Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:58

Veel over noets gehoord, wil ik ook gaan proberen binnenkort

Dit was mijn avond eten

Afbeelding

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


Binck8
Berichten: 427
Geregistreerd: 21-05-19

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:03

Noets verkoopt allerlei kant en klare mixen, zie www.noets.nl

Ik vind de ontbijtkoek erg lekker in ieder geval. De rest niet ik nog uitproberen.

When you get tired, learn to rest, not quit.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:13

Neverland schreef:
Maar niet iedereen eet hier keto he. :) Dus sommige mogen gerust cheaten met zo'n dingen zonder gevolgen. :j


Maar, het topic heet letterlijk "keto diëten" :') Er is ook een kha-arm topic toch?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:22

Maar in de opening staat KHA en KHB. *D

Second to the right, and straight on till morning

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:25

Die klopt dan sowieso niet, want er is al een lopend topic over KHB. :') Maaaaar goed.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:41

__Sannne schreef:
Die klopt dan sowieso niet, want er is al een lopend topic over KHB. :') Maaaaar goed.


Die met alleen recepten waar al maanden niets in is gepost?

Ik hoop vooral dat hier ruimte is voor elke vorm van letten op carbs, zodat iedereen hier inspiratie kan ophalen! En goede resultaten werken meestal inspirerend, dus wie weet waar het toe leidt :)

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 07:33

Nou precies, janine1990.

Wat een gemiep iedere keer.

_Caitlinnn

Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-07-10
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-20 10:37

Ik heb inderdaad gekozen voor dit topic omdat ik zocht naar een inspiratie bron . Of dat nou keto, kha of khb is :) Ik eet zelf niet eens keto haha
Vond deze titel wel lekker klinken .

Anoniem

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:40

Misschien kunnen we de titel aanpassen naar 'alles met minder koolhydraten' ofzo :')
Precies dit is waar ik op doelde bij mijn vorige reacties, nu krijg je heel erg keto vs de rest.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:41

Is hier iemand bekend met de broodbakmix van Noets?

Binck8
Berichten: 427
Geregistreerd: 21-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:46

BloemBloem schreef:
Is hier iemand bekend met de broodbakmix van Noets?


Heb er nu 2 gemaakt, het vezelbrood en ontbijtkoek. De ontbijtkoek vind ik zelf wel erg lekker, het vezelbrood gaat wel. Ik heb daar denk ik wat te weinig zout in gedaan. Nu dus maar het brood beleggen met iets dat sterk van smaak is.
Het is heel makkelijk te maken in ieder geval, wel vrij prijzig, zou dat dus niet met het hele gezin willen eten.

When you get tired, learn to rest, not quit.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:47

Heb er nu ook 1 van adams brot gevonden, 0,2 khd per snee brood!
Ga maar voor die :D

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:58

Afbeelding
Ei met chorizo tomaat en slagroom <3

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:03

Ik had vanochtend weer weegschaalgeluk. Ik ben zo'n blij ei ervan :')

Voor komende vrijdag (of eigenlijk eerder) ben ik op zoek naar een lekker gebak-achtig recept... Die een rit van 85km met gemak overleeft, en eenvoudig mee te nemen is. :+
We zijn best wel zoetekauwen... Alleen de magische vanille cake zie ik niet zitten, omdat die niet zolang uit de koeling moet...

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:03

laura1987 schreef:
[ [url=m/eDLvP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ei met chorizo tomaat en slagroom <3


Dat ziet er lekker uit! Goed idee voor mij vanmiddag! Ik heb kalkoenspekjes gehaald waar hierover werd gesproken! :D

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:05

Janine1990 schreef:
Ik had vanochtend weer weegschaalgeluk. Ik ben zo'n blij ei ervan :')

Voor komende vrijdag (of eigenlijk eerder) ben ik op zoek naar een lekker gebak-achtig recept... Die een rit van 85km met gemak overleeft, en eenvoudig mee te nemen is. :+
We zijn best wel zoetekauwen... Alleen de magische vanille cake zie ik niet zitten, omdat die niet zolang uit de koeling moet...



Staat hier niks tussen?

https://thenewfood.nl/koolhydraatarme-k ... ntbijtjes/

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:07

laura1987 schreef:
Janine1990 schreef:
Ik had vanochtend weer weegschaalgeluk. Ik ben zo'n blij ei ervan :')

Voor komende vrijdag (of eigenlijk eerder) ben ik op zoek naar een lekker gebak-achtig recept... Die een rit van 85km met gemak overleeft, en eenvoudig mee te nemen is. :+
We zijn best wel zoetekauwen... Alleen de magische vanille cake zie ik niet zitten, omdat die niet zolang uit de koeling moet...



Staat hier niks tussen?

https://thenewfood.nl/koolhydraatarme-k ... ntbijtjes/


Tof! Die site ken ik helemaal nog niet! Thanks! :D

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:14

Ik ook niet, maar ik zie weer een recept en moet er gelijk voor betalen :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:17


Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:20

@ Janine1990

MarjanB schreef ergens positief over de chocoladetaart van lowcarbchef.nl

Daar vind je nog meer taarten: slagroomtaart, monchoutaart, citroenkwarttaart enz.

Fijne site, vind ik.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:15

Linkje adamsbrot?

Ik was dit weekend eigenlijk niks afgevallen, maar had wel een doorbraak bloeding dus denk dat ik vocht vasthoud nu... wel lekker gesport weer vanmorgen, doe krachttraining dus na een goede training ben ik vaak ook wat zwaarder ivm spierschade.

Ik heb ook uitdagingen voor de deur, maandag is onze jongste jarig, gaan we altijd dagje weg en normaal een gebakje erbij... denk dat het dan maar een aardbeien gebakje wordt en de bodem overlaat.
Zaterdag erna vieren we het en ik maak zelf de taart, die ik erna uiteraard niet mag :roll:
En nee ik ga dan niks apart staan maken voor mezelf, sla het liever over

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:24

Joanne1987 schreef:
Linkje adamsbrot?

Ik was dit weekend eigenlijk niks afgevallen, maar had wel een doorbraak bloeding dus denk dat ik vocht vasthoud nu... wel lekker gesport weer vanmorgen, doe krachttraining dus na een goede training ben ik vaak ook wat zwaarder ivm spierschade.

Ik heb ook uitdagingen voor de deur, maandag is onze jongste jarig, gaan we altijd dagje weg en normaal een gebakje erbij... denk dat het dan maar een aardbeien gebakje wordt en de bodem overlaat.
Zaterdag erna vieren we het en ik maak zelf de taart, die ik erna uiteraard niet mag :roll:
En nee ik ga dan niks apart staan maken voor mezelf, sla het liever over


Hoelang ben je al bezig? En hoever ben je/hoever moet je nog?

Ik heb aan het eind van mijn eerste week pizza gegeten, daarna heb ik 5 weken keurig gegeten en dan afgelopen donderdag dus sushi/pokebowl en zaterdag bbq waar ik ook echt gewoon slaatje en broodjes heb gegeten. Nou niks aan de hand hoor. Als ik in ketose zat (nooit gecheckt) ben ik er wellicht uit. Maar ik pak de draad zonder enige moeite weer op.

Dus voor maandag zou ik me sowieso niet druk maken. Lekker laten komen, genieten van het gebakje.
En als nee zeggen een uitdaging is, dan zorg je er toch voor dat je die niet aan hoeft te gaan? ;) In het geval van de verjaardag van een kind is niet gaan, geen optie :+ Je kan dan gewoon iets nemen, in plaats van zeggen dat je het niet mag. (dat klinkt meteen zo onaardig naar jezelf, alsof je het jezelf niet gunt) Of je bakt wel iets extra's.
Als ik jarig ben maak ik ook altijd verschillende taarten. Mensen moeten kunnen kiezen vind ik altijd :o

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:33

Het is mijn eigen kind, maakt het wat lastiger he haha

En nee ik neem echt niks, je kunt namelijk heel ziek worden als je suikers en koolhydraten ineens gaat eten als je in ketose zit. En nee zeggen vind ik niet lastig hoor, het doek is me te heilig en ik heb geen zin in in/uit ketose gedoe omdat dat (mijn mening) gewoon echt niet goed voor je is, ivm bloedsuiker spiegel ook

Ik ben nu 2,5 week bezig en -2,5 kilo ongeveer dus mag niet klagen. Maar op den duur is naar kilo's kijken voor mij niet handig meer, dan ga ik naar vetpercentage kijken aangezien ik krachttraining doe
Wil nu wel op 70 kilo komen (das nog 3,5 kilo) en van daaruit verder werken

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:05

Er zijn echt heeeeerlijke kha taarten! Die vind ik serieus lekkerder dan gewone taart / vlaai. Misschien eens op lowcarbchef eentje uitzoeken? Zo kun jij ook een lekker stukje taart pakken op de verjaardag zaterdag!

Ik zou eigenlijk als je keto eet geen gebakje pakken als je niet weet wat er in zit. Kun je niet vanuit thuis iets lekkers meenemen?

Second to the right, and straight on till morning


Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Keto Diëten, afvallen en toch lekker eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:11

Nah ik ga niet een hele taart staan maken voor alleen mezelf, de verjaardagstaart bestaat al uit 4 lagen en dat is al werk genoeg haha
Voor maandag dacht ik gewoon aan wat aardbeitjes en wat slagroom, ben niet zo veeleisend

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, EmmyAJ, jojoleinee, LilChar, Love_Rosie, Pytje, Ubermetrics en 168 bezoekers