Zomerfrustraties

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
maralyn

Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 18:16

Niks is af en toe lekkerder dan even flink grommen en mopperen.

Laten we dit vooral niet op elkaar doen...!

Frustraties mogen van alles zijn.
- te warm.
- te droog.
- zwetende mensen.
- je eigen zweet waar jij je aan ergert.

Brand los.

Mijn HUMAX kastje valt continu uit, en dit is de tweede in n half jaar. :') en heb je één avond helemaal niks. Je raad het.
Best frustrerend met deze warmte. :') steeds opstaan (klaag klaag hahaha!!!)

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:19

Zomer is gewoon mijn ergernis

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Dammie

Berichten: 3312
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:23

Mijn slaapkamer is nu 28 graden Celsius warm. En ja, ik had de hele dag alle ramen dicht en de gordijnen ook.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

Majolen

Berichten: 1061
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:23

Het is te warm. Vreselijk zweten zweten zweten, plak plak plak plak en dan de jeuk die volgt...
Mijn paarden hebben ruim een week vrij gekregen, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ook maar iets met de paarden te doen.
En... ik wil zo graag want het rijden ging zo fijn. <klaag, klaag>

Pandora2
Berichten: 19839
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:25

Het ziet er hier uit zoals in het zuiden van Spanje. Niks groen meer. Zelfs bomen zijn in herfstmodus.
Ik heb mijn ventilator kapot gekregen. :roll:
Het is te warm boven in de slaapkamer.

dalena

Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:29

Wespen... Die val die ik heb gemaakt werkt niet. Af en toe een wesp maakt me niet uit. Maar ze zitten de hele tijd bij het zwembad en dat wordt erg vervelend

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

ryukapple

Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:32

Dat morgen mijn laatste dag post bezorgen is voor mijn vakantie (zaterdagbezorger) en nu net super heet is terwijl het volgende week als ik vrij ben waarschijnlijk perfect bezorgweer wordt :')

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:34

Jaaaa ff stoom afblazen hoor hahha!

Rijden ging net zo lekker...Nu veel te warm om ook maar iets te doen. Nu weet ik dat paard vaak snel te veel energie krijgt als ze pak m beet een dag of 3 niet of weinig gewerkt heeft. Dus ben benieuwd of ik mijn wekker nog moet gaan zetten komende dagen, om dan voor e ergste warmte uit nog wat training met haar te doen...

Siers83

Berichten: 7260
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:40

Lau schreef:
Zomer is gewoon mijn ergernis

Ja hier ook. Alles haat ik eraan. Te warm, zweet, alles droog en dor buiten, zelf gaar door slecht slapen. En ook slecht eten want geen honger door de warmte. Ja echt ik haat zomer! _-:(

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101350
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:46

Ik haat vliegen. Rotbeesten. :x


Zertab

Berichten: 12068
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:46

Zweet. Overal zweet.

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:51

Vliegen, muggen, wespen, hitte, plakken, airco die 27 aug geleverd wordt ipv nu, vakantie die we in de regen hebben doorgebracht 3 weken geleden en met dit weer moeten werken. 30 weken zwanger van de laatste en alsnog nieuwe zwangerschapskleding moeten kopen omdat spijkerbroeken echt niet kunnen met dit weer en ik dacht dat 2 zomerjurkje wel genoeg was, Vriend die klaagt over de hitte en ligt te draaien ipv stil te liggen. Maar het meeste medelijden heb ik met de stukadoor die vanaf maandag onze zolder gaat doen.

[o]

poetser

Berichten: 4293
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:59

Mijn buren! Komen in MIJN tuin, via hun slaapkamerraam, lopen door MIJN deur naar binnen en zitten dan gezellig op MIJN bed te babbelen. En het gore lef nog hebben om te vragen waar ik mij nou druk om maak! Kan mijn eigen slaapkamer niet meer verluchten omdat die gedrochten van hiernaast denken dat ze zomaar alles mogen. Nu zijn ze al een paar uur met de deuren aan het slaan, roepen, tieren en dat binnen, buiten en op de gang. Oh ja, de oudste is zelfs al een paar keer door mijn keukenraam binnen gekomen. Stond gewoon ineens in mijn keuken. Kind is 14 jaar oud -:(-
Sorry, ben normaal een heel lief en kindvriendelijk mens, maar deze hebben bepaalde grenzen overschreden. Geen fatsoen, noch respect.

