Ik ben wel weer wat verleerd hoor (mijn les) :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Ik ben wel weer wat verleerd hoor (mijn les) :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 11:04

Ik had dus afgelopen zaterdag voor het eerst sinds 2 jaar weer les. Dus ik had me psygisch goed voorbereid. (lees: vroeg naar bed) op de les van Mariette (rhijnouwen op bokt Haha!)

Mijn les begon al goed. moest meteen het een en ander veranderen aan mijn paards aanleuning. Ik wist al vantevoren dat mijn aanleuning niet goed was, maar ja wat je er exact aan moest doen wist ik niet. Nu dus wel.

Nou aan mijn zit was ook nog wel wat te sleutelen hoor. (had ik al verwacht) Ik moet mijn onderrug veel meer loslaten en ontspannen Haha! oei je hebt het niet eens door pas als je erop gewezen wordt. pfffff maar dat is moeilijk als je dat al zo'n jaar of 10 fout doet. Maar al met al ging dat (volgens mij) steeds beter. Knipoog Mijn paardje liep ook wel lekker vooral als ik ging ontspannen.

Wat ik ook moet doen is in de galop veeeeeeeel meer op mijn kont moest zitten en voila veel meer controle in de galop. Cool

Ik voelde mij dus weer even beginner, verwachte bekaf van mijn paard te komen, maar dat viel reuze mee. Ro is nl best aardig aan het been voor een jong paard. En ontspannen moet ik meer oefenen dan aanspannen en dat geeft ook meer rust.

Beetje een laat verslag, maar had te weinig tijd om het erin te zetten.

Bedankt voor de les ik wil vaker lessen ben alleen vergeten een afspraak te maken. Bloos Frusty (mocht Mariette mij dan als leerling willen he Schijnheilig )

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:13

Leuk zeg! Geeft een goed gevoel als zo'n les hé?
Hopelijk kun je hiermee doorgaan, klinkt goed. Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:28

Merilyn schreef:
ik wil vaker lessen ben alleen vergeten een afspraak te maken. Bloos Frusty (mocht Mariette mij dan als leerling willen he Schijnheilig )

Groetjes Merilyn

dom he, om zoiets te vergeten Haha! zeker bij zo'n drukke instructrice Schijnheilig ik hoor het wel wanneer je weer wilt lessen!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:50

Tja Meertje, ik had je gewaarschuwd hé!

Maar na nog een tijdje (of een hele tijd Lips are sealed ) lessen, zul je zien dat je je misschien, heel misschien, niet meer helemaal beginner voelt... Haha!

Dusseh oefenen, oefenen en oefenen hé!!

Groetjes Caro

Huisje, boompje, beestje...


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:26

Net goed!weet je wat je anderen aan doet *hihi*
Nee hoor geintje,wel goed dat je weer lest iemand die op de grond naar jullie als cominatie kijkt ziet andere dingen dan die jij voelt/ziet als je erop zit. Meteen die telefoon pakken en een afspraak voordat het weer 2 jaar uurt:)

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:35

Heerlijk he, dat voldane gevoel als je weer eens lekker aangepakt bent, als de puntjes weer eens op de i gezet worden.... 'k Zou het geen week willen missen.
Snel bellen dus voor een nieuwe afspraak, lekker!!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 13:50

lekker hoor, zo zie je maar dat het helemaal geen kwaad kan om te lessen, iedreeen leert ervan
knuffel aan je paardjes en natuuurlijk een klopje voor jezelf Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:30

Nou super hoor Meer! Nog ff en je rijdt de sterren van de hemel met je Ro.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 29 bezoekers