Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:28

tengeltje11 schreef:
en dan nog voor een kind van 2....
als het nu een top sportpony was die alles liep met de vingers in de neus en een ruitertje van bv 5 die graag veilig de sport in wou kon je zoiets nog enigsinds begrijpen,maar een kind van 2 kan toch nog totaal niet aangeven of die ooit interesse krijgt om te gaan ponyrijden lijkt me....

tja,mensen met geld te veel doen soms rare dingen....


oh ja een kind van 2 kan echt wel aangeven of die op een pony wilt of niet, heb het bij mijn eigen kinderen gezien en zie het vaak in de vakanties op ons bedrijf bij gasten!.
Maar he lukt het niet, dan verkopen ze hem toch weer voor een prikkie! ;)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:59

kwita schreef:
oh ja een kind van 2 kan echt wel aangeven of die op een pony wilt of niet, heb het bij mijn eigen kinderen gezien en zie het vaak in de vakanties op ons bedrijf bij gasten!.
Maar he lukt het niet, dan verkopen ze hem toch weer voor een prikkie! ;)


Dat is maar net hoe maf je als ouder bent en het inpakt.

Mijn ouders reden, dus ik wist niet beter.

Toen onze zoon geboren werd ook va dag 1 mee en hij wist ook niet beter. Toen hij 3 was en zijn eigen pony mocht uitzoeken, vonden wij hem wel heel groot en hij vond het wel heel leuk. Je eerste lijkt altijd groot en wijs.........

De shet hebben we nu 20jr later gewoon nog en geniet er elke dag van. Het is niet altijd zo negatief.

En ja, zoon stopte met rijden toen hij 10/12 was en heeft even nog gemend, maar al jaren geen tijd en zin meer. Dat heb je ook als kinderen gaan voetballen, karate doen, turnen etc. Alleen nu is er dus een dier bij betrokken. Maar daar kan het kind niks aan doen.

Misschien wordt de pony verkocht, misschien mag het lekker staan te staan als bezit. Iemand moet verkopen, zodat een ander kan kopen...........zo werkt dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:50

anjali schreef:
Dit is toch ook reclame voor ponies en de paardensport. Dus eigenlijk goed voor Bokt en Bokkers.


Kan dit nou niet echt reclame noemen, als ik eerlijk moet zijn. Ik vind dit meer in de trant van Beyonce die een hobbelpaard van een ton voor kindlief koopt,

Die mensen weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten, het is eigenlijk best treurig.

Pikeur

Berichten: 6306
Geregistreerd: 01-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 06:34

Mindim schreef:
anjali schreef:
Dit is toch ook reclame voor ponies en de paardensport. Dus eigenlijk goed voor Bokt en Bokkers.


Kan dit nou niet echt reclame noemen, als ik eerlijk moet zijn. Ik vind dit meer in de trant van Beyonce die een hobbelpaard van een ton voor kindlief koopt,

Die mensen weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten, het is eigenlijk best treurig.


Ik denk toch dat ik een andere definitie van treurig heb dan :o

LadyDaily

Berichten: 1554
Geregistreerd: 18-01-08
Woonplaats: Overijssel

Re: Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 07:09

Ik heb weleens filmpjes voorbij zien gaan dat zij en kendall allebei paardrijden.
Misschien als ze niet bekend was en in Nederland woonde, dat ze wel een bokker zou zijn

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:27

Mindim schreef:
anjali schreef:
Dit is toch ook reclame voor ponies en de paardensport. Dus eigenlijk goed voor Bokt en Bokkers.


Kan dit nou niet echt reclame noemen, als ik eerlijk moet zijn. Ik vind dit meer in de trant van Beyonce die een hobbelpaard van een ton voor kindlief koopt,

Die mensen weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten, het is eigenlijk best treurig.

Tja hier in nederland is het meer: doe maar gewoon,dan doe je al gek genoeg. Maar in sommige andere landen houdt men van opvallen en showen.Ik vind het leuk en geef ze groot gelijk.En ook fijn voor de pony dat hij op zijn oude dag leermeester voor een klein kindje kan zijn.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:41

superpony schreef:
kwita schreef:
oh ja een kind van 2 kan echt wel aangeven of die op een pony wilt of niet, heb het bij mijn eigen kinderen gezien en zie het vaak in de vakanties op ons bedrijf bij gasten!.
Maar he lukt het niet, dan verkopen ze hem toch weer voor een prikkie! ;)


Dat is maar net hoe maf je als ouder bent en het inpakt.

Mijn ouders reden, dus ik wist niet beter.

Toen onze zoon geboren werd ook va dag 1 mee en hij wist ook niet beter. Toen hij 3 was en zijn eigen pony mocht uitzoeken, vonden wij hem wel heel groot en hij vond het wel heel leuk. Je eerste lijkt altijd groot en wijs.........

De shet hebben we nu 20jr later gewoon nog en geniet er elke dag van. Het is niet altijd zo negatief.

En ja, zoon stopte met rijden toen hij 10/12 was en heeft even nog gemend, maar al jaren geen tijd en zin meer. Dat heb je ook als kinderen gaan voetballen, karate doen, turnen etc. Alleen nu is er dus een dier bij betrokken. Maar daar kan het kind niks aan doen.

Misschien wordt de pony verkocht, misschien mag het lekker staan te staan als bezit. Iemand moet verkopen, zodat een ander kan kopen...........zo werkt dat.


Juist wat heb jij dat mooi verwoord!
onze shet hebben we met 26 jr laten inslapen (23 jaar op het erf geweest) alle nichten en neven 12 stuks hebben er op gereden en hebben ook gehuild toen ze afscheid kwamen nemen...... vele koesteren die herinneringen aan hem juist dat betekend veel meer voor ze, dan die beker die ze gewonnen hadden met hem!

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:30

Pikeur schreef:
Mindim schreef:
Kan dit nou niet echt reclame noemen, als ik eerlijk moet zijn. Ik vind dit meer in de trant van Beyonce die een hobbelpaard van een ton voor kindlief koopt,

Die mensen weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten, het is eigenlijk best treurig.


Ik denk toch dat ik een andere definitie van treurig heb dan :o


Same, ik zit liever te huilen in een Ferrari dan op de fiets. :')