Volgende week ben ik weg!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 13:06

Hallo allemaal,

Alles is zo snel gegaan!!
Volgende week zit ik al in mn nieuwe huis!!
Dan zijn dus mijn paardjes niet meer van mij!
Ik baal zo ontzettend! Ik ga nu in een nieuwbouwwijk wonen. (in het huis van de mensen die ons huis en pony's hebben gekocht)
Wat zal dat wennen zijn. Normaal ging ik vaak als ik maar 3 minuutjes vrij had naar mijn paardjes toe! Nu moet ik 15 minuten fietsen voor ik bij ze ben!
Sorry als ik jullie wer lastig van met mijn gezeur! Ik moest even mn hart luchten!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:23

Ik kan maar 1 ding zeggen: ROT voor je!!! Heb erg veel medelijden met je, ook al weet ik niet wat er aan de hand is. Wens je sterkte! Greetzzzzz Ilona.

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 13:38

Als je niet weet wat er gebeurt is moet je dit maar even lezen!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?topic=9276&forum=1&1

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:33

Heel veel sterkte en probeer toch maar zoveel mogelijk naar je paardjes te gaan. Zij kunnen je nu verder denk ik er doorheen helpen. Sterkte! Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 21:00

hoi ik snap wat je bedoeld
me hartsvriendin heeft laats 1 van haar paarden verkocht, ze gaan 15 juli verhuizen, en nee niet 15 minuten verder op NEE naar canada!! en het andere paardje gaat naar mij. ik vind het heel erg voor je hoor, maar moet je dit wat ik net verteld heb je es voorstellen, pfff.. dat lijkt me nog veel erger! niet boos bedoeld ofzo hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ComscoreBot, nijnthju en 104 bezoekers