Activity tracker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:50

Zertab schreef:
Nee is idd de Active die ik heb. Maar ik dacht dat de Move niet waterdicht was maar wel dus.

En ik rijd geen paard meer.


Ah kijk, dan moet het vast goed komen! Ik wil zelf ook graag de witte :j

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 17:53

Wit is echt heel mooi! Maar aangezien ik er niet echt tegen kan als er een vuiltje op zit en wit nogal besmettelijk is... twijfel ik dus. Alleen ik wil ook geen helemaal zwarte. Lastig dit :')

Goof

Berichten: 28769
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 18:04

Ik heb mijn witte bandje vervangen door een wit leren bandje. Ding wordt echt niet vies hoor. Maar jouw materiaal misschien wel?

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 18:25

Goof schreef:
Ik heb mijn witte bandje vervangen door een wit leren bandje. Ding wordt echt niet vies hoor. Maar jouw materiaal misschien wel?


Ja is gewoon van silliconen.

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 18:58

Ik heb besloten om toch te gaan voor een zwarte en deze terug te sturen. Waarom hebben ze nou niet de koperen horlogekast op een zwart bandje gezet... zou perfect zijn haha.

Goof

Berichten: 28769
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 19:04

Je kan toch gewoon deze houden en een zwart bandje bestellen?

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 20:31

Goof schreef:
Je kan toch gewoon deze houden en een zwart bandje bestellen?


Het horlogekastje is dan nog steeds wit. Dan heb je wit, koper en zwart.

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 20:43

Vinden jullie het scherm van de vivoactive duidelijk genoeg? Omdat er een LCD scherm in zit.

PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:52

Ik heb de Huawei Watch gt 2, 42 mm. super fijn ding, oled scherm, altijd goed af te lezen. Veel opties erop, ook slaap monitoren, gps, appjes lezen, diverse sport dingen, continu hartslag registratie enz. Hij werd bij mij standaard geleverd met een chique rosegouden bandje en een siliconen zwart bandje. Batterij gaat makkelijk een dag of 5 mee bij normaal gebruik en als hij bijna leeg is zit hij binnen een uur weer volledig vol. Kortom, ik ben er erg blij mee!


Afbeelding

Afbeelding

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:22

Fineapple schreef:
Oh leuk! Ik lees even mee!

Ik wil heel graag deze: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/58356 ... 0-01850-02

Heeft iemand daar ervaring mee?

[ Afbeelding ]


Ik heb deze nu een paar weken. Erg blij mee maar hangt er wel vanaf wat je er mee wil. Geen GPS en niet echt een sporthorloge. Ik gebruik mijn Garmin fietscomputer daarvoor en heb voor dagelijks gebruik deze. Hartslag, stappen, calorieën etc worden goed gemeten en de app is ook mooi en overzichteljk. Scherm is in de zon slecht leesbaar maar dat kan ook komen omdat ik de zilveren versie heb. Witte letters op zilver is niet heel duidelijk maar voor mij geen bezwaar. Ik wilde vooral geen echte smartwatch, vind een horloge met echte wijzers nog altijd het mooiste. Alles wordt bijgehouden en is snel te zien op het schermpje en uitgebreid in de app. Evenals de berichten. Korte berichten goed leesbaar, lange berichten gewoon even je telefoon pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:40

Zertab schreef:
Ja ik heb hem gekocht maar twijfel over de kleur... ik wil heel graag een koperen randje en dan voor de rest zwart. Ik ben bang dat het wit snel vies wordt. Nu heb ik die van Fineapppe aangeklikt en die heeft precies qua model en kleur wat ik wil.
Maar weet iemand of deze ook kan wat ik wil?

https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/58356 ... 0-06#specs



https://www.aliexpress.com/af/vivoactiv ... 0527233759

Misschien zit hier iets leuks voor je tussen :P ?

Overigens zijn die siliconen bandjes wel heel makkelijk schoon te maken hoor. Wit zal tzt wel verkleuren, maar over het algemeen kan je er gewoon met een doekje overheen en dan is het vuil eraf :)

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 11:14

Ik heb een simpele activity tracker gehad en die was roze. Silliconen bandje. Is helaas helemaal vaal geworden.

WybeUrsula
Berichten: 131
Geregistreerd: 09-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:49

Ik doe momenteel een onderzoek waarbij o.a. de hartslag uitgemeten moet worden bij onze deelnemers. Hiervoor gebruiken wij het merk Fitbit, ik hoor alleen maar positieve verhalen!

