Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samsaar
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Garderen

Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-20 11:22

Hoi allemaal,

Over een paar weekjes verhuis ik met m’n paarden naar een boerderij in de buurt van Garderen.
Ik zou graag met andere westernruiters op de Veluwe willen gaan lessen. Natuurlijk om te leren, maar ook om andere westernruiters op de Veluwe te leren kennen! Discipline maakt mij niet zoveel uit.

Ik zag dat er een tijdje geleden in Ermelo lessen werden gegeven, maar ik geloof dat die gestopt zijn?

Iemand tips?

Groetjes,
Sarah


sasja0705
Berichten: 1927
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 12:14

Hoi hoi, wij wonen met onze paardjes in Garderen.Wij rijden western maar puur recreatief ( en is op moment op een heel laag pitje). Lessen volgen hier is iewat moeilijk er zijn geen westerntrainers of maneges in de directe omgeving.
Wij hebben vroeger wel eens trainer laten komen maar die is helaas gestopt en de andere verhuisd...

Ilsje87

Berichten: 1277
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 12:38

Ik heb een tijd in Lunteren gestaan en daar les gehad van Alice Zijlstra. Ik vond haar echt super fijn les geven!


scooby09

Berichten: 2200
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 13:23

Alice geeft echt goed les en komt ook aan huis.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:25

Minimaal 1x per maand komt Karel Bauer naar de Veluwe, gewoon aan huis. Zowel rondom Arnhem als rondom Apeldoorn. Hij heeft oa lesklanten in Wenum Wiesel, Stroe en Putten. Dus daar kun je in Garderen prima bij aansluiten. Mocht je ook willen lessen, stuur me dan even een pb. Dan voeg ik je toe aan de appgroep voor de lessen :)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

samsaar
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Garderen

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 08:34

Ah super! Dank jullie wel!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Western ruiters op de Veluwe (regio Garderen)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 02:06

Welke kant wil je op? Reining? Trail? Recreatief?

Ik heb net 8jr in Ermelo gewoond en gaf er voor die tijd al les en in het begin nog korte tijd.

Er zijn in Ermelo en Putten echt wel wat mensen die western rijden, maar of ze gaan op pad naar hun eigen trainer en een goede bak ( reining ) of ze rijden voornamelijk nog recreatief.

Op t Veluwse Ros werd wel wat georganiseerd, maar dat moet je dan wel passen.

Als Karel Bauer bij je langs kan komen, zou ik dat doen. Dat is een fijne trainer!

En anders, investeren in een trailer en zelf richting een trainer gaan die je past. Helaas zijn er weinig echt goede trainers, sowieso in Nederland. Maar daarom is het des te belangrijker dat je weet wat je wil gaan doen, op welke manier je zelf graag traint etc. Anders is het weggegooid geld om bij een aantal te gaan lessen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 11 bezoekers