Facebook bericht delen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pluisje88

Berichten: 8050
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Facebook bericht delen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 18:24

Sinds een tijdje heeft Facebook de app voor iPhone veranderd. Als ik een bericht zie dat ik wil delen op mijn tijdlijn dan weet ik door de update niet meer hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Ik het bericht op mijn profiel/tijdlijn delen en niet in verhalen (die stomme berichtjes die na een X aantal uren vanzelf verwijderd worden).

Wie kan mij zeggen hoe ik simpel een bericht kan delen?


Afbeelding

Ik voel me zo dom dat ik dit moet vragen }:0 heb al gezocht via Google maar kan het nergens vinden.

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


colinneke

Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Facebook bericht delen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:26

Heb jij meerdere pagina`s?
Delen op een pagina moet je kiezen en dan komt als het goed is jouw profiel = de pagina`s waar jij beheerder van bent te voorschijn.

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:30

Bij mij ziet hij er zo uit op de iPhone
Afbeelding

Als je dan op nu delen klikt dan word hij gedeeld op je tijdlijn.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


pluisje88

Berichten: 8050
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Facebook bericht delen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 18:33

Ik heb inderdaad ook een bedrijfspagina. Als ik delen op pagina doe dan komt hij op de pagina van m’n bedrijf. Niet op mijn profiel.

Dat bovenste stuk dat mist dus bij mij Lau. Dat is logisch hoe het bij jou staat maar ik heb dat bovenste stuk dus niet. Vreemd..

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

colinneke

Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Facebook bericht delen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:37

Kun je bovenin niet switchen met je pagina`s? Of er moet zo`n pijltje naast je naam staan of je moet op je profielfoto klikken.
* ga even kijken voor je*

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:40

pluisje88 schreef:
Ik heb inderdaad ook een bedrijfspagina. Als ik delen op pagina doe dan komt hij op de pagina van m’n bedrijf. Niet op mijn profiel.

Dat bovenste stuk dat mist dus bij mij Lau. Dat is logisch hoe het bij jou staat maar ik heb dat bovenste stuk dus niet. Vreemd..


Dat is wel hee vreemd, misschien de app even opnieuw installeren? Was het bericht wel openbaar?

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

pluisje88

Berichten: 8050
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 18:41

Oh wacht ik heb het gevonden denk ik!!
Als ik op die twee scheve pijltjes helemaal rechts bovenin klik krijg ik het oude scherm van typen en daarna plaatsen!Afbeelding

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 93 bezoekers