Zelf heb ik de Fitbit Charge 4. Waterdicht, lekker smal dus hij zit erg lekker! Hij heeft een verbetert scherm ten op zichte van de Charge 3, waardoor je geen moeite hebt met aflezen in de felle zon (ik ten minste niet).
De Charge 4 leest je hartslag, stappen, slaap, calorieën en herkent trainingen. Bovendien is hij waterdicht. Ideaal! Met paardrijden is hij ook heel goed te gebruiken! Heel leuk om je trainingen terug te zien.

Mocht je vragen hebben over een type van het merk Fitbit dan mag je me pb'en. Ik heb een overzichtje van plussen en minnen met ervaringen.

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 12:11

WybeUrsula schreef:
Ik doe momenteel een onderzoek waarbij o.a. de hartslag uitgemeten moet worden bij onze deelnemers. Hiervoor gebruiken wij het merk Fitbit, ik hoor alleen maar positieve verhalen!

Zelf heb ik de Fitbit Charge 4. Waterdicht, lekker smal dus hij zit erg lekker! Hij heeft een verbetert scherm ten op zichte van de Charge 3, waardoor je geen moeite hebt met aflezen in de felle zon (ik ten minste niet).
De Charge 4 leest je hartslag, stappen, slaap, calorieën en herkent trainingen. Bovendien is hij waterdicht. Ideaal! Met paardrijden is hij ook heel goed te gebruiken! Heel leuk om je trainingen terug te zien.

Mocht je vragen hebben over een type van het merk Fitbit dan mag je me pb'en. Ik heb een overzichtje van plussen en minnen met ervaringen.


Daar ben ik wel benieuwd na! Alleen Fitbit heeft geen horloges toch? Ik heb de charge 4 gepast en vind hem qua vorm niet mooi. Heb liever een tijd horloge.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34617
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:19

Ik kan op mijn fitbit ook prima zien hoe laat het is hoor. Snap trouwens niet dat er mensen zijn die het scherm niet goed af kunnen lezen bij de fitbit charge 3. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad behalve die ene keer dat ik de instellingen per ongeluk de screen wake uit had gezet.

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 12:34

SusanH schreef:
Ik kan op mijn fitbit ook prima zien hoe laat het is hoor. Snap trouwens niet dat er mensen zijn die het scherm niet goed af kunnen lezen bij de fitbit charge 3. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad behalve die ene keer dat ik de instellingen per ongeluk de screen wake uit had gezet.


Dat bedoel ik niet. Het gaat om de vorm en model die ik niet mooi vind. Ik wil een rond horlogekastje.

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:45

Ik heb de Vivoactive 4s in het wit! Ik ben er heel blij mee. Ga wel snel andere kleur bandjes bestellen.

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 20:51

Weet iemand of er veel verschil zit in bandjes van de vivioactive 4s en 3?
Op Alie heb je zo'n leuke bandjes maar die zijn voor de 3...

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-20 16:33

Zijn er hier nog mensen geholpen met dat het topic open blijft staan? Of dat ik laat weten wat ik van mijn Garmin vind, als ik hem wat langer gebruik?

Zo niet, mag er wat mij betreft een slotje op. :)

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 16:36

Mijne bevalt in ieder geval wel. Vind alleen dat de batterij heel snel gaat, maar dat is dan maar zo.

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:58

Zertab schreef:
Zijn er hier nog mensen geholpen met dat het topic open blijft staan? Of dat ik laat weten wat ik van mijn Garmin vind, als ik hem wat langer gebruik?

Zo niet, mag er wat mij betreft een slotje op. :)


Héél graag! Ik ben ondertussen aan het sparen geslagen voor de VivoMove, de witte.

Had jij nou de Move of de Active?

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 13:00

Fineapple schreef:
Zertab schreef:
Zijn er hier nog mensen geholpen met dat het topic open blijft staan? Of dat ik laat weten wat ik van mijn Garmin vind, als ik hem wat langer gebruik?

Zo niet, mag er wat mij betreft een slotje op. :)


Héél graag! Ik ben ondertussen aan het sparen geslagen voor de VivoMove, de witte.

Had jij nou de Move of de Active?


Active

singa

Berichten: 739
Geregistreerd: 12-04-07

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:04

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een vivoactive gekocht (met dank aan diegenen die advies hebben gegeven, hopelijk hebben jullie aandelen )

Heeft er iemand ervaring met de app horseback riding?

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 13:12

singa schreef:
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een vivoactive gekocht (met dank aan diegenen die advies hebben gegeven, hopelijk hebben jullie aandelen )

Heeft er iemand ervaring met de app horseback riding?


Nope sorry

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:15

Wat is jullie drijfveer geweest om de Active te doen in plaats van de Move? Hij is namelijk behoorlijk veel duurder