantie, precies om dit soort dingen te voorkomen :+

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:51

Ik kan absoluut niet met al mijn vriendinnen op vakantie. :+
Met een kan het wel, daar ben ik een paar jaar geleden een week mee weg geweest. Heerlijk! :D

Maar hoe leuk en lief ik mijn vriendinnen ook vindt, we zijn te verschillend om lang met elkaar op te trekken. Gelukkig zijn mijn vriend en ik precies hetzelfde, dus geen problemen mee om op vakantie te gaan. :D

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 17:02

Tig jaren geleden met schoonzus, haar verloofde en een vriendin ( en ik en mijn echtgenoot) op vakantie geweest. een week lang naar zeeland in een huisje. Super gezellig, leuke week gehad.
Jaar later met schoonzus en intussen haar man en echtgenoot en ik een week naar belgië. Dat was eens maar nooit weer. Jeetje wat een rotweek. Hij was zo vervelend, wilde niks, deed niks en deed alleen wat hij leuk vond. Was erg niet-sociaal bezig. Echtgenoot en ik hebben heel veel gewoon zelf gedaan, uitstapjes en zo. Maar het was niet gezellig. Half jaar later is schoonzus gescheiden, dus het probleem was opgelost.

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 17:53

daantjuhhh schreef:
Ja we zijn wel samen teruggevlogen.
Wel miste hij bijna het vliegtuig. Hij was namelijk zijn visum kwijt. Dus toen ik in het hokje mijn visum liet zien kwam hij in paniek zijn hokje uit naar mij. Volgens hem had ik zijn visum kwijt gemaakt. Maar die had ik echt niet. Toen moest ik door het poortje en hij werd apart meegenomen. Erg leuk was dat zijn Engels bar slecht was. Ik hoopte zo dat hij het vliegtuig zou missen. Helaas kwam hij op het allerlaatste moment toch door de douane.

Hebben zelfs nog samen de hotelkamer moeten en delen. Maar ja. Ik vertikte het om geld uit te geven terwijl hij degene was die het uit maakte.

Ik had nog wel gekeken of ik mijn vlucht om kon boeken. Maar dan moest ik 700€ bij betalen. Vond ik ook zonde.


Daar zou ik stiekem wel om gniffelen, dat zijn zelfredzaamheid dus niet zo goed was :o

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 18:07

Wat een verhalen trouwens!

Ik heb wel wat voorbeelden waarbij het voor de vakantie al misging dus de vakantie er niet eens kwam.

- Ik zou dus pas met een bekende (ken ik al 2+ jaar) op vakantie gaan, ze zou een andere gezamenlijke vriendin ook meevragen + nog enkele mensen die ik niet kende. Komt ze pas met een slap excuus waaruit blijkt dat die gezamenlijke vriendin wel mee gaat en ik dus plotseling niet. Terwijl ze eerst nog zo enthousiast was. Zeg dan gelijk dat je liever toch een ander meeneemt..

- Een goede vriend van mijn man en ik, heeft sinds kort een vriendin die nogal een controlfreak is. Zij vroeg of we met z'n 4en een weekend weg konden, wij stonden daar voor open en zeiden dat ons dat leuk leek. Bleek zij al onder voorbehoud een huisje te hebben geboekt etc, terwijl wij hadden verwacht het weekend met z'n 4en te gaan plannen en afspraken te maken over het aantal dagen en budget etc. Toen we hoorden dat zij zonder ons beslissingen aan het maken was hebben we afgezegd en uiteindelijk zijn zij ook niet meer gegaan.

- Met diezelfde meid (en nog wat andere meiden) moest ik een weekend voor onze gezamenlijke vriendengroep organiseren. Zij domineerde alles omdat ze bang was dat het anders fout zou lopen. Van kamerindelingen tot corvee-taken en dagplanningen tot op het halfuur, en dat voor een groep volwassenen.. Uiteindelijk flinke discusses met haar gehad over mensen zelf zeggenschap geven, ze appte ook mijn man steeds met taken terwijl hij niet in de organisatie zat, en ze wilde mensen weigeren zich later nog op te geven. Er wilden namelijk nog 2 mensen mee die eerder financieel krap zaten dus niet wisten of ze nog meekonden. Dus hadden m'n man en ik aangeboden in een hotel in de buurt te slapen, dat zelf te betalen, en overdag naar het huisje te komen, maar dat veroorzaakte dat ik publiekelijk in een appgroep aan de schandpaal werd genageld. :') Dat weekendje ging wel door en was uiteindelijk leuk, die meid en ik hebben elkaar vooral ontlopen.

