foto omzetten naar minimalistische lijnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2416
Geregistreerd: 07-02-11

foto omzetten naar minimalistische lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 11:34

Help ik kom er niet meer aan uit :') ik heb geen idee waar ik het plaatsen moet en vond het wel onder techniek passen, excuses als het niet klopt :')

Ik wil dolgraag op mijn kamer to be een mooie navy muur met daarop mijn 3 meest betekende paarden geschilderd in losse simpele lijnen. Ik
wil daarvoor een los sjabloon maken en lekker kliederen. Wie weet gaan ze wel als folie erop, dan kunnen ze er gewoon af als ik t zat ben :')

Ik heb 3 mooie Hoofd foto’s van ze en dit is mijn eerste poging tot ze bij elkaar brengen


Afbeelding


Heel kneuterig en niet zou netjes met strakke lijnen zoals ik wil. De aftekeningen van desbetreffende paarden vind ik wel goed gelukt. Ik stoor mij vooral aan de bovenkant hoofd en oren... paard nummer 1 is een Arabier, maar dat toont de lijn alles behalve.

Maar er zijn vast en zeker bokkers die handiger zijn als ik met CS6 programma’s en mij een handje willen helpen. Ik ben wel van het ‘zeluf’ doen. Welk programma kan ik het beste gebruiken? Ze eerst los zetten in Photoshop en vervolgens in illustrator een vector ervan maken door ze met de hand te traceren? Ik weet het niet meer :')

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Re: foto omzetten naar minimalistische lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:24

Kun je er niet in Illustrator meteen een vector van maken en dan wat spelen met de precisie waarmee Illustrator traceert?