Wie weet er een adresje voor (buiten)ritten met Percherons?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tryzia84
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-07-20

Wie weet er een adresje voor (buiten)ritten met Percherons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-20 16:22

Hoi allemaal!

Ik vraag mij al een tijdje af of er een adresje in NL is waar je kan rijden op een Percheron? Evt. Belgiƫ, Duitsland of noorden van Frankrijk ook goed (valt altijd een leuk tripje wellicht van te maken).

Ik heb al wel eens op Texel met Belgisch trekpaarden ritten gereden en op Shires in Zutphen en Heemskerk.

De Percheron vind ik ook een onwijs machtig en imposant ras, en ik zou graag eens rijden op een Percheron. Les of liefst buitenrit.

Ik ben dus op zoek naar info of ervaringen van andere Bokt forummers die adresjes weten waar dit mogelijk is.


Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 16:08

Ik meen me te herinneren dat de Mill Ranch tegenwoordig twee Percherons heeft, weet het alleen niet honderd procent zeker. :D

tryzia84
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-20 16:14

Identity schreef:
Ik meen me te herinneren dat de Mill Ranch tegenwoordig twee Percherons heeft, weet het alleen niet honderd procent zeker. :D


Daar rij ik geregeld buitenritten, bij de type 1 ritten (stap/draf) hebben ze 2 Boulonnais paarden, althans, dat kreeg ik te horen toen ik vroeg wat voor ras ze waren :)

Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:03

Aahh, excuus. Dan heb ik mij vergist in het ras haha :D
Dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten!

tryzia84
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-20 12:11

Identity schreef:
Aahh, excuus. Dan heb ik mij vergist in het ras haha :D
Dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten!


Hahaha...maakt niet uit...dacht; ik leg de vraag hier eens neer...wie weet weet iemand iets.
Wat dat betreft maakt het me ook niet uit als het iets verderweg is, maar dan zou ik er wel een (ruiter)vakantie/tripje van maken...
Gezien het een Frans ras is, lijkt het me haast dat er in Frankrijk wel "iets" moet zijn...maargoed...mijn Frans is niet al te best (gewoon slecht ;) ), dus dat ik al lastig zoeken/Googlen.
Dus ik hoop eigenlijk op ervaringen of weetjes van andere forummers :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers