Aftekeningen voor stef.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 14:52

Ha stef en andere natuurlijk ook wel,
Ik heb gisteren avond even speciale aftekeningen gezocht en kwam tot het volgende resultaat.Ik maak er binnenkort foto`s van en dan mail ik ze wel of geef ik je ze wel ofzo. Seren(die zweetvos) heeft een klein vlekje op haar achterbeen, en dat is een soort uitloper van haar half witte been. Ziet er apart uit.Morwena heeft allemaal witte haren door haar bruine heen.Op haaar buik.En Vlekje is een bonte,dus ik weet niet of je daar nog wat aan hebt.(die shet)Verder ben ik nog niet echt gekomen want ik moest oppassen en ik wilde ook nog rijden.Maar binnen kort ga ik op jacht.(misschien is het veulen wel een mooi beestje met geinige aftekeningen en kan je die ook gebruiken.O ja en Lucy een zwarte heeft een hele grote kol in de vorm van een hartje en morwena heeft een bles in de vorm van een zeepaardje.(fantasie he!!)Foto`s komen binnen kort maar ik weet nog neit hoe ik ze op bokt moet zetten,zo handig ben ik nog niet.

Nou ja groetjes Dian Party!! Party!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:56

dan kom je een keer langs, dan leg ik het uit

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 15:00

is goed.Ga je dan ook een x mee naar Lilian kan je foto`s maken en kijken of je nog meer aftekeningen nodig hebt. Jou buurmeisje heeft toch een paard?En een shet.Waarom stal je daar je eigen shet niet?En er zijn wel meer paardenhouders aan de Schans.Mag dat soms niet? Party!! Party!! Volgens mij ben ik verslaafd aan deze smily!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:05

mijn buurmeisje??
haha, mijn buurmeisje is nog geeneens 2 jaar!!! Haha!
Maar inderdaad, mijn buurvrouw heeft een paard (kingsley) en een shet (lisa).
Laten we het maar op houden dat het niet zo erg klikt tussen ons.
En als het mag kom ik zeker een keer mee naar lilian, lijkt me helemaal top!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amber_anne, Dyphusion, Emj_23, Gerdjee, Indy_Mouse_9, IzAw, josien_m_, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, SemrushBot, Sourire, Vagabondo, Wopkebrok, xRaisin en 138 bezoekers