Verder is het veel te warm buiten. Een graad of 10 minder zou perfect zijn.

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:01

Dat ik deze dagen niet door kom zonder of 6 ibuprofen per dag te slikken of een knetterende knetterende koppijn/migraine.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

luuntje

Berichten: 13926
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:04

Poetser wat erg die buren.
Heb je de wijkagent gebeld met wat je kan en mag doen tegen ze?

Ergernissen: te warm,te luidruchtige mensen in de buurt.

[o]

frensje
Berichten: 719
Geregistreerd: 12-11-10
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:05

Buren (echt een stuk verderop) waarvan ik de Nederlandstalige muziek de hele avond moet aanhoren. Waarom denken mensen dat iedereen iedere dag weer hun muziek willen horen?

Hard work pays off

Ibbel

Berichten: 48928
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:07

Poetser: dat heet huisvredebreuk en is strafbaar. Politie bellen. Je hebt in feite gewoon insluipers in huis.

Selente
Berichten: 1855
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:10

Ik ben geen ochtendmens.... en door deze hitte wordt ik verplicht om extra vroeg op te staan zodat ik iig nog IETS met de paarden kan doen. :+

En hoezo heb ik trouwens geen zwembad op mijn balkon?! Ga toch eens met de huurbaas het erover hebben. :')

poetser

Berichten: 4293
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:12

luuntje schreef:
Poetser wat erg die buren.
Heb je de wijkagent gebeld met wat je kan en mag doen tegen ze?

Ergernissen: te warm,te luidruchtige mensen in de buurt.


De buren zijn erop aangesproken door de wijkagent, maar hun moeder is de taal niet machtig en zonder bewijs is het hun woord tegen dat van mij. Ook zou ik erover na moeten denken om de tuin te delen 8)7 Ben echt de beroerste niet wat dat betreft, maar die kans hebben ze toch mooi verpest. Verder moet ik gewoon bellen als ze weer binnen zitten, maarja tegen de tijd dat de politie hier is, zijn zij weer weg natuurlijk.

Nog een frustratie, dat ik vanaf het middaguur tot zonsondergang moet kiezen tussen de zon binnen of uiteindelijk het licht aan omdat ik de zon niet meer kan buiten houden. -O-

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

Laurievc

Berichten: 4406
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:14

Veeeeeeul te warm... Vreselijk. Zovel voor mij, als voor de dieren. Een heel jaar door herfst, helemaal prima voor mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:21

Lau schreef:
Zomer is gewoon mijn ergernis

Same :')
Kan niet wachten op de herfst!

Jojoju

Berichten: 3787
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:21

Ik vind 23-25 graden de max voor mezelf. Nu is het gewoon veel te heet, te zweet, te droog. Kinderen (1 en 2) hebben er ook last van. En dan heb ik het nog niet over chubrub :\

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:26

poetser schreef:
Verder moet ik gewoon bellen als ze weer binnen zitten, maarja tegen de tijd dat de politie hier is, zijn zij weer weg natuurlijk.


Filmen? *-:)

Mijn frustratie is gewoon dat ik smelt. M'n lichaam smelt, m'n brein smelt. Als ik denk aan bewegen dan smelt ik.

He who neglects the present moment, throws away all that he hath

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:28

Te warm en te droog.
En dan heb ik wel airco in de slaapkamer, maar dan alsnog sta ik er om 6 uur naast om de benedenverdieping nog wat af te koelen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:28

Mijn irritatie is ook vooral mijn zolderappartement zonder tuin of balkon :(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers