Paard aan huis Heerhugowaard... vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Paard aan huis Heerhugowaard... vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 23:38

Wij hebben een huis gekocht in Heerhugowaard. Nu zouden we ons paard in de tuin kunnen plaatsen. Dan daarbij zoekend naar een shet (is ze helemaal waus van, van kleine shetjes).

Alleen nu is de vraag. Woon jij in Heerhugowaard? En heb jij paarden aan huis? Zoja waar haal jij je hooi en waar breng jij je mestafvoer heen? Bij boeren in de buurt?

Ben een beetje op zoek naar ervaringen. Net al topics bekeken over prijzen paarden aan huis.

Hoor het heel graag :)

Elsje123

Berichten: 581
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 06:37

Hoi Dito, wij wonen sinds kort een stukje boven jou, in Anna Paulowna en hebben paardjes aan huis. Ons hooi halen we in Anna Paulowna, dus dat is voor ons makkelijk. Mocht je nu niet iets dichterbij kunnen vinden kan ik je via pb wel een telefoonnummer sturen. Mest afvoeren mogen we ook daar doen, maar we willen eerst even kijken of het ons gaat lukken om te composteren. Het hooiadresje hebben we btw op marktplaats gevonden, misschien een idee om daar ook even te kijken? (Als je dat nog niet gedaan hebt?)

Verder volg ik je topic ook even, want wij komen dus ook niet uit deze regio en tips en trucs zijn altijd handig.

Gr. Ellen

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Paard aan huis Heerhugowaard... vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 07:35

Tnx voor je reactie! Lief aanbod ook. Helaas inderdaad wel iets verder. Vind het lastig wat de prijzen etc zoal zijn. Laten we hopen op wat reacties :)

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Paard aan huis Heerhugowaard... vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 08:01

Ik heb ze in Slootdorp aan huis. Hooi haal ik hier 2km vandaan en mag daar ook mijn mest brengen.

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 08:22

ik woon in heerhugowaard. pb voor adresjes mag altijd. je mag evt. ook mijn mini's lenen als maatje. 2 merries van rond een meter, nmprs.
Afbeelding