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:21

Captain schreef:
Ik kan absoluut niet met al mijn vriendinnen op vakantie. :+


Dat!
Vroeger ging ik jarenlang met verschillende vriendinnen op vakantie. Vaak met zijn drieën, maar ik ben ook met hen beide samen op vakantie geweest. Op gegeven moment is dat van mijn kant gestopt, samen zijn zij toen nog wel geweest. Ik merkte dat we gewoon te verschillend waren met teveel verschillende behoeften en dat zorgde continue voor irritatie bij mij. Ik ben daar dus mee gestopt. Lieve vriendinnen, maar vakantie hoeft niet meer.

Met een andere vriendin ben ik jarenlang op vakantie geweest, de langste was een maand Australië, en dat ging altijd perfect. Inmiddels ga ik al jaren met mijn partner, maar met haar ga ik nog steeds ieder jaar een weekendje weg.
Naast haar heb ik nog 1 vriendin met wie ik heel goed op vakantie zou kunnen.
De rest van mijn vriendinnen vind ik leuk voor even, maar niet meer dan dat :+

Earth

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:28

Ik weet inderdaad ook wel een paar mensen waarmee ik het wel zou uithouden, maar ik weet ook een paar vrienden waar ik na een paar dagen helemaal gek van zou worden.
Ik heb geloof ik nog geen gekke ervaringen meegemaakt op vakantie. Maar dat komt denk ik omdat ik best wel vrij ben en niet perse alles met die persoon samen wil doen. Lekker je eigen gang gaan en plezier hebben.

Roihi

Berichten: 2888
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:50

Hier ook wel eens een negatieve ervaring gehad.
Was met die vriendin al eens 15 dagen op vakantie geweest en dat was geweldig, echt een topreis.
De volgende reis ging helemaal de mist in.
Het begon al toen ze, nadat we geboekt hadden, een vriend kreeg.
Heb meermaals aangegeven dat als ze liever met haar vriend wou gaan het ok voor mij was, dat ik dat begreep.
Ze bleef beweren dat ze met mij wou gaan en het wel zou lukken.
Vlucht ernaartoe ging maar vanaf we voet in hotel gezet hadden ging haar humeur op donder want ze mistte haar vriend toch.
Begrijpelijk natuurlijk en ik hoopte dat ze gewoon eventjes tijd nodig had maar helaas.
Humeur bleef slecht.
Het werd nog erger toen we de tweede helft heel erg slecht weer kregen en ik ook nog eens ziek werd na een kloof wandeling waarbij we uitgeregend in een ijskoude bus met de airco op max terecht kwamen om terug naar hotel te gaan.

Achteraf heeft ze nog opgebiecht dat ze op dag 1 al naar terugvluchten heeft gezocht en als er een plekje was geweest ze naar huis zou zijn vertrokken, mij achter latend. :=
We hebben een paar goede/leuke momenten gehad maar zeker niet genoeg om de reis als tof te kunnen bestempelen. Het was vreselijk.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:04

Jeetje wat een verhalen. Ik ben momenteel met een vriendin op vakantie. Daar ga ik elk jaar mee weg. Al wat jaren. Maar ik ken haar al een jaar of 18. Dus dan ken je elkaar inmiddels wel. Maar heb ook een vriendin die ik al mijn hele leven ken (+ in de buik) waar ik niet zo snel een week mee weg zou gaan. Ik heb namelijk gewoon andere eisen aan een vakantie. Maar nu moet ik zeggen dat ik wel best makkelijk ben. Ik wil best stappen, op het strand liggen, fietsen, wandelen, snorkelen of gewoon de hele dag rondhangen. En ik ga ook best in mijn eentje wel op pad als de ander niet wil. :=

Maar ben ooit op de middelbare school met een groep vrienden weg geweest. Een vriendin daarvan moest per se de vriend mee. Ik kende hem wel een beetje maar niet super goed. Wij nog voorstellen van joh anders doen jullie een eigen tent kan je gewoon seks hebben enzo. We sliepen namelijk met 3 meiden en 4 jongens in 1 tent. Maar nee, ze gingen het wel gewoon 8 dagen niet doen. Nou kan je vertellen wie er 8 dagen lang naar krikkende mensen op 1,5 meter afstand heeft liggen luisteren. Ik. 8)7 Ging het meisje naast me ook nog doodleuk zichzelf even voorzien want die werd er hitsig van.

Ook nog zo hondsbrutaal zijn en vragen of ik even de lamp aan wilde doen want ze kon haar condooms niet vinden. En als ik overdag dacht van goh, eens kennis maken met haar vriend. Dan werd ze boos want ik mocht niet naast hem lopen. Ze heeft zich echt vreselijk verwend gedragen die vakantie. :=

Heb ze daarna nooit meer echt veel gesproken. Ben een goede vriend uit die groep vorig jaar (dronken) in de stad tegengekomen en dat is nu een van mijn beste vrienden. Het voelt helemaal niet alsof we elkaar die 6 jaar lang niet gezien hebben.