heb ik weer hoor! snif..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 17:41

Ik heb zelf dus ook lenzen (zachte) en heb sinds 3 weken ofzo nieuwe, omda'k die andere toch al wat langer dan half jaartje had.

Ze irriteerd op een gegeven moment, dus ff wat minder gedragen en toen ging het wel weer, maar toen zag ik er opeens heel onscherp mee.

Net bij de opticien geweest, blijkt dat ik een "misdruk" (van lens) had!

qua percentage is daar maar een kans van 0,5% op ofzo! en dat heb ik dan weer!!

ARGHH

mn ogen zijn hierdoor ook (waarschijnlijk tijdelijk) van -4 naar -5,5 gegaan en dinsdag moe'k weer terug om te kijken of het al weer iets verbeterd is...

ZUCHT!


Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:05

jezus wat banketstaaf voor je! Je kan natuurlijk ook met een bril gaan lopen he zal je vast wel leuk staan }>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:02

das echt oliebol
maaarreh kun je die opticien niet k o slaan(heeft ie ook lenzen nodig hihi)


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 19:21

pfff, wat zijn maandlenzen klote zeg! die zijn veeeel gladder dan half jaar lenzen, wat dus tot gevolg had da'k ze net ff nie uit kreeg Boos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:43

NEEJ, niet mij voor mijn schenen schoppen. Want maandlenzen zijn harstikke ok hoor! Ik loop nu ook al weer een paar maanden met lenzen waar ik eigenlijk niet zo'n ok gevoel bij heb. Vooral om de manier hoe ik toen behandeld ben (heeft op bokt gestaan, ergens)... Vond het echt helemaal k*t... Wat een rotwijf zeg...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 20:02

Maand lenzen zijn inderdaad dunner dan half-jaar lenzen. Minder stevig he Knipoog .
Ik vind maand-lenzen zowiezo een flinke verbetering. Ik zit te wachten tot die daglenzen goedkoper worden. Dan stap ik daar meteen naar over! Niet meer dat geOH dat je net in bed ligt en dan denkt: Oliebol, m'n lenzen vergeten uit te doen! Bed weer uit, lenzen uit.... Frusty
Lijkt me heerlijk om die krengen dan gewoon op je nachtkastje te kunnen pleuren... *LOL* *LOL* Morgen weer een nieuw paar!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 20:04

ja, lekker afreageren. Al moet ik zeggen dat ik lenzen tov een bril echt IDEAAL vind... Mijn god, wat scheelt dat aan ergernis zeg!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ellepel, GrapeshotBot, hiphorse, iirrssjjee, janneke_S, nano, Polarize, rocky_1995, Urona447, Varekaj, Zebrastreep en 203 bezoekers