Zal ik dekje wel of nie verkopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xlisatjuhh
Berichten: 38
Geregistreerd: 08-09-19

Zal ik dekje wel of nie verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 22:40

hoii, ik heb 2 dekjes voor mn verzorgpony 1 rooie van br en 1 Jade dekje van eskadron. ik rij nog een paard bij en heb daar een dekje van es voor gekocht. Ik wil misschien da dekje van de jade eskadron wegdoen, maar ik heb dus nu iemand die hem kopen wil en ik heb het haar dus al gezegt da ze hem hebben mag voor 40 euro. ze heeft nog nie betaalt. Maar steeds als ik het dekje nu zie liggen heb ik spijt en wil ik hem eigenlijk nie wegdoen. Wat moet ik doen?

Anoniem

Re: Zal ik dekje wel of nie verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:43

Tja als je het al afgesproken hebt is het wel een beetje sneu om te zeggen dat het niet meer doorgaat. Je kunt altijd vriendelijk vragen of die persoon het heel erg vind wanneer de koop toch niet doorgaat? Als ze ja zegt heb je pech, als ze nee zegt kun je hem houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:43

Je kan even met haar overleggen dat je hem wilt houden toch? Zeker als er nog niet betaald is.

Cherdenise

Berichten: 1282
Geregistreerd: 18-09-12
Woonplaats: Hoog noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:48

Niks zeggen maar als ze er om vraagt dan het dekje verkopen en van die 40 euro een kei mooi nieuw dekje halen! Of lekker in de spaarpot voor wat anders

xlisatjuhh
Berichten: 38
Geregistreerd: 08-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 23:13

brokjes schreef:
Je kan even met haar overleggen dat je hem wilt houden toch? Zeker als er nog niet betaald is.


heb het gevraagd, ze is namelijk vriendin van me. Ze begreep het en dan kon ze zelf nog wat doorsparen gw. Als ik hem verkoop wat wel gebeuren gaat omdat ik te groot word voor die pony dan is zij de eerste die het hoort

Anoniem

Re: Zal ik dekje wel of nie verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:16

Goed opgelost :)